Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä selkämenosuuntaan oleva turvaistuin,

22.04.2007 |

ei Gracoa, kun hajoaa kappaleiksi autoliiton testin mukaan. Maxi cosi Mobi ? Mielummin 9-18 kg, mutta 9-25 käy myös.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tän kyseisen testin löytää...? Me ostettiin Grago, kun oli testivoittaja.

Vierailija
2/6 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tm:n testissä graco oli testivoittaja, koska muut istuimet oli tahallaan kiinnitetty väärin, että graco voittaisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistelen että jossain testissä Graco oli väärin kiinnitetty, sen takia hajosi?

Kyllä ne kaikki on semmoset turvallisuustestit läpikäyneet että varmaan ovat kaikki turvallisia.

Vierailija
4/6 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aikani pähkäilin ihan hermostuneena, että mitä tulikaan ostettua, kuitenkin oli aikasta kallis hankinta. Mutta sitten ajattelin, että pakko sen on turvallinen olla, kun on testit läpäissyt. Mutta on tuo silti älytöntä, että toisessa testissä saa hyvän arvosanan ja toisessa huonon...!!

Mutta niinhän ostin jokunen päivä kynsilakankin, joka oli niiiiiiiiiin hyvä että. Ja mitä vielä. No ehkä ei ihan sama asia, mutta kuitenkin :)

Vierailija
5/6 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en noista testeistä tiedä, meillä on graco johon ollaan oltu erittäin tyytyväisiä!

Ainakin sellainen kannattaa ostaa jossa on erillinen autoon kiinnitettävä alusta johon istuinosa vaan kliksautetaan paikalleen. On taatusti turvallinen kun sen kerran kiinnittää kunnolla eikä tarvi sen jälkeen turvavöiden kanssa leikkiä. Jos kulkee välillä esim isovanhempien autolla voi istuimen kiinnittää myös ilman alustaa. On vähän kalliimpi mutta maksaa itsensä ajassa ja vaivassa moninkertaisesti takaisin!

Vierailija
6/6 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista turvaistuinta ei ole olemassakaan, joka kiinnitetään jalustaan ilman turvavöitä. Britaxin Fixway kiinnitetään isofix alustaan mutta kyllä sekin alavöillä tulee kiinni, eikä voi käyttää ilman isofix alustaa.

Graco hajosin ruotsalaisessa puolueettomassa testissä.

http://www.testfakta.se/

Lastentarvike on sen maahantuoja joten saavat siitä parhaimman voiton, sen takia sitä tyrkyttävät ja mainostavat TM:n testiä joka oli tehty Akta Grakon kotiradalla. Ei siis todellakaan puolueeton testi, vaalmistajan itsensä tekemä.

Mutta alkuperäiseen asiaan. Minä olen meille miettinyt Briatx Hi-way turvaistuin on uusi tullut ihan kuukauden sisällä markkinoille, joten voi olla että muita puolueettomia testejä siitä ei ole kuin markkinoille pääsyyn vaadittavat testit. Kinnitys oli todella tukevan tuntuinen. Turvavyö tulee ihan eritavalla, kuin aikaisemmissa istuimissa, mitä olin katsellut. Se luultavasti tulee meille.