Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet luulee naisten olevan kateellisia

Vierailija
14.12.2025 |

Huomasin toista foorumia lukiessa, että miehet luulee naisten olevan kateellisia toisten vartaloista. Siellä ketjussa oli kuva jostain kahdesta naisesta jolla toisella oli isot rinnat ja toinen pienempi nainen. Miesten kommentit oli: "nainen on kateellinen kun toisella isommat rinnat". 

Omaan silmään kyseinen isompi nainen ei ollut viehättävä, ylävartalo oli leveä ja raskas, keho porkkanan mallinen. Ainoa mikä pisti silmään oli rintavako, minusta se ei ole siistin näköistä pukeutumista.

Ajattelen, että miehet projisoi omaa peniskateuttaan tai jotain. Itse ainakin olen tyytyväinen itseeni näin, enkä koe tarvetta vertailla itseäni muihin.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akat valehtelevat toisilleen.

Ei todellakaan ole vale. Törmäsin vasta keskusteluun, jossa miehet kommentoivat NiinaKuhtaa. Väittivät, että naisten täytyy olla kateellisia hänelle(rinnoille).  
Goolasin Kuhdan, ja voin vilpittömästi sanoa, että en ikinä vaihtaisi vartaloani hänen kanssaan.

Entäs muut naiset, haaveiletteko NiinaKuhdan vartalosta?  
Itse en pysty millään ymmärtämään miten joku voisi olla kateellinen hänen ulkomuodostaa niin kuin miehet väittivät.

Vierailija
22/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Siis, etkö AP juuri tehnyt sitä, mitä ne miehet ajattelee, että naiset tekee? Aloit heti aloituksessasi moittimaan toisen naisen ulkonäköä ja sitä, miksi hän on epäviehättävämpi, kuin se nainen, jolla on pienemmät rinnat.

Ei moitittu, vaan kuvailtiin absurdia tilannetta. Miehet viehättyy erilaisista asioista kuin naiset. 
 Ap:n mielestä kyseinen vartalo ei ollut hänen silmää miellyttävä, joten tuo miesten väite kateudesta ei pitänyt paikkaansa.

Tämä on hyvä pointti. Naisilla on täysin erilainen "unelmien naisvartalo" kuin miehillä. Miesten jankutus naisten kateudesta miesten unelmavartaloja kohtaan on silkkaa projisointia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höhlä. Peniskateus ei tarkoita mitään miesten kateutta toisen miehen peniksen koosta.

Peniskateus on psykoanalyysissä (erityisesti Sigmund Freudin teorioissa) käytetty käsite, jolla tarkoitetaan oletettua tunnetta, jossa tyttö tai nainen kokee kateutta tai puutetta siitä, ettei hänellä ole penistä.

Tarkoittaa juuri sitä, että miestä harmittaa munansa koko. Tummaihoisten herjaaminen johtuu osittain tästä.  
Hausmyllykö se lauloi: miksi naiset aina rakastuu miehiin mustiin. penistä siinäkin laulussa vertailtiin. 

Vierailija
24/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sukupuolikysymys, vaan yleinen itsekeskeisen ihmisen ajattelutapa - ei tule edes mieleen, että omat näkemykset ovat kaikkea muuta kuin joku standardi.

Vierailija
25/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva nainen taitaa mitään jättirintoja haluta. Hankala löytää vaatteita niille ja tulee selkäkipuja.

Vierailija
26/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniskateus Turos hevi gee: 

Ossiki Kirjotti Kahdeksan Ällää, Sillä On Bemari Ja Raha Millä Mällää
Uusinta Muotia Nahkatakki, Sillä Ei Varmaan Ole Nakki
Taunolla Tasan on Latvassa Kaikki, Sillä On Nainen Se Nakkarin Maikki
Vihreetä Huudan Itken Ja Inisen, Tahdon Housuuni HK:n Sinisen Jee!

Vierailija
27/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höhlä. Peniskateus ei tarkoita mitään miesten kateutta toisen miehen peniksen koosta.

Peniskateus on psykoanalyysissä (erityisesti Sigmund Freudin teorioissa) käytetty käsite, jolla tarkoitetaan oletettua tunnetta, jossa tyttö tai nainen kokee kateutta tai puutetta siitä, ettei hänellä ole penistä.

Tarkoittaa juuri sitä, että miestä harmittaa munansa koko. Tummaihoisten herjaaminen johtuu osittain tästä.  
Hausmyllykö se lauloi: miksi naiset aina rakastuu miehiin mustiin. penistä siinäkin laulussa vertailtiin. 

No ei todellakaan tarkoita. 😂

Vierailija
28/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole vale. Törmäsin vasta keskusteluun, jossa miehet kommentoivat NiinaKuhtaa. Väittivät, että naisten täytyy olla kateellisia hänelle(rinnoille).  
Goolasin Kuhdan, ja voin vilpittömästi sanoa, että en ikinä vaihtaisi vartaloani hänen kanssaan.

Miehet on kyllä s aatanan typerää väkeä jos kuvittelevat pienitissisten tai ylipäätänsä kenenkään naisen olevan kateellinen Kuhdan (anteeksi vain) rinnoille. Kaikki miehet jotka kuvittelee että naiset on kateellisia toisten naisten rinnoista on ihan ääliöitä ja kärsivät itse peniskateudesta. 

Vierailija
29/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä, peniskateus ja rassismi kulkee yleensä käsikädessä.

Vierailija
30/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mille sinä olet miehille kateellinen kun pyrit nostamaan omaa egoasi muiden naisten silmissä tylyttämällä miehiä? 

Aikuinen ihminen ei äyski tai öykkäröi muille. Hänen ei tarvitse osoittaa muille mitään, hänen ei tarvitse korostaa egoaan, tehdä itseään näkyväksi tai alentaa muita. 

Vierailija
31/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. AP lähti heti vertailemaan, ja kuvaili tämän naisen, jonka näkee viehättävämpänä ja haluttavampana rumaksi monella eri tapaa, jotta hän itse kokisi itsensä viehättävämmäksi.
Jos AP ei oikeasti olisi lainkaan kateellinen, ei hän olisi vertaillut tai puhunut negatiiviseen sävyyn toisesta naisesta ja hänen ulkonäöstä. 

Totta ihmeessä vertailtiin jos kateudelle ei ollut mitään aihetta.  
Vartalo ei Ap:ta miellyttänyt niin miesten väitteet kateellisuudesta tuntui varmasti oudolta. 
 Olisitko itse kateellinen apn kuvailemasta kapea lanteisesta(porkkana) naisesta jolla kaikki rasva on kerääntynyt ylävartaloon?

Vierailija
32/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli se alunperin, mutta kun huomattiin että Freudin höpötykset kertoivat lähinnä hänestä itsestään ja kyseistä ilmiötä ei ole käytännössä olemassa, termi otettiin käyttöön kuvaamaan sitä asiaa, joka näkyy kaikkien arjessa jatkuvasti.

Vierailija
33/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä s aatanan typerää väkeä jos kuvittelevat pienitissisten tai ylipäätänsä kenenkään naisen olevan kateellinen Kuhdan (anteeksi vain) rinnoille. Kaikki miehet jotka kuvittelee että naiset on kateellisia toisten naisten rinnoista on ihan ääliöitä ja kärsivät itse peniskateudesta. 

Naiset vasta typerää väkeä onkin kun perustaa näiden miesten kanssa perheitä ja tylyttävät näitä skumppalasin äärellä vaahtopallot pöksyissä. 

Vierailija
34/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs muut naiset, haaveiletteko NiinaKuhdan vartalosta?  
Itse en pysty millään ymmärtämään miten joku voisi olla kateellinen hänen ulkomuodostaa niin kuin miehet väittivät.

En haaveile. Niinahan on lihava muutenkin vaikka on käynyt leikkauksessa. Vartalo on epäsuhtainen, yläpää todella suuri ja peppu on pieni. En ole kateellinen, olen onnellinen omasta vartalostani.

Vierailija
35/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oletettua" tunnetta... :-) Juuri peniskateudenhan takia naiset ovat alitajuisesti aina hieman vihaisia miehille. 

Vierailija
36/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Freud taisi itse olla kateellinen. Tutki naisten "hysteriaa" ja seksuaalisuutta. Minulla on hyvä klitoris ja saan sillä helposti monta orgasmia putkeen. Miehet ei saa kuin yhden. En vaihtaisi penikseen tätä vehjettä.

Vierailija
37/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Siis, etkö AP juuri tehnyt sitä, mitä ne miehet ajattelee, että naiset tekee? Aloit heti aloituksessasi moittimaan toisen naisen ulkonäköä ja sitä, miksi hän on epäviehättävämpi, kuin se nainen, jolla on pienemmät rinnat.

Ei moitittu, vaan kuvailtiin absurdia tilannetta. Miehet viehättyy erilaisista asioista kuin naiset. 
 Ap:n mielestä kyseinen vartalo ei ollut hänen silmää miellyttävä, joten tuo miesten väite kateudesta ei pitänyt paikkaansa.

Tämä on hyvä pointti. Naisilla on täysin erilainen "unelmien naisvartalo" kuin miehillä. Miesten jankutus naisten kateudesta miesten unelmavartaloja kohtaan on silkkaa projisointia. 

Kognitiiviset kyvyt eivät riitä ymmärtämään, että naiset olisivat ihan vaan eri mieltä asiasta, niin silloin pitää tehdä tuollaisia mentaalikuperkeikkoja, että naiset väittää olevansa eri mieltä kateuden takia.

Vierailija
38/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin urheilijana en mistään hinnasta ottaisi yhtään isompia rintoja, jo B kupin rinnat ovat koko ajan tiellä.

En kyllä ole koskaan käynyt mitään tissikeskustelua miesten kanssa. Jos joku ääliö kuvittelee minun olevan kateellinen jonkun muun isommista rinnoista, niin minulla ei ole moisen ääliön kanssa muutenkaan mitään intoa viettää aikaa. Eli saa luulla ihan rauhassa.

Vierailija
39/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin urheilijana en mistään hinnasta ottaisi yhtään isompia rintoja, jo B kupin rinnat ovat koko ajan tiellä.

En kyllä ole koskaan käynyt mitään tissikeskustelua miesten kanssa. Jos joku ääliö kuvittelee minun olevan kateellinen jonkun muun isommista rinnoista, niin minulla ei ole moisen ääliön kanssa muutenkaan mitään intoa viettää aikaa. Eli saa luulla ihan rauhassa.

Elätkö selibaatissa?

Vierailija
40/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haaveile. Niinahan on lihava muutenkin vaikka on käynyt leikkauksessa. Vartalo on epäsuhtainen, yläpää todella suuri ja peppu on pieni. En ole kateellinen, olen onnellinen omasta vartalostani.

No tämä, mutta miehillä joku harhainen ajatus, että kyllä naiset aina isommat rinnat haluaa. 
 Ja tosiaan vielä NiinaKuhta? Ei millään pahalla niinaa kohtaan, mutta minäkään en tosiaan kadehdi hänen ulkomuotoaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän