IL: Jani, 45, ostaa säännöllisesti "perusseksiä"
www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9c62f7ec-87cf-496a-a502-c0825f829c96
Mitä mieltä miehistä jotka ostaa? Onko seksíelämä ihmisoikeus, jos ei saa ilmaiseksi niin onko ok ostaa?
Kommentit (296)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä Jani ostaa perusseksiä? Eikö sitä perusseksiä oli mukavampi harrastaa oman, rakastavan kumppanin kanssa? Jutusta tulee mieleen, että Janissa on jotain vikaa, kun hänen täytyy maksaa normaalista seksistä.
Ni mitäs sitten vaikka oiskin vikaa?
Hammaslääkäri 300 €/h, eikä siellä ole nautinto käydä. Nainen 200 €/h ja joka minuutti nautintoa. Maksan mielelläni seksistä jollekin ihanalle naiselle.
Käytän muitakin palveluja, joista joudun maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä minun pitäisi suhtautua seksiin sen kummemmin, kuin että käyn vaikkapa hierojalla? Kertokaa jumalauta tämä. Ja ei, vastaukseksi ei kelpaa "jos et itse tajua, niin...". Joo, en tajua. Miksi minun pitäisi liittää siihen tunteita, että kusielimiä hinkataan yhteen? En minä siihen hierontaankaan liitä tunteita ja tuskin moni muukaan.
Ostatko äidiltäsi tai tyttäreltäsi tai parhaalta kaveriltasi hieronnan? Entä panon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä minun pitäisi suhtautua seksiin sen kummemmin, kuin että käyn vaikkapa hierojalla? Kertokaa jumalauta tämä. Ja ei, vastaukseksi ei kelpaa "jos et itse tajua, niin...". Joo, en tajua. Miksi minun pitäisi liittää siihen tunteita, että kusielimiä hinkataan yhteen? En minä siihen hierontaankaan liitä tunteita ja tuskin moni muukaan.
Ostatko äidiltäsi tai tyttäreltäsi tai parhaalta kaveriltasi hieronnan? Entä panon?
Mamman kusielimet best 😞.
Ja tuota pitäisi nyt sitten ihailla? 🤮🤮🤮
Ja tuota pitäisi nyt sitten ihailla? 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nuolen joka kerta orgasmin tapailemalleni mallitasoiselle seksinmyyjälle."
Just joo. Kai teillä sentään on elmukelmut välissä.
Hyi saatana. Ja,seuraava nylkyttäjä kuppatippureineen kehiin. 🤮🤮
Ei kun tietty se huo ra käyttää kaikkien muiden kanssa elmukelmua. Just tää yks on vasn spessu.
🤭
Nussi isääs vai nussiiko isäs sua
Näitä maksullisissa juoksijoita on kantismiehissä 90%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nuolen joka kerta orgasmin tapailemalleni mallitasoiselle seksinmyyjälle."
Just joo. Kai teillä sentään on elmukelmut välissä.
Hyi saatana. Ja,seuraava nylkyttäjä kuppatippureineen kehiin. 🤮🤮
Ei kun tietty se huo ra käyttää kaikkien muiden kanssa elmukelmua. Just tää yks on vasn spessu.
🤭
Nussi isääs vai nussiiko isäs sua
Nussin vain aviomieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Kontula myi seksiä jo 16 vuotiaana. Paljon paremmin silti pärjännyt kuin moni mamma tälläkin palstalla. Kuis ny näin?
Kontulan vahvuus on yläpäässä. Mitä sitten? Se ei tee 16-vuotiaasta sopivaa seksin myyntiin.
Häntäkään ei kukaan pakottanut myymään seksiä.
Ei. Jotkut miehet sitten päättivät ostaa seksiä alaikäiseltä autistilta, joka oli enemmän tai vähemmän karannut kotoa. Sellaista. Perus. Teillehän hyvin kelpaavat alaikäise hatkalaiset päihdepalkalla. Olette ällöttäviä.
Tämän lisäksi kepulaiset taikinanaamat huutelivat häntä vielä eduskunnassakin *herkkulihaksi*. Siinä on meillä s
Kepulaisissa on paljon vaikeasti häiriintynyttä ainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vettua oikein horiset? Jos tarvitset gyneä, niin menetkö alan ammattilaiselle vain naapurin putkimies-penalle?
Vierailija kirjoitti:
Näitä maksullisissa juoksijoita on kantismiehissä 90%
No ei tasan ole. Tukimusten mukaan 1,2% miehistä ostavat seksípalveluita, naisista 0,2%. Tutkittua faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Prostituoitu tulee halvemmaksi. Heiltä saa parempaa seksiä. He ovat myös ystävällisempiä kuin vaimot.
Te maksatte vissiin vaimoille liian vähän.
Miten prostituutti parempaa? Ei saa orgasmia ja asiakkaita esim 5 - 10 vuorokaudessa eli työpäivässään. Sitä hikeä ja liukastetta ja lätkytystä. Vaihtuvia ruhoja.
Sitten pitää taas vapaata.
Hajuja, eritteitä. Suomalaiset miehet eivät pidä huolta ylä- eikä alapäähygieniasta. Siellä haistaan ties miltä, ollaan saastaisia. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vettua oikein horiset? Jos tarvitset gyneä, niin menetkö alan ammattilaiselle vain naapurin putkimies-penalle?
Jos tyttäresi on seksinmyyjä, niin ostatko häneltä palvelun? Entä jos hän on hieroja? Kai ostat molemmissa tapauksissa, koska nw ovat rinnasteisia eikä kumpaankaan liity sen kummempia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tyttäresi on seksinmyyjä, niin ostatko häneltä palvelun? Entä jos hän on hieroja? Kai ostat molemmissa tapauksissa, koska nw ovat rinnasteisia eikä kumpaankaan liity sen kummempia tuntei
En ostaisi kumpaakaan palvelua tyttäreltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tyttäresi on seksinmyyjä, niin ostatko häneltä palvelun? Entä jos hän on hieroja? Kai ostat molemmissa tapauksissa, koska nw ovat rinna
Miksi? Täysin tunteettomia palveluja.
Naisillakin on kyllä joku vastuu asiassa kun ovat normalisoineet tämän kaikenlaisen ananaksen hanuriinsa työtämisen ja muun seksuaalisena voimaantumisena ja olemme kohta niin seksihärskissä maailmassa että ei ole tosikaan kun jo onlyfans-tilitkin on ihan normikauraa.
Miksi tämä Jani ei mene Thaimaaseen. Pattayalle? Siellä saa seksiä, kaikennäköiset ja kokoiset ukot.Ikälopuille ukoillekin löytyy seuraa. Rakkauttakin löytyy, jos rakennat talon maaseudulle ja elätät koko suvun.
Vierailija kirjoitti:
Naisillakin on kyllä joku vastuu asiassa kun ovat normalisoineet tämän kaikenlaisen ananaksen hanuriinsa työtämisen ja muun seksuaalisena voimaantumisena ja olemme kohta niin seksihärskissä maailmassa että ei ole tosikaan kun jo onlyfans-tilitkin on ihan normikauraa.
Vastuu missä asiassa?
Molemmat taitaa olla vastuussa omista päätöksistään, jos nyt täyspäinen ja täysivaltainen ja täysi-ikäinen ihminen on.