Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni täyttää omilla romuillaan: tietokoneilla, sähköjohdoilla, papereillaan jne. olohuoneen ja kaapit. Hyväksyisittekö te?

Vierailija
14.12.2025 |

Minun omille tavaroille ei ole juurikaan tilaa, kun mies tuo sisäälleomia romujaan.

Mies täyttää romuillaan:tietokoneilla, sähköjohdoilla, papereillaan jne. olohuoneen ja kaapit. Hyväksyisittekö te?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi saatana, taas kälkättävän räpätätin tuikkukupit ei mahdu kirjahyllyyn, joten niitä ei voi kaiken päivää töniä laidasta toiseen siinä hyllyllä! On se kauheeta!!!! 

Sama se on meilläkin. Iso rivarikämppä/kaksi kerrosta ja vain me kaksin asutaan.

Meillä on omat makkarit, kun miehen käsitys siivoamisesta ja tavaroiden paikasta/tarpeesta eroaa omastani täysin (nykyään, ennen tamppasi mm. mattoja, ja yhdessä siivottiin. Oli lisäksi vielä jotain tervettä järkeäkin päässä). On tullut laiskaksi ja mukavuudenhaluiseksi, muuttunut siis täysin, eikä mitään saisi heittää pois/kierrättää.

Hänellä on asunnon isoin huone, ja siellä koko seinällinen kaapistoja plus yksi iso ja leveä kaksiovinen kaappi. Kaikki täynnä rojua ja ikivanhoja virttyneitä vaatteita, vain muutamaa t-paitaa ja verskoja pitää.

Tuulikaappi täynnä sen takkeja ja kenkiä, kymmeniä pareja. Hyvä että sisään mahtuu tulemaan.

Kaapeista löytyy vanhat bideesuihkut, kolme työkalupakkia (itse ne työkalut muovipusseissa jossain missä lie), porakoneita, ikkunanpesimet, ruuvia, poranteriä, johtonippuja, laminaatinpätkiä (edellisen asukkaan) ja koko repertuaari. Ja kaiken alla ja päällä pölyä. Imurilla vähän huitoo kerran kuussa menemään.

Saunan lauteilta löytyy moppi, sankoja, jumalaton määrä jotain pesuaineita mitä lie, lisää johtonippuja, painepesuri, maalipurkkeja jne. Saunakin on siis varasto. Onneksi ei tee edes mieli saunoa enää.

Kaiken lisäksi on ulkovarasto samanlaisen kaman täyttämä, muutama kukkapurkki jossain kaiken alla. Kaksi fillaria, eikä se edes enää aja pyörälläkään.

Minulla on keittiön (puhtaalla) hyllyllä muutama tuikkukippo ja vaatteet kaapeissa, ne mitä käytän. Tavarat paikoillaan muutenkin.

Mainittakoon, että mitään remontin tai korjauksen tarvetta meillä ei ole tällä hetkellä. Olen jo pitkään harkinnut eroa. Ei naurata enää.

Vierailija
22/22 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni peri vahempansa ja toi sieltä autotallista romuja meidän olohuoneeseen. Meillä on ihan hirveän näköistä olohuoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla