Mitkä ovat maagisia taikasanoja, jotka purevat työhaastatteluissa?
Olen jo löytänyt tapoja ja sanoja/sanontoja, joilla pääsee haastatteluun, mutta ei ole vielä tärpännyt. Mitkä ovat ne taikasanat/-sanonnat, joilla voi tulla palkatuksia töihin?
Kommentit (22)
Siitä on hyötyä jos on yhteisiä tuttuja haastattelijan kanssa.
Työ itsessään on palkka ja vapauttavaa.
Ensimmäiset kaksi kuukautta ilman kuukausimaksua.
Lähdet pois haastattelusta, tulekin takaisin ja toteat 'Kun palkkaat minut et kadu' ja suljet oven.
Jos poliitikon ura kiinnostaa sinua, niin puhumalla ihan höpsispöpsiksiä laarin pohjan näkymisestä ja hilipati hippan pippanien pitämisestä Suomi-laivalla, niin paikka on melko varmasti sinun.
Voin ottaa vastaan myös muita alemman tasoisia tehtäviä kuin mitä tämä hakemani.
Mietin samaa. Odotan juuri pääsenkö kakkoskierrokselle... 5-vaiheisessa prosessissa.
Jotenkin se kai pitäisi osoittaa, että tekee pomon elämästä helppoa. Ei niin, että MINÄ haluan tämän työn jne.
Mikä haastattelu? Olen saanut palstalta käsityksen, että töihin vain mennään. Ellei mene, niin on ideologisesti työtön? Eli persu.
Vierailija kirjoitti:
Lähdet pois haastattelusta, tulekin takaisin ja toteat 'Kun palkkaat minut et kadu' ja suljet oven.
Tai vielä parempi, "tulet katuman, jos et palkkaa minua" xD
Työkkäri pakoti hakemaan tänne mut mua ei vittuukaannn kiinosta työnteko.
Niinhän me sitä mietittiin siinä ja Penahan se sitten keksi, että
Kannatan kulttuurimarxilaista ideologiaa ja kaikki valkoiset heteromiehet pitää laittaa uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa. Odotan juuri pääsenkö kakkoskierrokselle... 5-vaiheisessa prosessissa.
Jotenkin se kai pitäisi osoittaa, että tekee pomon elämästä helppoa. Ei niin, että MINÄ haluan tämän työn jne.
Niinpä. Eli persettä pystyyn. Paras on kun on edelliseltä esimieheltä lausunto, että tämä antoi hyvin persettä.
Homolla ja henkilöstökurpalla on useimmiten pärjännyt.
Pieni röyhkeys on valttia: "mikäli et ota minua töihin niin voin sanoa että se kaduttaa. Kokemukseni syvällä rintaäänellä kykenen hoitamaan useamman ihmisen työt määräajassa ja vielä nopeammin".
"Isäni on A. Stubb."