Mikä asia elämästäsi on ollut kuin saippuasarjan juonenkäänne?
Paljastuiko tapailukumppanisi sisarpuoleksesi? Onko äitisi kavaltanut rahasi? Jätitkö kaiken äkisti taaksesi ja lähdit yllättäen asumaan ulkomaille?
Yksi asia per viesti. Ap aloittaa:
Olimme muuttamassa silloisen aviomieheni kanssa uuteen kotiin. Hetkeä ennen muuttoa mies hankki selkäni takana toisen asunnon aivan eri kaupungista kertomatta asiasta minulle. Juuri ennen muuttoa mies ilmoitti, ettei olekaan muuttamassa kanssani uuteen kotiin. Ero tuli, syyksi selvisi suhde naiseen, johon mies oli tutustunut harrastuksensa kautta.
Ap
Kommentit (70)
Mun ei tarvitse kuin olla olemassa ja ympärille kehittyy draamaa. Saatan sanoa jotain yleistä ympäripyöreää ja siitä kehitetään vuosisadan loukkaus. Tai saatan vain hymyillä ja istua hiljaa niin pöydät kaatuu koska olen niin ärsyttävä. Enkä liioittele. Jokin mussa ärsyttää suunnattomasti. Sitten kuitenkin mulle tuntemattmnatkin avautuvat henkilökohtaisista asioistaan, tätä tapahtunut junassa, odottaessani lentokentällä jne. Kissat pitävät minusta kuitenkin 😄
Aloin seurustella vuokranantajani pojan kanssa aivan sattumalta. En tiennyt miestä tavatessani, että hänen äitinsä on vuokranantajani ja mies ei tiennyt asiaa myöskään, ennen kuin tuli käymään luonani ensimmäisen kerran.
Anoppi on läheisriippuvainen ja oireilee aika voimakkaasti. Siinä on draamaa, käänteitä, juonittelua, puuttumista, kontrollointi sen juonittelua että pystyy kontrolloimaan.
Harmi että on kieltäminen päällä eikä ota apua vastaan. Hän on oikeutettu elämään vapaana.
-Kylmät kädet Ry
On ollut parikin saippuaoopperaan sopivaa käännettä elämässä. Mutta varsinkn eräs petos ihmissuhteissa ja sitä seuranneet tapahtumat olivat kuin suoraan saippuasarjasta. Siis salasuhde, joka otti aikamoisia kierroksia. Naurettiin, että sillä petetyllä osapuolella on mennyt Kauniit ja rohkeat vähän liikaa ihon alle, koska alkoivat vuorosanat ja teot olla jo kuin saippuasarjasta. Naapurini paljasti kuviomme sille petetylle osapuolelle ja kyseinen naapuri innostui salasuhteestamme niin, että hän lähti jopa varjostamaan minua aina, kun poistuin kotoani ym.
No, se on nyt mennyttä ja hyvä niin.
Tapasin velipuoleni ensimmäistä kertaa isäni perinnönjaon yhteydessä.
Oltiin menossa häämatkalle Roomaan kun mieheni kuoli lentokoneessa yliannostukseen
Rakastuminen varattuun. Ei tapahtunut mitään kiellettyä, mutta tunteet roihusi molemmilla kilometrin korkeudella.
Siitäkin selvittiin, mutta draamaa riitti pitkäksi aikaa, ja ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin tapailemaan liki 20 v vanhempaa miestä. Tapailussa oli kaikki keski-ikäisen setämiehen kliseet.
Jälkikäteen tajusin, että vaikka olin reilusti täysi-ikäinen, niin tuo tapailusuhde oli kaikkea muuta kuin kahden tasavertaisen aikuisen suhde. Harvoja asioita elämästäni kadun, mutta tuo tapailusuhde olisi saanut jäädä väliin.
Tiesittekö että yli 10 vuoden ikäeroa pidetään jo epäilyttävänä. Ei ole siis enää normaalia. Tämä on vaan tosi. Ja niinhän se onkin.
Ex lähetti minulle nimettömänä suuren summan rahaa kirjekuoressa. Valehteli mennen tullen ja palatessa. Löi kiilaa minun ja mieheni väliin asioilla jotka eivät kestä päivänvaloa ym.ym.
Tulin raskaaksi mieheni veljelle, anoppi ampui minua kiväärillä häissämme ja kuolin lento onnettomuudessa, mutta olinkin pelastunut autiolle saarelle, jossa prinssi otti minut vaimokseen. Myöhemmin ex-miheni tuli uuden vaimonsa kanssa häämatkalle tuolle saarellle. En jaksa kertoa enempää
jotkut läheisten ja tuttavien "petokset" siis ikävät yllätykset ,vaikka varsinaisesti ei mitään riitaa koskaan,selän takana ystävä onkin, vihollisen kaveri, jätetty ulkopuolelle sukulaisten kesken jne. tuli yllätyksenä itselle, vähän kuin kauhu elokuvassa.
nykyään oon tarkka keneen luotan ,ennen tykkäsin melkein kaikista ihmisistä.en enää,silmät aukesi ihmisten pahuudelle.
Minulla on velipuoli, joka on syntynyt 1-2 kuukautta vanhempieni eron jälkeen. Minulle ei ole koskaan ns. virallisesti kerrottu isän pettäneen äitiä, mutta jokainen joka pikkasenkin jotain tietää biologiasta osaa laskea 1+1=2. Olin neljä vamhempieni eron aikaan.
Olen myös järjestenyt kohtauksen juhlissa ja "hyökännyt" isäni kimppuun, kun sain hänen kiinni jälleen yhdestä valheesta. Velipuoleni kanto minut pois juhlista.
Tyttökaverini kanssa tuli ero ihan puskista, vielä pari päivää aikaisemmin oli suunniteltu vaikka mitä kivaa ja tehty vaikka mitä kivaa. Hän oli vilpittömästi tosi tosi pahoillaan, ei halunnut kertoa syytä. Reilu viikko myöhemmin, hän houkutteli yhden kaverinsa soittamaan minulle ja sopimaan treffit. Oli varmaan valehdellut, että olen tosi kiinnostunut hänestä. Minä en ollut koskaan edes jutellut kunnolla tämän tytön kanssa, kerran tai kaksi olin nähnyt ohimennen Mutta heti treffien aluksi tuntui siltä, että hänen mielestä me seurustelemme. Koko tilanne kummastutti minua, ihmettelin kuinka joku voi olla niini pahoillaan erosta että hankkii minulle uuden kumppanin. Toisaalta, tämä oli optimi tapa jatkaa elämää eikä jäädä miettimään entistä suhdetta ja sen merkillistä päätöstä. Pari kuukautta myöhemmin syy eroon selvisi, ex-kumppani oli tehnyt abortin. Sen kertoi minulle vieras nainen, joka vain möläytti asian seurassani olleille kahdelle muulle naiselle, joista ainakin toinen tiesi asiasta. Molemmat minulle tutut naiset oli tosi vaivaantuneita, toivoivat varmasti maan nielaisevan heidät. Toisaalta mistä ihmeestä voisin tietää, vaikka kertoja tiesikin minun seurustelleen abortin tehneen kanssa sopivasti abortin aikoihin ja päätti "vahingossa" kertoa asiasta minulle kun kaikki muut salasivat sen. Parasta tässä on se, että salama harvoin iskee kahdesti samaan paikkaan.
Jouduin pahaan kolariin. Ennestään tuntematon tyyppi, joka pysähtyi ensimmäisenä auttamaan oli suunnilleen saman ikäinen poika. Puoli vuotta myöhemmin vaihdettiin kihlat ja ollaan yhdessä yhä liki 30 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Isäni ikäinen, naimisissa oleva mies ihastui minuun ja hänen vaimonsa teki elämästä helvettiä kuultuaan, että mies on ihastunut. Kauhulla muistelen tuota aikaa.
Mun kaverille on käynyt vastaavasti. Siis mitään suhdetta tms ei ollut, vaan kollega briteistä ihastui kaveriini. Vaimo kun pääsi jyvälle, niin alkoi muutaman vuoden totaalinen helvetti. Miten paljon mustasukkainen nainen voikaan saada pahaa aikaan! Jopa toisesta maasta käsin. Muutaman kerran myös ilmestyi oven taakse.. Hän oli semmoinen saippuasarjojen hullu: tyylikkäät vaatteet ja todella laskelmoiva ja juoni.
Moneen kertaa yritti kaveri sanoa, että sun vanha miehes ei kiinnosta. Heillä oli lähes 30 vuotta ikäeroakin.. vaimoa ei kiinnostanut. Mies on saalis ja sä unohdat sen NYT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni ikäinen, naimisissa oleva mies ihastui minuun ja hänen vaimonsa teki elämästä helvettiä kuultuaan, että mies on ihastunut. Kauhulla muistelen tuota aikaa.
Mun kaverille on käynyt vastaavasti. Siis mitään suhdetta tms ei ollut, vaan kollega briteistä ihastui kaveriini. Vaimo kun pääsi jyvälle, niin alkoi muutaman vuoden totaalinen helvetti. Miten paljon mustasukkainen nainen voikaan saada pahaa aikaan! Jopa toisesta maasta käsin. Muutaman kerran myös ilmestyi oven taakse.. Hän oli semmoinen saippuasarjojen hullu: tyylikkäät vaatteet ja todella laskelmoiva ja juoni.
Moneen kertaa yritti kaveri sanoa, että sun vanha miehes ei kiinnosta. Heillä oli lähes 30 vuotta ikäeroakin.. vaimoa ei kiinnostanut. Mies on saalis ja sä unohdat sen NYT.
Hahhhaaa 😅😅. Anteeksi mutta ihan kuin jostain saippuasarjasta 😂
Vierailija kirjoitti:
Sukulaistani elvytettiin puoli tuntia infarktin jälkeen ja ajateltiin, että jää varmasti vihannekseksi. Hän toipui täysin.
Todennäköisesti tuossa on elvytyksellä ollut jotain vastetta, eli siis ei ole ihan koko aikaa ollut elottomana. Eikä elvytystä muuten olisi niin pitkään jatkettukaan.
Minut nuorena tunteneet eivät olisi ikinä uskoneet, että minusta tuli aikuisena ammatiltani pappi.
Ihmiset pitävät minua viisaana, rauhallisena ja hyväosaisena ihmisenä. Vietin parikymppisenä toista vuotta suljetulla osastolla ja käteni ovat arpia täynnä. Eivät ikinä uskoisi, jos kertoisin noista ajoista.