Nyt missikohusta ärähtää Kiinteistökuningatar-Kaisa: "koko hel#etin maa on yhtä saa#anan mielensäpahoittajaa"
Kaisan aihetunnisteet instassa ovat nekin melko paljonpuhuvia, sillä hän mainitsee muun muassa sanat myötähäpeä, euvostoliitto sekä vassaripaskaa.
Kaisa muistuttaa että valtaosa tästä kansasta on syntynyt maailmaan jossa silmien venyttely tai suklaaherkkujen nimeäminen ei loukannut ketään
Kommentit (451)
Kaisasta seuraava PS edustaja ja ministeri👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos woke ja Hesari!
Hesarista tullut ylin moraalinvartijajulkaisu...
Onneksi sitä ei ole pakko tilata saati lukea - vielä.
Väittääkö tuo yksi edellä nyt tosissaan että silmienvenyttelystä loukkaantuivat vain valkoihoiset eivät aasialaiset? Koska ainakin minä olen nähnyt jo kymmeniä kommentteja aasialaistaustaisilta, jotka pitävät tuollaista pilailua loukkaavana ja rasistisena.
Vierailija kirjoitti:
Jos otat kuvan perusilmeellä ja kirjoitat ihmisen kanssa syömässä, olet rasisti koska loukkaat kaikkia maailman ihmisiä.
Onhan se jos naamasi on ruma ku petolinnun pers.
Vierailija kirjoitti:
Tätä naiset halusivat.
Tätä naiset äänestivät.
Kukapa ei haluaisi hallituspuolueeseen useampaaa keski-ikäistä, jotka näin lähes kolme vuotta vaalien jälkeen edustavat äänestäjien tahtoa vääntelemällä naamansa.
Selvästi valmistautuminen seuraaviin vaaleihin alkoi samalla.
Maapallon asukkaista yli 1 mrd on vinosilmiä. Se on hyvä meidänkin aina muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Muiden apinointi ei ole koskaan ollut ok käytöstä, piste.
Vaikka tästä olisi samaa mieltä, niin joku kohtuus voisi olla siinä miten suurena rikoksena tämä nähdään - varsinkin jos tarkoitus ei ole ollut loukata ketään.
Kuka ihme mainitsi kiinalaiset vähemmistönä?
Sitä he ei millään muotoa sillä väestömäärällä ole.
Kyseenalainen yrittäjä persoona tämä Kaisa. Nyt kyllä olen aivan samaa mieltä. Mielensäpahoittaja en on jo meillä terroria. Tämä väki toimillaan pilaa kaiken vain oman vi##vuoksi. Saavat siitä kiksejä tylsää elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden apinointi ei ole koskaan ollut ok käytöstä, piste.
Vaikka tästä olisi samaa mieltä, niin joku kohtuus voisi olla siinä miten suurena rikoksena tämä nähdään - varsinkin jos tarkoitus ei ole ollut loukata ketään.
Tokihan pelleily vaati potkut, elinkautinen, bannit somesta for life. Maastakarkoitus. Eritys. Mitä vielä tarpeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otat kuvan perusilmeellä ja kirjoitat ihmisen kanssa syömässä, olet rasisti koska loukkaat kaikkia maailman ihmisiä.
Turha kommentti 😄
Ja omasi ei ole?
Jos Sarah olisi laittanut juuri tuollaisen postauksen, hän olisi edelleen kruunun omistaja.
Sarah ei laittanut mitään.
Niin, ainakaan asiallista kuvaa tai videota.
Onko vinosilmiä maapallolla riittävästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha kommentti 😄
Ja omasi ei ole?
Rasisti olet tuollaisella kommentilla ja siksi se on turha. Sillä haluat hämmentää tilannetta. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha kommentti 😄
Ja omasi ei ole?
Rasisti olet tuollaisella kommentilla ja siksi se on turha. Sillä haluat hämmentää tilannetta. eri
Eri housuissasi.
Rasisti olen kun ihmisen kanssa olen syömässä kyllä siinä olet jopa oikeassa.
Vaikuttaa siltä, että sellaiset ihmiset, jotka itsekin ovat olleet julkisen ryöpytyksen kohteena, ovat paremmin kykeneviä tuntemaan empatiaa tätä missiä kohtaan. Se on varsin ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen somepalstoja seurannut niin suurimmat "uutisen" levittelijät on vasemmistosiipeä. Jännä miten kumminkin jaksavat suurimpaan ääneen huutaa miten tapaus pilaa Suomen maineen.
Tämä. Vassarit nostavat asiasta kuin asiasta hirveän haloon, nuo kaksinaamaiset tekopyhät moraalinvartijat, jotka ovat silmää räpäyttämättä valmiita tuhoamaan kenet tahansa, joka ei heitä miellytä. Tällä kertaa kohteena on missi, koska nuo verenhimoiset, yleensä itse kovin rumat, feministit vihaavat missi-instituutiota.
Haukottelin vahingossa ravintolassa, joku otti kuvan ja postasi sen tekstillä suomalaisen kanssa syömässä.
Rasisti! Haastan oikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha kommentti 😄
Ja omasi ei ole?
Eri housuissasi.
Rasisti olen kun ihmisen kanssa olen syömässä kyllä siinä olet jopa oikeassa.
Sehän se vasta outoa olisi jos kirjoittaisi että "ihmisoletettujen" kanssa syömässä jos pilkkua haluaa nu*sia. Varmaan näin on asiat vuonna 2050
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme mainitsi kiinalaiset vähemmistönä?
Sitä he ei millään muotoa sillä väestömäärällä ole.
Kiinalaisia on miljarditolkulla maailmassa, onpa ihan saatanan vähemmistö.
t. Suomalaiset 5 miljoonaa
Ei me voida elää ja olla sellaisessakaan maailmassa, missä muut ihmiset joutuvat kulkemaan sukkasillaan, suut supussa ja ilmeettöminä näiden lisääntyvien mielensäpahoittajien ja takaa-ajoon ryhtyvien takia. Mikä ihmisiä oikein vaivaa nykyään, onko nämä ilmiöt jotain koronan jälkitauteja vai mitä?