Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet luulee naisten olevan kateellisia

Vierailija
14.12.2025 |

Huomasin toista foorumia lukiessa, että miehet luulee naisten olevan kateellisia toisten vartaloista. Siellä ketjussa oli kuva jostain kahdesta naisesta jolla toisella oli isot rinnat ja toinen pienempi nainen. Miesten kommentit oli: "nainen on kateellinen kun toisella isommat rinnat". 

Omaan silmään kyseinen isompi nainen ei ollut viehättävä, ylävartalo oli leveä ja raskas, keho porkkanan mallinen. Ainoa mikä pisti silmään oli rintavako, minusta se ei ole siistin näköistä pukeutumista.

Ajattelen, että miehet projisoi omaa peniskateuttaan tai jotain. Itse ainakin olen tyytyväinen itseeni näin, enkä koe tarvetta vertailla itseäni muihin.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen ei ole ottanut silikoneja? 😂😂😂😂 Te naiset olette pelkkiä vitsejä! 😂😂😂😂

Miten tämä liittyy asiaan? Suurin osa naisista ei ole ottanut silikoneja. Moni isorintainen nainen on pienennyttänyt omansa.

Se että sä fanitat isoja rintoja ei tarkoita sitä, että kaikki muut miehet ja naiset fanittaisi. Naiset hyvin tietää isojen rintojen ongelmatkin ja ovat realisteja.

PS. vitsi olet sinä, etkä edes mikään hyvä.

Vierailija
62/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni mies kuvittelee, että naisilla on samanlainen tarve kilpailla keskenään jostain leveistä olkapäistä, pituudesta tai autoista, kun todellisuus on se, että useampi nainen vaan nauttii toisten naisten kauneudesta eikä koe tarvetta saada samanlaisia jalkoja, rintoja tai hiuksia.

Yllättävän moni nainen kuvittelee, että naiset kuuluu johonkin ihme siskojen kerhoon ja on kaikesta samaa mieltä. 

Mistä voin hakeutua tähän siskojen kerhoon?

Yleensä olen nähnyt miessukupuolen syyttävän kaikkia naisia ja tyttöjä asiasta tai mielipiteestä x (esimerkiksi miksen kelpaa naisille) ja siihen naiset ovat olleet ironisesti; kyllä, meillä kaikilla naisilla on yhteinen mieli ja täten tiedämme kaikkien naisten ajatukset sekä mielipiteet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin lyödä isostakin summasta vetoa, että on pieni rintaisia on on kateellisia jonkun muun rinnoista.

Niin mitä? Kirjoita kunnolla.

Kiitos, opettelen vasta suomea. Yritän uudellen. On pieni rintaisia jotka on kateellisia isoista rinnoista.. Parempi?

Varmasti moni pienirintainen mies on kateellinen naisten isoista rinnoista.

Vierailija
64/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin lyödä isostakin summasta vetoa, että on pieni rintaisia on on kateellisia jonkun muun rinnoista.

Niin mitä? Kirjoita kunnolla.

On pieni rintaisia jotka on kateellisia isoista rinnoista.. 

Tuosta ei ollut tässä kyse.  
Vaan kehon malli oli aloittajan mielestä epäviehättävä, mutta miehet kuvittelevat naisten haluavan silti sellaisen.  
On toki ihmisiä, jotka ei ole tyytyväisiä kehoonsa, mutta tökkii tämä miesten tyyli yleistää, että kaikkia naisia kiinnostaisi rintojen koko tms.

Et tunnista itsestäsi käytöstä josta syytät miehiä? Yleistät nyt itse, että miehet yleistää . . . 

Siihen olisi tietysti voinut laittaa, että JOIDENKIN miesten. Mutta näen tätä niin paljon, että tuntuu että moni mies ajattelee näin. 

Vierailija
65/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No epäilen kyllä. Enemmän täällä on sitä että läskit vinkuu että maailman on sairas paikka koska laiha/normaalia pidetään kauniina. Terveessä ei ole mitään väärää, päinvastoin jollei osaa olla syömättä ja painoa on selvästi liikaa, niin sehän on sairasta ja väärin. Miksi kaunista ja tervettä tulisi demonisoida???

Vierailija
66/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä harmittaa omat manboobsit ja haluaisivat kunnolliset rintalihakset.  
Siksi he kuvittelevat naistenkin vertailevan rintakehojaan.

Vierailija
67/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta en mä ole kateellinen tuosta vartalosta enkä haluaisi noin isoja rintoja. Jos jostain hänelle pitäisi olla kateellinen, niin sitten noista hiuksista.

Eikös tuo Niina itsekin yritä laihduttaa, joten ei itsekään pidä vartalostaan?

Hiukset on kyllä kivat Niinalla, mutta hänen vartaloaan en itselleni haluaisi. 
 Hiuksiakaan en kadehdi, mutta voin todeta niiden olevan hyväkuntoiset.

Mä kadehdin sen hetken, kun hänen kuvaansa katsoin (piti tarkistaa kuka edes on Niina). Enää en juurikaan ajattele asiaa. Omat hiukset lähti sairauden takia ja haaveilen hienommista hiuksista. Ja toisin kuin miehet varmaan ajattelee, ei tämä ole mitään negatiivista kateutta, vaan enemmänkin ihailua tyyliin "onpa hänellä upeat hiukset, olisipa mullakin".

Vierailija
68/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No epäilen kyllä. Enemmän täällä on sitä että läskit vinkuu että maailman on sairas paikka koska laiha/normaalia pidetään kauniina. Terveessä ei ole mitään väärää, päinvastoin jollei osaa olla syömättä ja painoa on selvästi liikaa, niin sehän on sairasta ja väärin. Miksi kaunista ja tervettä tulisi demonisoida???

Miten tämä liittyy asiaan? AInakin Niina on ylipainoinen ja yrittää laihduttaa leikkauksen avulla, ei syömällä terveellisesti. Hän on se ketä miehet tässä ketjussa hehkuttaa,

Vierailija
69/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus on universaali tunne ja meistä vain harva, jos kukaan, välttyy siltä.

Niin, se on täysin inhimillinen tunne. En minä ainakaan ala häpeilemään että saatan olla aika ajoin kateellinen.  Se vaatisi psykopaatiksi ryhtymistä. 

Psykopaatit nimenomaan ovat kateellisia, ja kuvittelevat muidenkin olevan kateellisia.

Psykopaateilta puuttuu se tunnepalikka, tai no se lähettää liian pieniä signaaleja. 

Juuri näin, psykopaatti ei kykene inhimillisiin tunteisiin.

Vierailija
70/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta en mä ole kateellinen tuosta vartalosta enkä haluaisi noin isoja rintoja. Jos jostain hänelle pitäisi olla kateellinen, niin sitten noista hiuksista.

Eikös tuo Niina itsekin yritä laihduttaa, joten ei itsekään pidä vartalostaan?

Hiukset on kyllä kivat Niinalla, mutta hänen vartaloaan en itselleni haluaisi. 
 Hiuksiakaan en kadehdi, mutta voin todeta niiden olevan hyväkuntoiset.

Mä kadehdin sen hetken, kun hänen kuvaansa katsoin (piti tarkistaa kuka edes on Niina). Enää en juurikaan ajattele asiaa. Omat hiukset lähti sairauden takia ja haaveilen hienommista hiuksista. Ja toisin kuin miehet varmaan ajattelee, ei tämä ole mitään negatiivista kateutta, vaan enemmänkin ihailua tyyliin "onpa hänellä upeat hiukset, olisipa mullakin". 

Niin ja siksi pitäisi käyttää jotain muuta sanaa kuin kateus. Kateus on myrkyllinen tunne. Ihailu on eri asia.  
Voit olla myös surullinen hiuksettomuudesta, mutta sekään ei ole sama kuin kateus, joka voi näkyä huonona käytöksenä toista kohtaan. 

Vierailija
71/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta näen tätä niin paljon, että tuntuu että moni mies ajattelee näin. // Näet missä? Jossain netin keskustelupalstalla?😂 

Joo somessa näkyy. Palstoilla myös kuten ylilaudalla ja yhdellä atk-foorumilla. 
 Tosin live-elämässäkin näkyy kateellisia miehiä. Arvostelevat just toisten miesten raha-asioita, uutta autoa ja muuta omaisuutta. 

Vierailija
72/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paljon miesten miellyttäjä-naisia, jotka vihaa omaa sukupuoltaan.  
Aina valmiita herjaamaan muita naisia. Yleensä kokoomuksen tai persujen kannattajia.

Treefinger. Nörttityty?

Aina ensimmäisenä kielipitkällä tykkäysnapilla kun naisia solvataan. 

Vierailija
73/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella iloinen, että en ole perinyt äidin puolen naisten geenejä ja rintani ovat keskikokoiset. Olisi kamalaa olla isorintainen, jo c-kuppi hölskyy juostessa ja urheillessa liikaa. Lisäksi hoikkana ihmisenä näyttäisin typerältä isojen rintojen kanssa. Kateellinen en ole kenenkään ulkonäöstä, mutta joskus olen kateellinen älystä. Typerintä olla kateellinen jostain rinnoista tai takapuolesta. 

Vierailija
74/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen todella iloinen, että en ole perinyt äidin puolen naisten geenejä ja rintani ovat keskikokoiset. Olisi kamalaa olla isorintainen, jo c-kuppi hölskyy juostessa ja urheillessa liikaa. Lisäksi hoikkana ihmisenä näyttäisin typerältä isojen rintojen kanssa. Kateellinen en ole kenenkään ulkonäöstä, mutta joskus olen kateellinen älystä. Typerintä olla kateellinen jostain rinnoista tai takapuolesta. 

Tulit sitten haukkuneeksi samalla hoikat naiset, joilla on isot rinnat. Ehkei ollut tarkoituksesi, ehkä oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme