Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet luulee naisten olevan kateellisia

Vierailija
14.12.2025 |

Huomasin toista foorumia lukiessa, että miehet luulee naisten olevan kateellisia toisten vartaloista. Siellä ketjussa oli kuva jostain kahdesta naisesta jolla toisella oli isot rinnat ja toinen pienempi nainen. Miesten kommentit oli: "nainen on kateellinen kun toisella isommat rinnat". 

Omaan silmään kyseinen isompi nainen ei ollut viehättävä, ylävartalo oli leveä ja raskas, keho porkkanan mallinen. Ainoa mikä pisti silmään oli rintavako, minusta se ei ole siistin näköistä pukeutumista.

Ajattelen, että miehet projisoi omaa peniskateuttaan tai jotain. Itse ainakin olen tyytyväinen itseeni näin, enkä koe tarvetta vertailla itseäni muihin.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus on universaali tunne ja meistä vain harva, jos kukaan, välttyy siltä.

Niin, se on täysin inhimillinen tunne. En minä ainakaan ala häpeilemään että saatan olla aika ajoin kateellinen.  Se vaatisi psykopaatiksi ryhtymistä. 

Vierailija
42/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haaveile. Niinahan on lihava muutenkin vaikka on käynyt leikkauksessa. Vartalo on epäsuhtainen, yläpää todella suuri ja peppu on pieni. En ole kateellinen, olen onnellinen omasta vartalostani.

No tämä, mutta miehillä joku harhainen ajatus, että kyllä naiset aina isommat rinnat haluaa. 
 Ja tosiaan vielä NiinaKuhta? Ei millään pahalla niinaa kohtaan, mutta minäkään en tosiaan kadehdi hänen ulkomuotoaan.

Ja sinulla on yhä harhainen käsitys siitä ettei kukaan ole kateellinen Niinan rinnoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä meni tunteisiin tämäkin totuus. Peniskateus paistaa!

Vierailija
44/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai naiset ovat aina kateellisia toisille naisille tai naiset eivät ikinä ole kateellisia toisille naisille? Mielestäni todellisuus on jostain siitä väliltä.

Miehet saattavat kuvitella että naisille itselleenkin kaikkein tärkeintä on heidän seksikkyytensä miesten silmissä. Jotkut miehet eivät osaa nähdä naisia muuten kuin miehen halun kohteina. Vanhat ja rumat naiset ovat näkymättömiä heille. 

Toisaalta kyllä osalla naisista se on näin, ja toisten naisten kanssa käydään kilpailua seksikkyydessä, toisaalta saatetaan käydä kilpailua myös äitiydessä ja emännöinnissä.

Ikinä en ole kuullut kenenkään miehen sanovan tai viittaavaan siihen, että kyllä se Mirkku on varmaan kateellinen Pirjolle, kun Pirjo tekee maailmaan parhaat ruoat ja muutenkin niin taitava emäntä ja äiti. Sitä tapahtuu ihan yhtä usein kuin tissien tai seksikkyyden takia kadehtimista.

Uranaiset voivat kadehtia ja kilpailla keskenään myös, mutta kai se on erilaista ainakin ajatuksen tasolla, kun sen ei koeta liittyvään naiseuteen. 

Ja siis miehet ovat ihan samanlaisia, mutta se jotenkin koetaan eri tavalla.

Vierailija
45/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en ole kuullut kenenkään miehen sanovan tai viittaavaan siihen,

Mä nään tämmöistä todella paljon, kun luen yhtä miesvaltaista palstaa.  
Siellä miehet arvostelee naisten kehoja, ja myös syyttävät jatkuvasti naisia kateellisiksi. Kertoo vain siitä, että itse ovat kateellisia r*nkkareita.

Vierailija
46/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinulla on yhä harhainen käsitys siitä ettei kukaan ole kateellinen Niinan rinnoista.  

Tänne voi ilmottautua, mutta olen aika varma että olet mies. 
Onko joku kateellinen niinakuhdan rinnoista? Haluaisitteko tuon kaltaisen vartalon?

Vierailija
47/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat on epäkäytännölliset. Ne on tiellä ja hankaloittavat monta asiaa kuten urheilua ja vaatteiden ostamista. Ilman liivejä ei voi olla kuin öisin, rintaliivit maksaa paljon eikä niitä oikein saa tavarataloista. Niistä tulee kipuja.

Itse odotan parhaillaan geenitestin tuloksia ja jos huono mäihä käy, harkitsen rintojen poistoleikkausta.

Vierailija
48/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin lyödä isostakin summasta vetoa, että on pieni rintaisia on on kateellisia jonkun muun rinnoista.

Niin mitä? Kirjoita kunnolla.

Vierailija
49/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni mies kuvittelee, että naisilla on samanlainen tarve kilpailla keskenään jostain leveistä olkapäistä, pituudesta tai autoista, kun todellisuus on se, että useampi nainen vaan nauttii toisten naisten kauneudesta eikä koe tarvetta saada samanlaisia jalkoja, rintoja tai hiuksia.

Vierailija
50/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne voi ilmottautua, mutta olen aika varma että olet mies. 
Onko joku kateellinen niinakuhdan rinnoista? Haluaisitteko tuon kaltaisen vartalon?

Voit ajatella että olen mies jos saat siitä jotain tyydytystä, minulle se on yhden tekevää. Ei ne Niinalle kateelliset välttämättä juuri tänne kirjoittele, mutta ei se sulje pois heidän olemassa oloa. 

Vierailija
51/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin lyödä isostakin summasta vetoa, että on pieni rintaisia on on kateellisia jonkun muun rinnoista.

Kiitos, opettelen vasta suomea. Yritän uudellen. On pieni rintaisia jotka on kateellisia isoista rinnoista.. Parempi?

Näin: on pienirintaisia, jotka ovat kateellisia isoista rinnoista.

On myös isorintaisia, jotka ovat kateellisia pienistä rinnoista.

Vierailija
52/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno yleistys. Miksi olla mulle kateellinen, koska ihan sama miten komea/kaunis/vahva/nopea/jne. olet, niin joku on sinua joltain osin parempi. 

Vierailija
53/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pieni rintaisia jotka on kateellisia isoista rinnoista.. 

Tuosta ei ollut tässä kyse.  
Vaan kehon malli oli aloittajan mielestä epäviehättävä, mutta miehet kuvittelevat naisten haluavan silti sellaisen.  
On toki ihmisiä, jotka ei ole tyytyväisiä kehoonsa, mutta tökkii tämä miesten tyyli yleistää, että kaikkia naisia kiinnostaisi rintojen koko tms.

Vierailija
54/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni mies kuvittelee, että naisilla on samanlainen tarve kilpailla keskenään jostain leveistä olkapäistä, pituudesta tai autoista, kun todellisuus on se, että useampi nainen vaan nauttii toisten naisten kauneudesta eikä koe tarvetta saada samanlaisia jalkoja, rintoja tai hiuksia.

Yllättävän moni nainen kuvittelee, että naiset kuuluu johonkin ihme siskojen kerhoon ja on kaikesta samaa mieltä.  

En ainakaan minä luule.  
On paljon miesten miellyttäjä-naisia, jotka vihaa omaa sukupuoltaan.  
Aina valmiita herjaamaan muita naisia. Yleensä kokoomuksen tai persujen kannattajia.

Vierailija
55/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon miesten miellyttäjä-naisia, jotka vihaa omaa sukupuoltaan.  
Aina valmiita herjaamaan muita naisia. Yleensä kokoomuksen tai persujen kannattajia.

Treefinger. Nörttityty?

Vierailija
56/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akat valehtelevat toisilleen.

Ei todellakaan ole vale. Törmäsin vasta keskusteluun, jossa miehet kommentoivat NiinaKuhtaa. Väittivät, että naisten täytyy olla kateellisia hänelle(rinnoille).  
Goolasin Kuhdan, ja voin vilpittömästi sanoa, että en ikinä vaihtaisi vartaloani hänen kanssaan.

Entäs muut naiset, haaveiletteko NiinaKuhdan vartalosta?  
Itse en pysty millään ymmärtämään miten joku voisi olla kateellinen hänen ulkomuodostaa niin kuin miehet väittivät.

No, on hänen vartalonsa ihan kiva. Isot tissit ja muutenkin muodokas. Mutta en mä ole kateellinen tuosta vartalosta enkä haluaisi noin isoja rintoja. Jos jostain hänelle pitäisi olla kateellinen, niin sitten noista hiuksista.

Eikös tuo Niina itsekin yritä laihduttaa, joten ei itsekään pidä vartalostaan?

Vierailija
57/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Siis, etkö AP juuri tehnyt sitä, mitä ne miehet ajattelee, että naiset tekee? Aloit heti aloituksessasi moittimaan toisen naisen ulkonäköä ja sitä, miksi hän on epäviehättävämpi, kuin se nainen, jolla on pienemmät rinnat.

Ei moitittu, vaan kuvailtiin absurdia tilannetta. Miehet viehättyy erilaisista asioista kuin naiset. 
 Ap:n mielestä kyseinen vartalo ei ollut hänen silmää miellyttävä, joten tuo miesten väite kateudesta ei pitänyt paikkaansa.

Tämä on hyvä pointti. Naisilla on täysin erilainen "unelmien naisvartalo" kuin miehillä. Miesten jankutus naisten kateudesta miesten unelmavartaloja kohtaan on silkkaa projisointia. 

Mutta vaikka Niina on kaunis, on hän huomattavan ylipainoinen. Harva mies julistaa pitävänsä ylipainoisista, yleensä päinvastoin. Vai onko tämä jotain vähän uudemmanlaista vit*uilua, jossa oletetaan muiden naisten olevan 50kg Niinaa isompia?

Vierailija
58/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus on universaali tunne ja meistä vain harva, jos kukaan, välttyy siltä.

Niin, se on täysin inhimillinen tunne. En minä ainakaan ala häpeilemään että saatan olla aika ajoin kateellinen.  Se vaatisi psykopaatiksi ryhtymistä. 

Psykopaatit nimenomaan ovat kateellisia, ja kuvittelevat muidenkin olevan kateellisia.

Psykopaateilta puuttuu se tunnepalikka, tai no se lähettää liian pieniä signaaleja. 

Vierailija
59/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haaveile. Niinahan on lihava muutenkin vaikka on käynyt leikkauksessa. Vartalo on epäsuhtainen, yläpää todella suuri ja peppu on pieni. En ole kateellinen, olen onnellinen omasta vartalostani.

No tämä, mutta miehillä joku harhainen ajatus, että kyllä naiset aina isommat rinnat haluaa. 
 Ja tosiaan vielä NiinaKuhta? Ei millään pahalla niinaa kohtaan, mutta minäkään en tosiaan kadehdi hänen ulkomuotoaan.

Noinhan ei ole kukaan väittänyt. Varmasti löytyy joku, joka on kateellinen hän rinnoistaan. Mutta on virheellistä väittää, että kaikki naiset olisivat. 

Vierailija
60/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en mä ole kateellinen tuosta vartalosta enkä haluaisi noin isoja rintoja. Jos jostain hänelle pitäisi olla kateellinen, niin sitten noista hiuksista.

Eikös tuo Niina itsekin yritä laihduttaa, joten ei itsekään pidä vartalostaan?

Hiukset on kyllä kivat Niinalla, mutta hänen vartaloaan en itselleni haluaisi. 
 Hiuksiakaan en kadehdi, mutta voin todeta niiden olevan hyväkuntoiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän