Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei niitä työpaikkoja ollutkaan

Vierailija
15.12.2025 |

oikeasti olemassa missään, kunhan vaan välitysfirmat keksivät niitä päästään ja tilastoissa ne tietenkin näkyvät työpaikkoina: https://yle.fi/a/74-20196206

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ollut. Työ orjuutta, jots tulee vältellä.

Vierailija
2/5 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin, sanon minä!! Ei kun hei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viranomaiset lupasivay reilu 15 vuotta sitten, että kunhan suuret ikäluokat eläköityvät niin tyätä piisaa kaikille. Siihen päälle kokoomus julisti, että kun hallitusohjelman kiristykset alkavat purra niin se muuttuu 100 000 työpaikaksi sekin

Työvoimapulasta puhuttiin päivittäin

Uskoiko joku? Minä en.

Totuus on ettei Suomessa ole ollut sodan jälkeen päivääkään työvoimapulaa

Vierailija
4/5 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ei.

Tympii, olla jollain ihme listoilla. Joista ei koskaan mitään haastattelukutsua tule.

Joku voisi kerätä nuo henkilöstövuokrafirmojen haamupaikat yhteen listaan.

Josta ne jotka eivät halua töihin voisivat täpätä omansa.

Yks firma haki 3 ilmoituksella maalaria. Pääsin haastikseen. Seuraavana päivänä tulin valituksi. Hain kamppeet ja 3 tuntia myöhemmin rekry oli peruttu. Siellä oli kovan hellejakson aikaan omat tekijät kiukutelleet. Ja sopineet.

No samaa oviruiskumaalaria haki 3 eri henkilöstöfirmaa. Puoli vuotta. Jollei vuodenkin.

Jäin taas työttömäksi.

Hain ja ens kuussa taas sama ilmoitus firman sivuilla.

Tyhmin juttu mitä sattunut. Hain työpaikkaa. Ja 1,5 vuotta myöhemmin. Roskapostiin saapuu henkilöstövuokrafirman uteluja.

Täytä työnhakualue. Yms. 3 kk myöhemmin ilmoitus. Poistamme sinut listoilta.

Keskari pystyyn koneelle. Olin töissä.

Mitä niillä listoilla tehdään. Kun ensimmäinen yhteyden otto 1,5 vuoden jälkeen on täytä työnhalualue. Töissä käyvälle ihmiselle.hain silloin yhtä työtä. En kaikkia firman töitä.

Vierailija
5/5 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä uutinen sentään, että työpaikat eivät ole vähentyneet, työllisten määrä pysynyt aikalailla samana jo pitkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi