2026.Mitä toivot?
Pian alkaa uusi vuosi 2026.Mitä sinä toivot uudelta vuodelta?
Kommentit (86)
Toivon, että Silakkaliike lopettaa palstaöyhäyksen persuista 365 päivänä vuodessa 7-23.
Että olisi viimein henkisesti parempia olla. Taas viime päivä ahdistanut ja itkettänyt. Alan olla niin loppu tähän. Tätä on jatkunut avioerosta lähtien ja toki on tullut muitakin syitä miksi masentaa ja ahdistaa.
Lisäksi toivon, että vielä joskus saisin parisuhteen elämääni ja aikuisen miehen lähelleni mua rakastamaan. Ei vain taida olla toivoa tämänkään asian suhteen kuten ei tuon ensimmäisenkään.
Tämä vuosi on ollut niin hirveä ja raskas että toivon vain saavani levätä ja toipua. Ja että löytäisin jostain vielä toivon paremmasta, koska juuri nyt näyttää todella synkältä...
Terveyttä, mutta turha toivo. Väsynyt elämään.
Toivon parisuhteeni kestävän. Onnellisena. Raskaita vuosia takana yksin ja vuoden kestänyt parisuhde ollut todella raskas aiempien traumojen ja naisen epävakauden vuoksi. On silti ainoa kenen kanssa haluan olla.
Hyvää uuttavuotta kaikille toivon.
Terveys, ammatissa edistyminen, eroon työkkäristä
Toivon, että terveysongelmani saataisiin hoidettua ja jaksaisin olla enemmän läheisten kanssa.
Persut vois myös erottaa hallituksesta
Putin haluaisi donitsin. Toivoisin että joku leipomo lahjoittaisi semmoisen. Olisi hyvä lahja.
1. Hallitus kaatuu
2. Hallitus kaatuu
3. Hallitus kaatuu
4. Hallitus kaatuu
5. Hallitus kaatuu
6. Hallitus kaatuu
7. Hallitus kaatuu
8. Hallitus kaatuu
9. Hallitus kaatuu
10. Hallitus kaatuu
Bonus: Hallitus kaatuu
Hallitus on home viroksi. Miten osuvaa.
Toivon rauhaa Ukrainaan ja muualle maailmaan. Toivon diktaattorin kaatuvan ja demokratian, rehellisyyden ja hyvyyden Venäjällä voittavan. Toivon USA:an selväjärkisempää presidenttiä kuin Trump. Toivon peukun ja muiden huumeiden käytön vähentyvän minimiin, jopa loppuvan. Toivon että pääsen lääkäriin eikä vaivani ole kohtalokas. Toivon kevään ja kesän koittavan ja ne eläväni.
Että miesystävä saa alkoholiongelmansa kuriin (enkä tarvitse mitään moraalisaarnoja. En olisi lähtenyt suhteeseen, ellen olisi ollut sillä hetkellä vakuuttunut siitä, että ongelma on hallinnassa), ja että uusi elämäni vihdoin alkaa... Nyt jo mennyt moni asia hyvin äskettäin. Sellaisia asioita, jotka ovat vaatineet PITKÄÄ vääntöä ja kääntöä. Järkyttäviä energiasyöppöjä. Tällä hetkellä jotkin asiat v#tuttavat, ahdistavat ja ärsyttävät, mutta eivät liikaa. Minä hallitsen tilannetta, se ei hallitse minua kuten aiemmin. Toivon siis rauhaa ja toipumista minulle ja miesystävälle.
Toivon, että saan pääni kuntoon, menen takaisin töihin ja palaan normaaliin elämänrytmiin. Tämä vuosi on ollut kamalin 30 vuoteen.