Minkä valmistajan joululaatikoita ostatte nyt jouluksi?
Kokeilin Lidlin Jouluaitta joululaatikoita ja jopas oli huono kokemus. Peruna- ja lanttulaatikkoa tuli maistettua. Perunaloota oli sellaista 3/5 ja lanttu 2/5. Tietysti vain oma mielipide mutta kun on Saarioisten laatikoihin tottunut niin ei oikein nämä maistunut. Kysynpä nyt vielä minkä valmistajan kinkku olisi parasta kun se on vielä hakusessa?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Punkerolla raivo nousee!
Onko tämä se jouluraivo jo? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkerolla raivo nousee!
Kiristystä jouluruuvista - nääs...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkerolla raivo nousee!
Kiristystä jouluruuvista - nääs...
Nyt on saatava lootaa pöytään ja raivota samalla, lootaa lootaa!
Ökyrikkaiden etuoikeus semmoiset. Pari kiloa perunoita hommaan ja roskakatoksesta jotain särvintä.
Minun enon vaimo tekee minulle lanttu, maksa ja porkkanalaatikot. Kaupan laatikot ei ole hyviä.
Krapin lanttulaatikon. Perunalaatikon teen itse ja porkkanalaatikkoa meillä ei syö kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen itse. En osta jouluksi valmismoskaa.
kotona tehty on ihan yhtä kamalaa ja pahaa kuin kaupan, raaka-aineitten tuhlausta!
Kuka helvetti sitä pa.skaa syö.
Kokkaustaidottoman ei kannata arvostella mitään ruokaa.
No tuon sikojen ruuan tekemiseen ei hirveästi kokkaustaitoja tarvi, joko sulla on ripulit housuissa?
Ripulihullu.
Kokkikartanon on parempia kuin Saarioisten.
En mikään, teen itse laatikot.
Kinkku on tänä vuonna Kivikylän.
ainoo mikä atrialta on yliveto heidän porkkalaatikko. kaikki muut saarioinen. saarioisten imelletty eniten muistuttaa wanhan kansan perinnelaatikkoa- ei silloin ollut siirappeja. eli imelyys hissukseen lämmössä. ja lanttulaatikko ihanaa heillä. muuten noi kokkikartanon tuotteet hyviä,mutta näissä korren veti saarioinen. sitten kun ostat nakkeja tai lenkkiä- alkaa tammikuussa nakit tulla keittoon tai se lenkki -ja sehän on vain kivikylän, ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistajalla ei ole väliä. Tuunaan ne herkullisiksi voilla ja kermalla.
Höpö höpö. Kermalla häviää se olennainen maku, eli lantun tai porkkanan maku häviää lähes kokonaan. Makuaistittomien touhua tuo kerman löträys kasvislaatikoihin.
En laita kermaa tolkuttoman paljon. Pieni luraus vain pehmentämään makua ja tuomaan täyteläisyyttä.
Saarioisten laatikot valitsen.
Atrian einekset ovat niin ala-arvoista skeidaa, että jäävät syömättä.
Teen itse. Ei vaan pysty valmislaatikoita syömään.
Saarioinen ja kokkikartanon perunaltk.
Kävin Prismassa niin oli melkein Saarioisten perunalaatikot loppu. Ei taida enää tämän päivän jälkeen niitä saada.
Ihmettelen tätä teen itse meininkiä. Meille riittää se 400 g:n laatikko kahdeksi päiväksi ja ylikin jää. Ei ole mitään järkeä tehdä tuommoista määrää itse. Te varmaan syötte kilotolkulla laatikoita.
Kymppi laatikot joka vuosi, lanttu ja porkkana.
Punkerolla raivo nousee!