Hotelliloma vaimon kanssa- Mitä teemme?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mitä harrastatte / mistä olette kiinnostuneita?
Oma unelmien lyhyt hotelliloma sijoittuisi Pohjois-Suomeen ja sisältäisi päivän mittaisen hiihtovaelluksen, hyvän ravintolaillallisen ja kylpyläkäynnin. Ja hotellissa pitää olla todella hyvä aamupala.
n51
Ai karsee.
Jos vain lepäisitte. Miksi aina pitää tehdä jotain? Syökää ja nukkukaa. Käykää kävelyllä
Minä ja puoliso kierrettiin kesällä monella terassilla yhdellä. Ja sit huoneessa vaan heiluteltiin peittoa toki ennen kierrosta ja sit aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja puoliso kierrettiin kesällä monella terassilla yhdellä. Ja sit huoneessa vaan heiluteltiin peittoa toki ennen kierrosta ja sit aamulla.
Peiton heilutteli ei tule meillä kysymykseen. En halua.
Ap
Teen pannukakku ja osta tikkari, se punainen.
Riippuu aika paljon siitä missä se hotelli on? New Yorkissa vai Inarissa? Ja mitä te tykkäätte tehdä, käydä taidenäyttelyissä vai pubissa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö siivoja käynyt roskia poistamassa, söittekö sängyssä sipsiä?
Meillä oli hotellihuoneessa seksiä puhtaiden peittojen päällä.
Teatteri, konsertti, taidenäyttely, lätkämatsi, kirpparikierros, ulkoilu (kävellen, hiihtäen pyöräillen, lumikenkäillen, lasketellen riippuen nyt kohdepaikkakunnan säätilasta).
Mitä harrastatte / mistä olette kiinnostuneita?
Oma unelmien lyhyt hotelliloma sijoittuisi Pohjois-Suomeen ja sisältäisi päivän mittaisen hiihtovaelluksen, hyvän ravintolaillallisen ja kylpyläkäynnin. Ja hotellissa pitää olla todella hyvä aamupala.
n51