Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan nähnyt Reimatecin laventeli -väriä livenä?

28.02.2008 |

En löytänyt ko. värisenä Reiman sivuilta yhtäkään kuvaa vaatteista.

Nallentassu -verkkokaupan sivuilla sen toisen tyttöjen takin värivaihtoehtoina on lime tai laventeli (eli liila?).

Harkinnassa siis pian 7 vuotta täyttävälle neidille Reimatecin 2-osainen välikausiasu, toimisi sitten syksyllä koulussakin sateenpitävänä pukuna.

Tyttö itse tykkää vaaleanpunaisesta (on tykännyt jo pitkään), mutta nuo Reimateccien v.punaiset ei oikein äitiä miellytä tällä kertaa - aivan liian vaalean haaleita, nehän on käytössä ihan karsean näköisiä heti. Kuten just tuolla Nallentassussa se tyttöjen Luca-takki on tosi sievä, mutta väriyhdistelmä valkoinen-hento vaaleanpunainen - kyllä tietää, minkä näköinen se on hyvin äkkiä :(.

Mutta siis, jos joku on nähnyt, minkalainen se laventeli on? Siis onko kovinkin lialle arka sekin, eli onko hurjan vaalea? Ja onko lähempänä vaaleansinistä vai violettia? Mulle tulee tuosta laventelista mieleen sellainen vähän sireenin kukan väri...

Mä voisin tytölle nimittäin tuota väriä markkinoida, jos jostakin löytyisi siitä vaikka kuva...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö nimittäin ei tykkää violetista, mutta vaaleansininen on hänen " toiseksi lempiväri" ... joten jos ei ole ihan mahdottoman vaalea tuo sävy, niin tuo voisi olla meille ok :).

Harmi, kun ei tuolla Nallentassun sivuillakaan ole niistä heillä myytävinä olevista väreistä kuvaa.

Se limen vihreä olisi muuten kiva, mutta pikkuveljelle on hankittuna lime-ruskea Reimatecin välikausiasu, enkä halua lapsille ihan saman värisiä ulkoilupukuja kuitenkaan :).

Ja mä en itse laita itse asiassa yhtään vastaan, jos tytölle saa jo vaihteeksi hankkia jotakin muuta kuin iän ikuista vaaleanpunaista... on menty ainakin kolme talvea ja välikautta v.pun/ruskea -yhdistelmällä ja kyllästyttää jo :).

Vierailija
2/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minun silmääni. Hankkisin jos meillä olisi tyttö (kun tuo v.pun ei oikein iske)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltaisikohan sellaisen tilata ihan näin mutu-tuntumalla näkemättä väriä livenä :).

Pitkien matkojen ja hankalien työaikojen takia kun kaupoille pääsy on vähän hankalaa, niin nettikauppa saa jälleen kerran toimia pelastuksena.

Vielä kaipaisin, jos joku osaa sanoa, onko tuo laventeli mielestänne hurjan lianarka väri? Siis ettei olisi mikään ihan hailakan haalea ja vaalea?

Ja jos joku olisi nähnyt ko. värisestä Reimatec-vaatteesta kuvan jossakin, niin linkistä olisin iloinen :)! Ei tarvitsisi tilata ihan sikaa säkissä :).

Vierailija
4/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleahan se on. Muuta en osaa oikein kommentoida, kun ei tyttöä meillä ole ;) JOS olisi, ehdottomasti tykkäisin tästä väristä enemmän kuin vaaleanpunaisesta/pinkistä. Hiukan erilainen ja raikkaampi väri.

Eikös se Hobby Hallin tyttöjen Reimatec ollut juuri tämä liila..?

http://www.hobbyhall.fi/

Vierailija
5/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin aiemmin kuva tuon värisestä takista, tosin siinä näyttää ihan vaaleansiniseltä. Mutta luonnossa väri siis kuitenkin taittaa lilaan, vaikka jossain valossa näyttää vaaleansiniseltä. Nätti väri mielestäni (tytöllä se on) mutta kyllä on tosi vaalea ja varmaan ihan yhtä lian arka kuin haalea vaaleanpunainenkin :(

Vierailija
6/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön lempiväri myös vaaleansininen. Minusta syreeni olisi hyvä nimi tuolle värille. Vaalea on, arka.

Vierailija
7/7 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo Hobby Hallin takki on tämä kyseinen laventeli, niin se ainakin kuvan perusteella on mieluinen meidän tytölle - juuri tuossa katsottiin :).

Aika vaaleahan tuo on, mutta ei sentään niin mahdottoman vaalea, kuin esim. se Nallentassun sivuilta löytyvä v.pun/valkoinen takki... eli eiköhän tuon kanssa pärjäisi. Hmmmm.

Tuntuu tänä keväänä olevan nämä vaaleat värit vähän kaikilla muillakin merkeillä muodissa. Ainakin Jonathanin ja Travallen sivuilla mitä olen katsellut, ja Lennestä kuullut.