Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moniko kälättää mitä mies on mieltä ennenkuin se ehtii suutaan avata?

Vierailija
14.12.2025 |

Usein näkee näitä tapauksia. Käy miestä sääliksi, näkee usein ilmeestä miten harmittaa, mutta pysyy fiksusti hiljaa ettei kerberos saa raivokohtausta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, tunnistan.

Vierailija
2/16 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerberos😂😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitin Markkua ei haittaa, se tulee kiltisti perässä. Markku, hyi! Pipo pois kun ollaan kaupassa. 

Vierailija
4/16 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä niitä on miehissäkin näitä kerberoksia...

Vierailija
5/16 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli kerberos ja on mies. Ihan joka asiasta huomauttelemassa ja aina piti saada vain oma tahto läpi. Miksköhän onkaan ex...

Vierailija
6/16 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitin Markulla oli kanssa noita oireita koronassa. Voi sehän makasi päiväkausia ja valitti yskäänsä, etkös valittanutkin, Markku? Meitin Markku ei noita virolaisia kattele sitten ollenkaan, Markulle riittää oma emäntä... Markku, hyi!! Mitäs siellä kännykässä oli, nyt pois tuollaset. Joo, Markkua pitää vähän vahtia tosiaan. Markku me puhutaan tästä sitten kotona. 

Vierailija
7/16 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajat ovat sitten sokeita🤦🤦🤦🤦

Vierailija
8/16 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitin Markulla oli kanssa noita oireita koronassa. Voi sehän makasi päiväkausia ja valitti yskäänsä, etkös valittanutkin, Markku? Meitin Markku ei noita virolaisia kattele sitten ollenkaan, Markulle riittää oma emäntä... Markku, hyi!! Mitäs siellä kännykässä oli, nyt pois tuollaset. Joo, Markkua pitää vähän vahtia tosiaan. Markku me puhutaan tästä sitten kotona. 

Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
9/16 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerberos (m.kreik. , "ker berethrou", 'kuopan hirviö' tai 'kuopan demoni') on Kreikan mytologiassa koira, joka vartioi Haadeen eli manalan porttia. Kerberos esiintyy jo Homeroksen runoissa tosin ainoastaan vahtikoirana ilman nimeä.[1][2] Pausanias tosin kertoo, että eräiden tahojen mukaan kyseessä olisikin ollut manalan vahtikoirana tunnettu valtava käärme mutta Homeros ei kuvauksessaan ota mitään kantaa olennon ulkomuotoon.[3]

Kerberoksen tehtävänä oli päästää ainoastaan kuolleiden haamut sisään manalaan ja estää niitä pääsemästä sieltä pois. Kerberoksella on Hesiodoksen Jumalten synty -teoksen mukaan 50 päätä,[4] mutta myöhemmät runoilijat kertoivat päiden määräksi kolme.[5][6] Sillä oli lohikäärme häntänään, ja sen harja koostui joukosta käärmeitä.[7] Nuoremmissa kertomuksissa Kerberos kuvataan sata- tai monipäiseksi.[8] Joissakin taas Kerberoksella on kolme tai yksi lohikäärmeen häntää, joissa on terävät ja pelottavat piikit. Kerberos oli Ekhidnan ja Tyfonin jälkeläinen, ja siten Khimairan ja Orthoksen veli.[4]

Kerberoksen ohi elävänä onnistuivat pääsemään seuraavat henkilöt:

Herakles paini sen kanssa, kunnes se talttui.[7]

Orfeus nukutti sen musiikilla.[9]

Hermes juotti sille Lethejoen vettä.[10]

Aineias syötti sille huumaavia kakkuja.[6]

Psykhe niin ikään syötti sille huumaavia kakkuja

Vierailija
10/16 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli kerberos ja on mies. Ihan joka asiasta huomauttelemassa ja aina piti saada vain oma tahto läpi. Miksköhän onkaan ex...

Alapeukuttajat kuvittelevat "tuntevansa" exäni😬 Että täällä ollaan täydellisiä ääliöitä...

Vierailija
11/16 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta teatteri eikä Markkuakaan, sehän nyt ei pysyisi hereilläkään siellä, kun ei voi käydä jääkaapilla. Markku ostat sitten vain sinisiä hyasintteja ja Prismasta nimenomaan, että saadaan boonusta. Markulle riittää hyvin viime vuotiset kalsarit, niitä joka vuosi tarvitse uusia. Ai etelään? No huhhei ja hellät tunteet, minä menisin kyllä mutta meitin Markkuhan ei tykkää sitten yhtään lentokoneessa olemisesta, että se siitä sitten. Itse kyllä viihtyisin ja palmupuun alla rentoutuisin, mutta tuo Markku on sitten niin vetelä, ettei sitä tahdo kirveelläkään saada mukaan mihinkään. Markku, kerro miks sä oot niin vetelä? No puhutaan siitä kotona sitten. - Mä ja Markku ollaan ihan kahdestaan joulu, kun ei kumpaakaan huvita se joulun vietto oikein, Markku ei tykkää yhtään jouluruuistakaan, niin on sitten ihan pitsaa vaan, että Markku pääsee nyt helpolla, kun ei tarvitse ylensyödä! Pitäähän sitä jouluna toista helliä. Markku saa hieroa mun niskat kun päästään kotiin, siitä se nauttii, kun saa oikein mammaa leipoa, voi sua Markku! Oot sä sitten kans sellanen possu. Ai nyt se alkaa käymään kuumana, sen näkee oikein!  Nyt meidän täytyy kyllä lähteä, mä tiedän että sillä on nälkä. Markku, olisit syönyt ennen ku lähettiin. En oikein aina jaksais olla sulle äitinä ja muistuttaa. 

Vierailija
12/16 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta teatteri eikä Markkuakaan, sehän nyt ei pysyisi hereilläkään siellä, kun ei voi käydä jääkaapilla. Markku ostat sitten vain sinisiä hyasintteja ja Prismasta nimenomaan, että saadaan boonusta. Markulle riittää hyvin viime vuotiset kalsarit, niitä joka vuosi tarvitse uusia. Ai etelään? No huhhei ja hellät tunteet, minä menisin kyllä mutta meitin Markkuhan ei tykkää sitten yhtään lentokoneessa olemisesta, että se siitä sitten. Itse kyllä viihtyisin ja palmupuun alla rentoutuisin, mutta tuo Markku on sitten niin vetelä, ettei sitä tahdo kirveelläkään saada mukaan mihinkään. Markku, kerro miks sä oot niin vetelä? No puhutaan siitä kotona sitten. - Mä ja Markku ollaan ihan kahdestaan joulu, kun ei kumpaakaan huvita se joulun vietto oikein, Markku ei tykkää yhtään jouluruuistakaan, niin on sitten ihan pitsaa vaan, että Markku pääsee nyt helpolla, kun ei tarvitse ylensyödä! Pitäähän sitä jouluna toista helliä. Markku saa h

🤣 Kiitos nauruista!

Vierailija
13/16 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyacint Buckee -style!

Vierailija
14/16 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku-stoorini ovat fiktiota, ei onneksi tositarinaa. T. Kirjallinen pyrkyri

Vierailija
15/16 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markku-stoorini ovat fiktiota, ei onneksi tositarinaa. T. Kirjallinen pyrkyri

Käsikirjoitustiimiin vaan jos Tankki täyteen sarjaa aletaan joskus uudelleen kuvaamaan.

Vierailija
16/16 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on.