Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Jani, 45, ostaa säännöllisesti "perusseksiä"

Vierailija
15.12.2025 |

www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9c62f7ec-87cf-496a-a502-c0825f829c96

Mitä mieltä miehistä jotka ostaa? Onko seksíelämä ihmisoikeus, jos ei saa ilmaiseksi niin onko ok ostaa? 

Kommentit (296)

Vierailija
221/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä minun pitäisi suhtautua seksiin sen kummemmin, kuin että käyn vaikkapa hierojalla? Kertokaa jumalauta tämä. Ja ei, vastaukseksi ei kelpaa "jos et itse tajua, niin...". Joo, en tajua. Miksi minun pitäisi liittää siihen tunteita, että kusielimiä hinkataan yhteen? En minä siihen hierontaankaan liitä tunteita ja tuskin moni muukaan.

Ostatko äidiltäsi tai tyttäreltäsi tai parhaalta kaveriltasi hieronnan? Entä panon?

Mitä vettua oikein horiset? Jos tarvitset gyneä, niin menetkö alan ammattilaiselle vain naapurin putkimies-penalle?

Jos tyttäresi on seksinmyyjä, niin ostatko häneltä palvelun? Entä jos hän on hieroja? Kai ostat molemmissa tapauksissa, koska nw ovat rinnasteisia eikä kumpaankaan liity sen kummempia tuntei

Jos oma tyttäreni olisi seksinmyyjä, niin ostaisin häneltä jos hän on hoikka ja seksíkäs. Muuten en. 

Vierailija
222/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä minun pitäisi suhtautua seksiin sen kummemmin, kuin että käyn vaikkapa hierojalla? Kertokaa jumalauta tämä. Ja ei, vastaukseksi ei kelpaa "jos et itse tajua, niin...". Joo, en tajua. Miksi minun pitäisi liittää siihen tunteita, että kusielimiä hinkataan yhteen? En minä siihen hierontaankaan liitä tunteita ja tuskin moni muukaan.

Ostatko äidiltäsi tai tyttäreltäsi tai parhaalta kaveriltasi hieronnan? Entä panon?

Mitä vettua oikein horiset? Jos tarvitset gyneä, niin menetkö alan ammattilaiselle vain naapurin putkimies-penalle?

Jos tyttäresi on seksinmyyjä, niin ostatko häneltä palvelun? Entä jos hän on hieroja? Kai ostat molemmissa tapauksissa, koska nw ovat rinna

No niin. Tuollaisia miehet ovat. Naiset, kannattaa olla kuulolla kun mies kertoo itsestään. Katsokaa tyttöjenne perään. Isät ovat vaaratekijä, eivät suojelijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tyttäresi on seksinmyyjä, niin ostatko häneltä palvelun? Entä jos hän on hieroja? K

Ja katsokaa että erossa tyttäret jäävät teille eivätkä tapaa isiään ilman valvontaa.

Vierailija
224/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä Jani ei mene Thaimaaseen. Pattayalle? Siellä saa seksiä, kaikennäköiset ja kokoiset ukot.Ikälopuille ukoillekin löytyy seuraa. Rakkauttakin löytyy, jos rakennat talon maaseudulle ja elätät koko suvun. 

Suurin osa tuolla ravaavista on hebefiilejä tai ihan pedareita - myös ne myynnin taikinanaamat jotka Aasian kauppaan hakeutuvat. Ehkä Jani on vain persoonallisuushäiriöinen ja tunne-elämältään sekä moraaliltaan vajaa. Eivät nuo mihinkään Aasiaan lähde pikkutyttöjä kokemaan. 

Vierailija
225/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisillakin on kyllä joku vastuu asiassa kun ovat normalisoineet tämän kaikenlaisen ananaksen hanuriinsa työtämisen ja muun seksuaalisena voimaantumisena ja olemme kohta niin seksihärskissä maailmassa että ei ole tosikaan kun jo onlyfans-tilitkin on ihan normikauraa.

Vastuu missä asiassa?

Että jospa koettaisitte olla vähemmän hepsankeikkamaisesti? Vai taasko se tyhmän leikkiminen alkoi. Gugu gaga setä selitä en ymmärrä?

Vierailija
226/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä Jani ei mene Thaimaaseen. Pattayalle? Siellä saa seksiä, kaikennäköiset ja kokoiset ukot.Ikälopuille ukoillekin löytyy seuraa. Rakkauttakin löytyy, jos rakennat talon maaseudulle ja elätät koko suvun. 

Miksi se on siellä hyväksytympää muttei täällä? Eikö sikäläisillä ihmisillä ole kaltaisillesi hyväntekijöille minkäänlaista ihmisarvoa?

Vierailija
227/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisillakin on kyllä joku vastuu asiassa kun ovat normalisoineet tämän kaikenlaisen ananaksen hanuriinsa työtämisen ja muun seksuaalisena voimaantumisena ja olemme kohta niin seksihärskissä maailmassa että ei ole tosikaan kun jo onlyfans-tilitkin on ihan normikauraa.

Vastuu missä asiassa?

Että jospa koettaisitte olla vähemmän hepsankeikkamaisesti? Vai taasko se tyhmän leikkiminen alkoi. Gugu gaga setä selitä en ymmärrä?

No minä tai muut naiset ei kyllä olla vastuussa Janin seksinostopäätöksistä vaan ihan Jani itse.

Vierailija
228/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ostavalle on kai ok, jos äiti , tytär tai vaimo myy seksiä. Itse en myy, enkä huoli miestä joka ostaa. 

Vierailija
229/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole mikään ihmisoikeus. Miksi olisi? Mutta ostaminen on Suomessa ihan laillista, joissain rajoissa.

mikäs siinä jos molemmat tyytyväisiä

Vierailija
230/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoramarkoja on aina ollut keskuudessamme. Varjoisaa kasvustoa, pahuuden siementä. 

Toisen ihmisyyden hyväksikäyttäjiä. En tajua kuinka voivat elää itsensä kanssa. 

Eikö huo raava nainen ihan vapaaehtoisesti anna toisten käyttää häntä hyväksi? Jos ei myisi ei olis ostajia? 

Kukaan ei myisi, jossei olisi ostajia.

Perusseksiä ei ole, että toinen tekee sinulle yksipuolisia seksuaalisia palveluksia rahasta.

Eihän ne ole yksipuolisia kun niistä saa maksun.

Vierailija
231/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä ostavalle on kai ok, jos äiti , tytär tai vaimo myy seksiä. Itse en myy, enkä huoli miestä joka ostaa. 

Tietenkin se on näille ihan ok. Näähän ostaisi seksiä omalta lapseltaankin jos se olisi hyvännäköinen 😅. Ei näillä ol mitään moraalia, turha kuvitella. Niiden kikulille käy kaikki!

Vierailija
232/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tuolla ravaavista on hebefiilejä tai ihan pedareita - myös ne myynnin taikinanaamat jotka Aasian kauppaan hakeutuvat. Ehkä Jani on vain persoonallisuushäiriöinen ja tunne-elämältään sekä moraaliltaan vajaa. Eivät nuo mihinkään Aasiaan lähde pikkutyttöjä kokemaan. 

Kylläpä harmittaa kun et ole pääsyt aasiassa käymään.

Vierailija
233/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä harmittaa kun et ole pääsyt aasiassa käymään.

Mikä ihme Ilomantsin aikapoikamies siellä kitisee 😅. Aasiassa käyntikin on jo kova juttu.

Vierailija
234/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoramarkoja on aina ollut keskuudessamme. Varjoisaa kasvustoa, pahuuden siementä. 

Toisen ihmisyyden hyväksikäyttäjiä. En tajua kuinka voivat elää itsensä kanssa. 

Lisätietoja hyväksikäytöstä?!

Kun myyjä myy, ja ostaja ostaa, niin missä kohti on väitetty hyväksikäyttö?????????

Kun yksi tarvii jotain tarpeidensa tyydyttämiseen ja toinen on halukas ja valmis sitä tarjoamaan korvausta vastaan itse, niin mikä vttu nyt taas teillä helvetin ämmillä on oikein se ongelma??????

Vierailija
235/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kehoittaisin ostamaan seksiä, kuin olemaan kokonaan ilman (jos viettiä on).

Toivon myös lain säädäntö uudistuksia. Lailliseksi seksin myynti ja osto.

Terveydenhuolto, turvallisuus ja verojen maksu myös siihen samaan syssyyn.

On paljon ihmisiä, jotka tarvitsisivat läheisyyttä, hyväilyä ja seksiä.

Jos ei muuten, niin sitten rahalla.

(ihmiseltä joka itse haluaa tehdä niin) 

Vammainen

Vierailija
236/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin joskus testata, mutta suomalaiset seksityöntekijät ovat usein jotain isäongelmaisia feministejä, eivätkä kovinkaan naisellisia töhrytatuointeineen ja sivukaljuineen. 

Mutta ehkä joku tsekki, tai slovenialainen

Niin mistä nämä isukkiongelmat johtuvat? Niin, teistä miehistä. Ette jaksa olla perheen parissa, vaan juoksette maksullisissa. 

Pakenee perhettään kun on niin kamalaa, mutta vaimolla onki aah niin helppoa

Vierailija
237/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavasti kuvailtu juuri näin ajattelen myös.

Vierailija
238/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä maksullisissa juoksijoita on kantismiehissä 90% 

No ei tasan ole. Tukimusten mukaan 1,2% miehistä ostavat seksípalveluita, naisista 0,2%. Tutkittua faktaa.

Lukemat ovat Finnsex-tutkimusten mukaan: miehet 12% ja naiset 0,3%.

Ainakin jos tarkoitetaan sitä, että onko koskaan ostanut - ei sitä ostaako säännöllisesti.

Vierailija
239/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sielläkin raha vaihtaa omistajaansa. Joku voi toki saada ilmaiseksi, mutta pääsääntöisesti raha vaihtaa omistajaa sielläkin joko heti tai myöhemmin. 

Vierailija
240/296 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin kehoittaisin ostamaan seksiä, kuin olemaan kokonaan ilman (jos viettiä on).

Toivon myös lain säädäntö uudistuksia. Lailliseksi seksin myynti ja osto.

Terveydenhuolto, turvallisuus ja verojen maksu myös siihen samaan syssyyn.

On paljon ihmisiä, jotka tarvitsisivat läheisyyttä, hyväilyä ja seksiä.

Jos ei muuten, niin sitten rahalla.

(ihmiseltä joka itse haluaa tehdä niin) 

Vammainen

No mutta nehän ovat jo laillisia Suomessa. Siinä on vain muutama hyväksikäyttöä ehkäisevä säännös, mutta muuten sekä osto että myynti ovat laillista Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme