Miksi Suomessa vihataan kotiäitejä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Maassa jossa on ilmainen koulutus ja kaikilla latu auki sinne mihin rahkeet riittää, kotiäitiys on surkeinta alisuorittamista ja löysäilyä siitä mistä aita on matalin.
Tuohon ainakin minä pohjaan arvostukseni puutteen.
Päälle myös oma kokemus lapsuudesta jossa oma yh-äiti teki ja saavutti asioita JA hoiti meidät lapset paremmin kuin hyvin.
Kaikki eivät ehkä vaan ole niin ahneita ja rahan perään, että menisivät sen takia töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maassa jossa on ilmainen koulutus ja kaikilla latu auki sinne mihin rahkeet riittää, kotiäitiys on surkeinta alisuorittamista ja löysäilyä siitä mistä aita on matalin.
Tuohon ainakin minä pohjaan arvostukseni puutteen.
Päälle myös oma kokemus lapsuudesta jossa oma yh-äiti teki ja saavutti asioita JA hoiti meidät lapset paremmin kuin hyvin.
Kaikki eivät ehkä vaan ole niin ahneita ja rahan perään, että menisivät sen takia töihin.
En sanonut mitään rahasta. Tarkoitin sitä että omaa jonkinmoisen yritteliäisyyden ja selkärangan, eikä ole vain ollalöllöttelevä ameeba.
Laiska ei arvostusta ansaitse. Arvostuksen eteen pitäisi tehdä niitä arvostettavia tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Vihataanko? Enpä ole huomannut.
Viha on kyllä liian vahva sana tähän kieltämättä. Oikeampi olisi ehkä sääli: kotiäiti ei tehnyt ainoalla elämällään mitään, eikä edes yrittänyt.
Mulla on paljon Espoolaisia varakkaita asiakkaita