Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos syötät oman nimesi googleen lainausmerkkien sisällä, niin

Vierailija
22.04.2007 |

onko kaikki esille tulevat sivustot sinusta kertovia?

Minulla on, vaikka nimeni ei ole huisin erikoinen. Kaimojen nettipresenssi siis olematon ... :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis etunimi, jota on tietääkseni vain Suomessa, ja sukunimi joka on toiselta mantereelta. Harvinainen yhdistelmä. Google ei löydä mun nimellä mitään.

Vierailija
2/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimesi esiintyy juuri siinä järjestyksessä kuin laitat. Kokeilepa vaikka, paljon tarkempi haku syntyy lainausmerkkien sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne esiintyy samassa artikkelissa vaikkapa.

Vierailija
4/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä esim. niin, että Maija Meikäläisen sijasta tulee kokouslista, jossa on Maija Nevalainen ja Mikko Meikäläinen.

Ap, minulla on netissä täyskaimoja, mutta linkkejä myös minuun itseeni.

Vierailija
5/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä vois ees kuvitella, että musta ois jotain juttuja netissä!

Vierailija
6/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni ei ole olemassa muita jolla on sama etu- ja sukunimi kuin minulla.

Vierailija
7/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enkä vois ees kuvitella, että musta ois jotain juttuja netissä!

Vierailija
8/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla sivulla yksi sivu koskee minua. Aika jännän samankaltaista elämää kaimani viettävät. Näköjään ollut muutamia vuosia aiemmin samassa koulussa kuin minä nyt. Mulla on tietääkseni 9 etu- ja sukunimikaimaa.

Vierailija
9/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi tulee kaikki työjutut.

Vierailija
10/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulun tai työpaikan sivuilla tietoja, kavereiden sivuilla jne

Vierailija
11/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista kymmenisen on minuun. Olen järjestöhommissa, joten sitäkauttaa löydyn myös netistä. Lisäksi kaksi aktivista kaimaa, toinen näyttää olevan urheilija kun löytyy jotain tuloksia ja toinen srk:n toiminnassa, olisiko joku diakoni tms, löytyy mm viitteitä kotimaa lehteen.

Vierailija
12/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi tiedot ovat aikas imartelevia, urheilukilpailuvoittoja yms. Enpä tiennytkään, että ne oli netissä! =)

Vierailija
13/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole minä.

Vierailija
14/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nimeni on todella todella yleinen, joten on yleinsäkkin ihmse, että löydän itsestäni kirjoituksia. Sivuja tuli aivan älyttömästi, en jaksanut selata kaikkia, mutta etusivulla oli kaksi linkkiä minuun ja seuraavalla kolme.

Todella vanhojakin juttuja...:) Erilaisia kilpailuja (urheilu ja muita), sekä urheiluseurojen sivustoja, piirinmestartuus sivustoja, sekä nykyiseen työhöni (toimittaja) liittyviä juttuja.

Minulla on yhdyssana nimi, josissain jutuissa olen pelkässä etunimellä ja joissain yhdyssanalla. Tyyliin Anna Virtanen ja Anna-Eveliina Virtanen.

Eli minua löytyy kahdenkin nimen alta :)

Vierailija
15/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa menee vikaan kun on nimiluetteloita, mutta joissain artikkeleissa tule sukunimi ensin ja toisissa etunimi.

Vierailija
16/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nykyisellä eikä tyttönimellä.

Vierailija
17/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä että minulla on täysnimikaima. Sain sen varmaksi selville, kun haastemies soitti minulle :D Jos haastemiesten kanssa keskustelut on noin hauskoja, niin ne vois soittaa mulle useamminkin.

Ollaan vielä melko lähekkäin tuon hämäräkaiman kanssa. Väliin tulee outoja puheluita, se ei oikein oo väleissä sukulaisiinkaan. Haastemies sanoi, että voisin harkita numeroni vaihtamista salaiseksi. En mä aio sitä tehdä, vaihdan ennemmin sukunimeni.

Vierailija
18/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös. Yksi on paljon julkaissut tutkija, jonka nimissä on varmaan puolet meidän kaikkien yhteisistä nettimaininnoista. Itsestänikin löytyy muutama kymmenen mainintaa. Osa työhön liittyviä, osa opiskeluuni liittyviä ja osa harrastuksiin liittyviä (lähinnä urheilutuloksia ja parin yhdistyksen toimikuntien/hallitusten ja vastaavien jäsenyyksiä.)