Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2026.Mitä toivot?

Vierailija
15.12.2025 |

Pian alkaa uusi vuosi 2026.Mitä sinä toivot uudelta vuodelta?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että tulisin raskaaksi ja saisin lapsen

Vierailija
22/86 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että miesystävä saa alkoholiongelmansa kuriin (enkä tarvitse mitään moraalisaarnoja. En olisi lähtenyt suhteeseen, ellen olisi ollut sillä hetkellä vakuuttunut siitä, että ongelma on hallinnassa), ja että uusi elämäni vihdoin alkaa... Nyt jo mennyt moni asia hyvin äskettäin. Sellaisia asioita, jotka ovat vaatineet PITKÄÄ vääntöä ja kääntöä. Järkyttäviä energiasyöppöjä. Tällä hetkellä jotkin asiat v#tuttavat, ahdistavat ja ärsyttävät, mutta eivät liikaa. Minä hallitsen tilannetta, se ei hallitse minua kuten aiemmin. Toivon siis rauhaa ja toipumista minulle ja miesystävälle.

Pidän peukkuja sinulle ja miesystävällesi.

Minunkin kumppanilla alkoholiongelma; on nyt ollut kohta puoli vuotta selvinpäin. Pikkuhiljaa luottamus alkaa rakentua, mutta on ollut kivinen tie ja monet itkut itketty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että saisimme elää rauhassa ilman pelkoa, provokaatioita, uhkaa ja kiusantekoa 🕊

Vierailija
24/86 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että saisin viinaa ja pillua.

Vierailija
25/86 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että miesystävä saa alkoholiongelmansa kuriin (enkä tarvitse mitään moraalisaarnoja. En olisi lähtenyt suhteeseen, ellen olisi ollut sillä hetkellä vakuuttunut siitä, että ongelma on hallinnassa), ja että uusi elämäni vihdoin alkaa... Nyt jo mennyt moni asia hyvin äskettäin. Sellaisia asioita, jotka ovat vaatineet PITKÄÄ vääntöä ja kääntöä. Järkyttäviä energiasyöppöjä. Tällä hetkellä jotkin asiat v#tuttavat, ahdistavat ja ärsyttävät, mutta eivät liikaa. Minä hallitsen tilannetta, se ei hallitse minua kuten aiemmin. Toivon siis rauhaa ja toipumista minulle ja miesystävälle.

Pidän peukkuja sinulle ja miesystävällesi.

Minunkin kumppanilla alkoholiongelma; on nyt ollut kohta puoli vuotta selvinpäin. Pikkuhiljaa luottamus alkaa rakentua, mutta on ollut kivinen tie ja monet itkut itketty.

Kiitos. Toivotaan molemmille selväpäisyyttä. Miesystävällä oli ihan ok tilanne silloin kun suhde alkoi, ja minulla naiivi luotto siihen, että pahin on koettu ennen meidän suhdettamme. Sitten tuli murhetta perheeseen(sä) ja siitä se sitten lähti taas, huoh. :/

Vierailija
26/86 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että tipaton tammikuu minulla onnistuisi ja sen jälkeen ymmärtäisin olla edes arkipäivät ilman olutta, viiniä ja väkeviä. Yritän raitustua, olen yrittänyt jo kauan, mutta kun puoliso juo joka päivä, on juomat liian lähellä. 

Vierailija
27/86 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmakivääriin räjähtävät panokset

Vierailija
28/86 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaa ja tervettä koiraa.

Vierailija
29/86 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon toivoa.

Vierailija
30/86 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa makkaraa

T. persu

Vierailija
31/86 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

????

Vierailija
32/86 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeutta ja rauhaa.

Vierailija
33/86 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaa. Tai on mulla halutessani kesätyö, mutta olisi kiva kun olisi muutakin kuin 3 kuukauden työpläjäys kerran vuodessa.

Vierailija
34/86 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon Suomen hallituksen kaatumista ja ennenaikaisia eduskuntavaaleja ja sitä, että uudessa hallituksessa ei ole persuja.

Vierailija
35/86 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että toive toteutuu.

Vierailija
36/86 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon et ns paska menis tuulettimeen 

ja kaikki valtion viranhaltijat jotka leväperäisesti käyttäny kansalaisten verovaroja, saatetaan tv kameroiden eteen ja luetaan syytteet ja sen jälkeen heistä ei enää kuulla mitään.

Ja alkaa uusi aikakausi suomessa, rehellinen.

Vierailija
37/86 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että tipaton tammikuu minulla onnistuisi ja sen jälkeen ymmärtäisin olla edes arkipäivät ilman olutta, viiniä ja väkeviä. Yritän raitustua, olen yrittänyt jo kauan, mutta kun puoliso juo joka päivä, on juomat liian lähellä. 

Kahden kämpän taktiikka ehkä toimisi.  

Vierailija
38/86 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöstempausta. Se saa toki tulla jo vaikka heti. Lähden mielelläni kotiin.

Vierailija
39/86 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemaa. Millään muulla ei ole mitään merkitystä jopa elämä on turhaa.

Vierailija
40/86 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti: hallitus kaatuu!

Yksityisesti: terveyttä.