Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa mihin ostokseen olette olleet erittäin tyytyväisiä ja voitte suositella kaikille

Vierailija
14.12.2025 |

Minä ostin robotti-imurin tänä vuonna ja se oli aivan huippu ostos. Imuroinnin lisäksi robotti moppaa lattiat puhtaiksi. Muutamaa eteisen nurkkaa lukuunottamatta lattiat ovat olleet puhtaat ja imuri helpottaa todella paljon arkea. 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvälaatuinen moppaava robotti-imuri. Ecovacs Deebot. Ostin sen 6 vuotta sitten just ennen koronaa. Moppaa ja imuroi niin tehokkaasti, että mun työ onkin oikeastaan vain 2 kertaa vuodessa siirtää sohva ja imuroida sen alta, koska se ei mahdu sohvan alle. Kaikkialle muualle se täällä kämpässä mahtuukin. Menee kodinhoitohuoneen kaappien alle, sänkyjen alle, lipastojen alle - paikkoihin, jonne itse on hankala mennä imuroimaan.

Luulin, että tuo on vain apuri ja silti perinteisellä imurilla olisi pakko imuroida viikottain. No ei todellakaan pidä :D. Jälki on täydellistä. Meillä ei ole mattoja eikä lemmikkejä, mutta aina yllätyn säiliötä tyhjentäessä, että mistä tämä pöly ja muru oikeen tulee.

Sanotaanko, että robotti-imuri on pyykinpesukoneen jälkeen todella hyödyllinen kapistus.

Roboimurin ansiosta imuroin viikottain lähinnä keittiön nurkkauksen ja muun asunnon listoista kerran kuukaudessa, kun ennen piti imuroida viikottain työläästi kuluttaen tunnin imurointiin

Vierailija
42/49 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naudanpaistilihat 1.3 kg perjantaina tuoretiskiltä. Eilen valmistettu ja hyvää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vahingossakaan kerro merkkiä?

Robotti-imurin, Ap?

Kyseessä on Dreame merkkinen robotti imuri joka oli kuluttajalehden testivoittaja

Ap 

Vierailija
44/49 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedenkeitin on kätevä aamias puuro seoksiin, pikakahviin jne. 

läppäri.kätevä käyttää.

huovat joita myydään marketeissa ,käytän talvella lisä peittona ja kodin nojatuolien suojana. hartiashaalina jne.tässä mitä tuli mielen.

Vierailija
45/49 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki temun tuotteet.

Olet ostanut kaikki Temun tuotteet? Aikamoista.

Sanoinko niin Iihava täti?

Kyllä sanoit, laiha poika. 

No mieluummin laiha poika kuin Iihava täti, mutta todellisuudessa olen huippuseksikäs ja hyväkroppainen transnainen, jota miehesikin kuolaa kauppareissulla.

Vierailija
46/49 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlight

Vierailija
47/49 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

La Grande Grammaire du Français (2021)

Ristuksen hyvä ranskan kielioppi.

Vierailija
48/49 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppariostokset: youtube on käytössä päivittäin, soittelen ihanaa musaa, samoin kakeibo-budjettikirja. Sähkösavuke on ollut huippu tupakanpolton sijaan. Jumppamatto oli halpa ja hintansa väärti. Airfryer mikrouunin sijaan. Tosi hyvä äänikirja löytyi audible-kirjasovelluksesta, ja chatgpt ollut tosi hyödyllinen. Proteiinijuomat hyvä välipala myös.

Vierailija
49/49 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robotti-imuri on laiskureille. Jos ei sen vertaa saa persettä ylös sohvasta, että imuroi kämpän (varsi-imureissakin on moppaustoiminto) niin huh-huh!

Heh, ei sitten tule mieleen, että sillä säästyneellä ajalla ja vaivalla voi itse tehdä muuta, ja siten on yhteensä mahdollista saada aikaan enemmän kaikkea, sekä siisteyttä kotiin, että kaikkea muuta :D

Mutta sun mielestä jostain syystä on tärkeää itse käyttää aika ja vaivaa nimenomaan siivoamiseen ja mopaamiseen. Onpa hölmö ajatus.