Mikä asia elämästäsi on ollut kuin saippuasarjan juonenkäänne?
Paljastuiko tapailukumppanisi sisarpuoleksesi? Onko äitisi kavaltanut rahasi? Jätitkö kaiken äkisti taaksesi ja lähdit yllättäen asumaan ulkomaille?
Yksi asia per viesti. Ap aloittaa:
Olimme muuttamassa silloisen aviomieheni kanssa uuteen kotiin. Hetkeä ennen muuttoa mies hankki selkäni takana toisen asunnon aivan eri kaupungista kertomatta asiasta minulle. Juuri ennen muuttoa mies ilmoitti, ettei olekaan muuttamassa kanssani uuteen kotiin. Ero tuli, syyksi selvisi suhde naiseen, johon mies oli tutustunut harrastuksensa kautta.
Ap
Kommentit (70)
Tämä ei nyt vasinaisesti mitään saippuasarjaa ollut, mutta olin viettämässä aikaa yhdesllä todella isolla paikkakunnalla, Hki, Tampere tai Turku, en sano mikä noista, mutta todennäköisyys, että sillä kellonlyömällä, sillä kadulla ja sinä päivänä tulee entinen tuttu salapanonsa kanssa vastaan oli 1 miljoonasta. Tuttu oli ihan hemmetin nolon näköinen kun näki kuka tulee vastaan. Tämä ihminen on juorunnut musta perättömiä ja sitten sain kiinni itse teosta. Asumme molemmat siis ihan eri paikkakunnalla kumpikin. Hitsi että.sattuikin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni ikäinen, naimisissa oleva mies ihastui minuun ja hänen vaimonsa teki elämästä helvettiä kuultuaan, että mies on ihastunut. Kauhulla muistelen tuota aikaa.
Mun kaverille on käynyt vastaavasti. Siis mitään suhdetta tms ei ollut, vaan kollega briteistä ihastui kaveriini. Vaimo kun pääsi jyvälle, niin alkoi muutaman vuoden totaalinen helvetti. Miten paljon mustasukkainen nainen voikaan saada pahaa aikaan! Jopa toisesta maasta käsin. Muutaman kerran myös ilmestyi oven taakse.. Hän oli semmoinen saippuasarjojen hullu: tyylikkäät vaatteet ja todella laskelmoiva ja juoni.
Moneen kertaa yritti kaveri sanoa, että sun vanha miehes ei kiinnosta. Heillä oli lähes 30 vuotta ikäeroakin.. vaimoa ei kiinnostanut. Mies on saalis ja sä unohdat sen NYT.
Hahhhaaa 😅😅. Anteeksi mutta ihan kuin jostain
Kyllä. Sanottiinkn sitä naista Alexis Carringtoniksi, vaikka oikea Alexis ei olisi jäänyt tympeän mieheen roikkumaan. Ihan hiton pelottava tapaus. Vainoaminen loppui siihen, kun mies oikeasti alkoi seurustelemaan sivusuhteen kanssa. Jotain sairasta peliä tuo niille oli.
Äitini meni naimisiin siskonsa entisen miehen kanssa. Oli kyllä leski tämä mies.
Sisarukseni sairastui henkisesti todella pahoin. Mielenterveys ei ennenkään ollut sisaruksellani kaksinen, mutta ei käynyt mielessä, että hän muuttuu todella vakavasti harhaiseksi. Yhteydenpito oli pakko katkaista, kun heräsi huoli omien lasteni turvallisuudesta.
Aviomieheni totesi täysin yllättäen ja kylmästi normaalin perhepäivällisen päätteeksi, että tämä nyt sitten oli tässä ja haluaa avioeron. Ihan yhtä ilmeettömästi, kuin vaikkapa että onpas ulkona satanut paljon lunta. Hän lähti miltei samantien ilmoituksensa jälkeen. Jäimme lasten kanssa suu auki katsomaan, kun hän ajoi autollaan pihasta pois ja vain hiekasta noussut pöly jäi leijailemaan ilmaan.
Seuraavalla viikolla hän jäi kiinni minulle toisesta naisestaan, jonka takia olikin sitten minut jättänyt. En tiennyt jättöhetkellä tätä. Hän ei koskaan ruinannut takaisin, ei koskaan suostunut puhumaan erosta, vaan katkaisi kylmästi välit minuun. Hän myös toimeliaana miehenä täytteli heti yksin avioerohakemuksen, myös sen toisen vaiheen hakemuksen myös puolen vuoden päästä. Nämä tipahtelivat minulle koruttomasti postiluukkuun tiedokseni.
Avioliittoa kesti 18 vuotta ja loppui rumasti. Kuin kanan lento.
Oltiin lomalla Thaimaan Khao Lakissa perheen kanssa jouluna 2004 Kaakkois-Aasian tsunamin aikaan. Olin sisarusteni kanssa hotellin uima-altailla ja rannalla mistä lähdettiin kävelemään pois päin. Kaikessa hässäkässä eksyin sisaruksistani, mutta myöhemmin löysin heidät ihan sattumalta, kuten myös löytyi toinen vanhemmista.
Mun isoäiti ja äitini ovat suht draaman hakuisia kuningattaria ja alkoholiin meneviä. Isoäitini temmelsi 60-80 luvuilla. Jätti lapsensa sitten isälleen ja lähti noineen vaan käsilaukkunsa kanssa maailmalle julkisuudesta tutun miehen perään. Heillä oli kuuma on-off suhde.
Äidin isä ei pärjännyt pienen tytön kanssa ja olihan se outoa, kun siihen aikaan isä olisi ollut yh. Äiti siirtyi elämään tätinsä maatilalla ja siellähän sitten sattui ja tapahtui... kunnes synnyin mä.
Mä olen jotenkin saanut pidettyä jalat maassa ja jättänyt megahölmöilyt noille kahdelle naiselle. Eli eihän mun elämä mitään saippista ole. Olen miettinyt muutaman kerran kirjan tai parin kirjoittamista. Etenkin mummon reissuista. :D Hän jätti taakseen laajat muistiinpanot ja päiväkirjoja kasan.
Vierailija kirjoitti:
Etsin sugardaddyä ja yksi ehdokkaista paljastuikin isäkseni.
Hyiiii!
Avioeron tullessa minut toisen naisen takia jättänyt mies kysyi, että saisiko puolet omaisuudestani. Nauroin, että älä unta näe ja pidetään kumpikin oma omaisuutemme. Olin tyhjentänyt tilini saman tien, kun kuulin miehen hakevan avioeroa. Eipähän ollut tililläni mitään jaettavaa eron hetkellä ja ositussopimus tehtiin niin, että kumpikin piti oman omaisuutensa eikä moiti päätöstä tulevaisuudessa.. Kun virallinen ero oli astunut voimaan, siirsin rahani takaisin tililleni.
Minä varmaan olen tarinan mulkero monen mielestä, mutta minusta toimin täysin oikein.
Vierailija kirjoitti:
Mun isoäiti ja äitini ovat suht draaman hakuisia kuningattaria ja alkoholiin meneviä. Isoäitini temmelsi 60-80 luvuilla. Jätti lapsensa sitten isälleen ja lähti noineen vaan käsilaukkunsa kanssa maailmalle julkisuudesta tutun miehen perään. Heillä oli kuuma on-off suhde.
Äidin isä ei pärjännyt pienen tytön kanssa ja olihan se outoa, kun siihen aikaan isä olisi ollut yh. Äiti siirtyi elämään tätinsä maatilalla ja siellähän sitten sattui ja tapahtui... kunnes synnyin mä.
Mä olen jotenkin saanut pidettyä jalat maassa ja jättänyt megahölmöilyt noille kahdelle naiselle. Eli eihän mun elämä mitään saippista ole. Olen miettinyt muutaman kerran kirjan tai parin kirjoittamista. Etenkin mummon reissuista. :D Hän jätti taakseen laajat muistiinpanot ja päiväkirjoja kasan.
Kirjoita ihmeessä kirja! Kuulostaa mielenkiintoiselta. Lukisin, jos sellaisen tekisit.
Eipä uskoisi, että tämä tapahtui ns.akateemisissa perheissä: aikanaan olin avoliitossa erään miehen, "Juhan" kanssa. Juhalla oli lapsia edellisestä suhteestaan, ja vietti lastenkin kanssa tietysti runsaasti aikaa. Noin puoli vuotta seurusteltuamme minäkin tutustuin lapsiin ja luulin, että tulimme juttuun.
Yksi lapsista "Jesse" oli kuitenkin keksinyt päästään outoja juttuja joita oli kertonut äidilleen. Äitinsä "Maija" oli kertonut miesystävälleen "Matille". Tämä Matti otti minuun yhteyttä asian tiimoilta. Maija sai mustasukkaisuusraivarin että yritän iskeä Mattia, ja alkoi stalkkaamaan ja häiriköimään minua.
Jesse alkoi seurustelemaan "Jennin" kanssa ja Jesse ja Jenni tekivät rikoksen. Maija syytti siitä minua, että olin usuttanut Jessen siihen. Matti oli kertonut poliisille, että minä olen syyllinen rikokseen, jotta Maija ymmärtäisi, ettei minulla ja Matilla ole sutinaa.
Juha osoittautui tietävän poikansa hämäräkuvioista ja myötäili tätä. Jesse uhriutui Matille vaikeasta elämästään, joka antoi tälle rahaa ja lopulta Jesse tappoi itsensä huumeilla. Matti ja Maija syyttivät minua ja Jennin äitiä,vaikka olimme eniten pihalla koko jutusta. Maija uhkasi tappaa minut. Jessen ystävä kertoi minulle, että itse asiassa Jesse vihasi Mattia ja kusetti tältä rahaa minkä kerkesi.
Poistuin takavasemmalle ja vielä vuosienkin jälkeen Maija viestittelee minulle. Ei hyvässä hengessä.
Kauan sitten olin tullut aviomieheni pettämäksi ja jättämäksi, asuin yksin vuokralla vanhassa asunnossa kaukana lapsuudenkodistani ja työpaikkakin oli määräaikainen, eikä jatkoa tullut. Olin surkea ilmestys ja moni kaveri viettikin kanssani aikaa, kun saattoi huokaista itsellä menevän paremmin kuin minulla.
Vain muutamaa vuotta myöhemmin löysin aivan ihanan miehen, menimme naimisiin ja saimme perheenlisäystä. Sain vakituisen työpaikan ja ihanan kodin. En voisi toivoa enempää. :)
Päivälleen 15 vuotta sitten:
- Helsinki, Munkanranta. Lunta satelee isoina hiutaleina iltapäivän pimeydessä. Hiutaleet kimaltelevat katulampun valossa. Mies - nyt jo vähän harmaantunut mutta edelleen ryhdikäs ja niin komea seisoo katulampun alla. Kun hän näkee minut hän astuu luokseni ja puristaa minut tiukasti syliinsä, suutelee ja kuiskaa nimeni.
Tapasin suuren rakkauteni ensimmäisen kerran 16,5 vuoden täydellisen hiljaisuuden jälkeen. Kaikki tunteet yhä samat kuin erilleen joutumisemme hetkellä.
Vaikka mitä. Koko elämästäni saisi saippuasarjan. Suvussani kulkee iso peritty määrä rahaa, sen tiimoilta on jatkuvia, ei-normi-perheissä ja suvuissa tapahtuvia elementtejä.
Raskauteni meni reilusti yliajalle (pari viikkoa lasketusta ajasta yli ja tiesin lasketun ajan olevan oikeassa) ja lapseni syntyi minulle todella tärkeänä päivämääränä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut yli kymmenen vuotta stalkkaaja. Nyt on rauhoittunut, mutta villeimpinä vuosina istui parkissa taloyhtiön pihan edessä. Ilmestyi "sattumalta" samoihin paikkoihin, seurasi jopa toiselle paikkakunnalle jossa asuin satunnaisesti. Perheellinen mies.
Tämä voisi olla minun kirjoittama. Tuo stalkkeri on tasaisin väliajoin näkynyt maisemissa vaikka muutin toiselle puolen Suomea. Tätä on jatkunut yli 20 vuotta
Aloin kärsiä niin kamalista vatsakivuista, että luulin kuolevani. Soitin ambulanssin, joka kiidätti minut sairaalaan. Siellä kävi sitten ilmi, että sisälläni on loiskaksonen, joka ei ole kehittynyt normaalisti, vaan on kiinnittynyt minun verisuonistooni ja vatsaontelooni.
Olenko ihan puusilmä vai onko se eilinen viestini poistettu missä kerroin että minulla on ollut miehen veljen kanssa yhden illan juttu ja olen seurustellut mieheni toisen veljen kanssa? Ensimmäisenä näistä oli mies A jonka kanssa olin tavannut muutaman kerran mutta ei vielä seurusteltu, lähdin baarista jatkoille miehen B kanssa ja tämä tosiaan oli yhden illan juttu. Myöhemmin aloin seurustella A:n kanssa ja kun hän sitten esitteli minut perheelleen, siellä olikin vastassa myös herra B. Ja herra C. Erosin A:n kanssa yhteisymmärryksessä, törmäsin pari vuotta myöhemmin C:n kanssa, aloimme seurustella ja päädyimme naimisiin. Mies ei tiedä että olen olult sängyssä myös hänen toisen veljensä kanssa, kuten ei tiedä se toinenkaan veli jonka kanssa seurustelin.
Etsin sugardaddyä ja yksi ehdokkaista paljastuikin isäkseni.