Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHENI EI KEHTAA MENNÄ LÄÄKÄRIIN..

Vierailija
22.04.2007 |

.. ileisesti hiivaa peniksessä ja jo 2x ollaan molemmat käytetty canesten combi kuuri, mutta edelleen on hepissä valkoista, kiinni olevaa juttua, joka ei lähde pesemällä tms.. kutiaa ja halkeilee..

MUTTA mies ei kehtaa kuulemma " esitellä" lääkärille kaluaan..

Arvatkaa " kehtaanko" minä harrastaa mieheni kanssa seksiä, kun itsellekin tulee 100% varmasti yhdynnän jälkeen.. (ei käytetä kumia kun olen raskaana, ja muutenkin kumi on NIIN ÄLLÖ!!)

Onko muilla kokemuksia moisesta.. vai voiko kyseessä olla joku muu kun hiiva?!?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

munansa on hänelle tärkeä.

Vierailija
2/11 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perheellisen miehen pitää pitää terveydestään hyvää huolta, sehän vaikuttaa teidän koko perheenne tulevaisuuteen.

Hiiva osaa olla tosi paskamainen ja esim. levitä laajemmalle genitaalialueella kuten peräaukon seudulle. Ja silloin kyllä tuntuu siltä, että on tuli persiin alla yöt ja päivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... entäs sitten taas ne maitohappobakteerit? - auttaako - ja miksi?!

kiitos.

- ap -

Vierailija
4/11 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle miehen tulehdus on kyllä haitallinen, koska oot raskaana, kannattais nyt sitä kortsua ainakin käyttää jos ei muuta.

Vierailija
5/11 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuutiksikaan sen jälkeen kun potilas huoneesta poistunut. On sitä lääkärillä parempaakin tekemistä. Tämänkin luonteiset vaivat kuuluu elämään ja niitä näkee jatkuvasti, suhtautuminen sama kun jos joku tulis kipeän selän takia vastaanotolle. Joten mars mies lääkäriin.

t. naislääkäri

Vierailija
6/11 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on, inhottava vaiva, kun esinahkaa kutiaa ja se halkeilee, mutta aina on tuo lääke auttanut.

-Mies 30 vee

Vierailija
7/11 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän mä kohta tulosta tän ketjun miehelle niin saa monta hyvää syytä ja kannustusta uskaltautua lääkäriin ;)

Kiitos teille kaikille!!

ap

Vierailija
8/11 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin koittaa sitä, noissa voiteissa saattaa olla eroja.

-mies 30 vee

Vierailija
9/11 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille miehelles, että alat kohta lähipiiristä kyselemään neuvoja hänen penisongelmiinsa, jos ei kerran lääkäriin suostu. Takaan, ettei tarvitse kun yhdeltä ihmiseltä miehen kuullen kysyä neuvoa, niin aika on jo varattu ;)

Mut ihan oikeesti, sano sille, että jos ei ole omasta terveydestään kiinnostunut, niin menisi edes siksi, ettei tartuta kaiken maailman pöpöjä suhun.

Vierailija
10/11 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oikeesti, en riskeeraisi mitään vaan apkottaisin miehen joko käyttämään kortsua tai menemään lääkäriin!

keskenmenojen yleisimpiä syitä on infektiot

Vierailija
11/11 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei kehtaa antaa spermatestiä. Olisimme menossa lapsettomuustutkimuksiin. Sanoi minulle, että normaali se kuitenkin on..

Uskomatonta, kun itse joutuu haaristelemaan joka vuosi gynellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi