Kertokaa mihin ostokseen olette olleet erittäin tyytyväisiä ja voitte suositella kaikille
Minä ostin robotti-imurin tänä vuonna ja se oli aivan huippu ostos. Imuroinnin lisäksi robotti moppaa lattiat puhtaiksi. Muutamaa eteisen nurkkaa lukuunottamatta lattiat ovat olleet puhtaat ja imuri helpottaa todella paljon arkea.
Kommentit (49)
Naudanpaistilihat 1.3 kg perjantaina tuoretiskiltä. Eilen valmistettu ja hyvää on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vahingossakaan kerro merkkiä?
Robotti-imurin, Ap?
Kyseessä on Dreame merkkinen robotti imuri joka oli kuluttajalehden testivoittaja
Ap
vedenkeitin on kätevä aamias puuro seoksiin, pikakahviin jne.
läppäri.kätevä käyttää.
huovat joita myydään marketeissa ,käytän talvella lisä peittona ja kodin nojatuolien suojana. hartiashaalina jne.tässä mitä tuli mielen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki temun tuotteet.
Olet ostanut kaikki Temun tuotteet? Aikamoista.
Sanoinko niin Iihava täti?
Kyllä sanoit, laiha poika.
No mieluummin laiha poika kuin Iihava täti, mutta todellisuudessa olen huippuseksikäs ja hyväkroppainen transnainen, jota miehesikin kuolaa kauppareissulla.
La Grande Grammaire du Français (2021)
Ristuksen hyvä ranskan kielioppi.
Mun lemppariostokset: youtube on käytössä päivittäin, soittelen ihanaa musaa, samoin kakeibo-budjettikirja. Sähkösavuke on ollut huippu tupakanpolton sijaan. Jumppamatto oli halpa ja hintansa väärti. Airfryer mikrouunin sijaan. Tosi hyvä äänikirja löytyi audible-kirjasovelluksesta, ja chatgpt ollut tosi hyödyllinen. Proteiinijuomat hyvä välipala myös.
Vierailija kirjoitti:
Robotti-imuri on laiskureille. Jos ei sen vertaa saa persettä ylös sohvasta, että imuroi kämpän (varsi-imureissakin on moppaustoiminto) niin huh-huh!
Heh, ei sitten tule mieleen, että sillä säästyneellä ajalla ja vaivalla voi itse tehdä muuta, ja siten on yhteensä mahdollista saada aikaan enemmän kaikkea, sekä siisteyttä kotiin, että kaikkea muuta :D
Mutta sun mielestä jostain syystä on tärkeää itse käyttää aika ja vaivaa nimenomaan siivoamiseen ja mopaamiseen. Onpa hölmö ajatus.
Roboimurin ansiosta imuroin viikottain lähinnä keittiön nurkkauksen ja muun asunnon listoista kerran kuukaudessa, kun ennen piti imuroida viikottain työläästi kuluttaen tunnin imurointiin