Kertokaa mihin ostokseen olette olleet erittäin tyytyväisiä ja voitte suositella kaikille
Minä ostin robotti-imurin tänä vuonna ja se oli aivan huippu ostos. Imuroinnin lisäksi robotti moppaa lattiat puhtaiksi. Muutamaa eteisen nurkkaa lukuunottamatta lattiat ovat olleet puhtaat ja imuri helpottaa todella paljon arkea.
Kommentit (49)
Dildo ja muut perseen suristimet😉
24-pack 0,33 tölkkiä coop lageria, erittäin hyvä hinta laatu suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Candyn pyykinpesukone. On kestänyt jo n. 13 vuotta. Kun taas juuri mitään uunia en suosittele. Niitä on hajonnut 4 samassa ajassa.
Mulla on vanha Upon pyykkikone, joka on palvellut kohta 25 vuotta. Saman merkin uuni ollut käytössä 80-luvulta saakka.
Nykyään upon tuotteet tulevat Kiinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Candyn pyykinpesukone. On kestänyt jo n. 13 vuotta. Kun taas juuri mitään uunia en suosittele. Niitä on hajonnut 4 samassa ajassa.
Mulla on vanha Upon pyykkikone, joka on palvellut kohta 25 vuotta. Saman merkin uuni ollut käytössä 80-luvulta saakka.
Niin? Tuskin ne Suomesta tulivat 25 vuotta sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Prostituoitu. Ei ole pettänyt koskaan
Ajattele että noin 100€ ja et ole enää inceli.
Mutta nykyisin taitaa jo noin kympillä peukkua ajaa saman asian.
Taitettava amme nykyiseen jättikokoiseen kylppäriin. On säästänyt monilta kylpyläreissulta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki temun tuotteet.
Olet ostanut kaikki Temun tuotteet? Aikamoista.
Uusi tyyny tokmannilta joka maksoi 25 euroa. Kiva mennä nukkuun ja painaa pää siihen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki temun tuotteet.
Sanoinko niin Iihava täti?
Vierailija kirjoitti:
Uusi tyyny tokmannilta joka maksoi 25 euroa. Kiva mennä nukkuun ja painaa pää siihen
Kestää hyvänä noin viikon. Sitten on littana pannukakku.
t. kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki temun tuotteet.
Sanoinko niin Iihava täti?
Kyllä sanoit, laiha poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kokemusta on
Edellinen kesti vuoden. Mulla ei oo iso ja raskas pää niin se ei paina tyynyä litteäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kokemusta on
Edellinen kesti vuoden. Mulla ei oo iso ja raskas pää niin se ei paina tyynyä litteäksi.
Sä olet vain tottunut huonoon laatuun. Kunnollinen tyyny kestä hyvänä vähintään 3 vuotta. Aikuisen ihmisen pää painaa kaikilla suunnileen sen 4 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Kirkasvalolamppu. Valon määrä vaikuttaa paljon vointiini ja talvet on aina ollut vaikeita. Nyt uskon jopa selviäväni talven yli.
Et sitten osannut ostaa ihan vaan sellaista halpaa päivänvalo-led-polttimoa ja laittanut sitä tavalliseen pöytälamppuun😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Tuskin ne Suomesta tulivat 25 vuotta sittenkään.
Alkujaan UPO oli Askon omistama lahtelainen kodinkoneiden valmistaja, mutta se myytiin vuonna 2000 italialaiselle Antonio Merloni -konsernille, ja yhtiön uudeksi nimeksi tuli AM Kodinkoneet Oy.[2] Sen osti slovenialainen Gorenje.[3] Vuonna 2018 Gorenjen osakekannan uudeksi omistajaksi tuli kiinalainen Hisense, joka valmistaa myös televisioita uudessa tehtaassaan Sloveniassa.
Asko Kodinkone Oy valmisti Lahdessa viimeiset Upo, Asko ja Cylinda -merkkiset liedet vuoden 2012 kesäkuussa.
Hyvälaatuinen moppaava robotti-imuri. Ecovacs Deebot. Ostin sen 6 vuotta sitten just ennen koronaa. Moppaa ja imuroi niin tehokkaasti, että mun työ onkin oikeastaan vain 2 kertaa vuodessa siirtää sohva ja imuroida sen alta, koska se ei mahdu sohvan alle. Kaikkialle muualle se täällä kämpässä mahtuukin. Menee kodinhoitohuoneen kaappien alle, sänkyjen alle, lipastojen alle - paikkoihin, jonne itse on hankala mennä imuroimaan.
Luulin, että tuo on vain apuri ja silti perinteisellä imurilla olisi pakko imuroida viikottain. No ei todellakaan pidä :D. Jälki on täydellistä. Meillä ei ole mattoja eikä lemmikkejä, mutta aina yllätyn säiliötä tyhjentäessä, että mistä tämä pöly ja muru oikeen tulee.
Sanotaanko, että robotti-imuri on pyykinpesukoneen jälkeen todella hyödyllinen kapistus.
Robotti-imuri, joka myös moppaa. Helpottaa siivousta, jota muutenkin inhoan. Asunto pysyy siistinä, pölyä vähemmän. Pitäisi vielä hommata ilmanputsari niin ei tarttisi joka kuukausi enää pölyistäkään välittää yhtä paljon 🙈
pölyhuiska. En ymmärrä, mitn olen tullut toimeen ilman sitä! Pölyt siististä ja nopeasti pois.
kuivausrumpu. Ei enää tiellä pötköttävää vaaterättitikasaa.
Älyvalot. Valaistus juuri sellaiseksi kuin haluan esim kirkkaus ja ajastettuna toimii esim aamulla hyvin.
Villamatot keinokuitujen sijaan. Ei sää sähköiskuja niin usein - toki vaatteissa on edelleen keinokuituja
Induktioliesi ja airfryer: liedellä kuumenee nopeesti ja uunin sijasta vastaavasti airfryer säästää sähkölaskussa, helppo putsatakin.
12 pulloa Jaoviinaa. HIPS !