*** TOUKOKUISTEN SUNNUNTAI ***
Aamujen aamua
ja eilistä
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10122111&p=1&tmode=1&smod…
sekä vauvalista
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10117516&p=2&tmode=1&smod…
Kommentit (34)
..MARTINALLE SEKÄ VERNERIMAIJALLE!!!!!!!
Upeaa kuulla ihania uutisia... ihan itkettää...taas...
Tänne ei mitään uutta..paineet taas vähän liian korkeat, mutta mulla onkin huomenna aamulla äitipoli aika, eli tuun sieltä tullessani sitten kertomaan että miltä näyttää.. toivottavasti päästävät mut vielä kotiin sieltä.. mikäli ei mitään kuulu, ovat ottaneet sitten taas sisään..
Kohdunsuuta edelleen vähän vihloo, eli ilmeisesti siellä paikat valmistautuu..
Jatkan tanssii tähtien kanssa katsomista!
Halaukset kaikille!
Palataan huomenna parempien tietojen kanssa.
Mirage 37+2
Huominen niin lähellä jo.. On tätä odotettu, mut nyt iskee jo jännitys mitä sanovat ym..
Ekan kerran kuulen mahdollisen painoarvionkin.
Onneksi äiti on mukana tai menee muksujen kaa kaupoille mun ultran ajaks. Mut saan sit heti kertoa kaiken mitä paljastu ja sanovat.. Huh, oisko unilääkettä ja rauhottavia?
ONNEA vernerimaijalle pojasta! Jee, sieltä niitä putkahtelee.. Ihanaa <3
huomenna tulen kertoo uutisia! Aamulla 7.00 herätys ja 9.13 juna lähtee.
Onnittelut Martina ja Vernerimaija! Odottelinkin molempien kuulumisia. Kyllä tää on jännää elää teidän jo synnyttämään lähteneiden mukana :)
Onko kaikki tähän mennessä syntyneet poikia? Vai muistanko väärin?
Nyt en ehdi kirjottelemaan enempää...
Laru rv 34+4
Kukahan on seuraava? Järkkyä kyllä jos itselläkin tämmöset suppailut jatkuvat kuukaudenkin, voimia vievää. Olen jo vähän enemmän puuhaillut kotona vaikka mies patistaakin iisisti ottamaan, huomaa kun alan puhista kivun kourissa. Ettepäi ja rauhalllista yötä!
Oisko se sitten 3.poika toukokuulaisille?!
Onnea, onnea, onnea VM ja perhe!
AE:)
Onnea Vernerimaijan perheelle pikkuisesta pojasta!! Olipas nopea kännistys.
Pikku-Tyypille mukavaa ultraa huomiseksi!
3+1 ja 38+4
Tulin pikaisesti kuulumisa lukemaan ja täällähän oli oikein urakalla vauva uutisia tullut!:D
Sydämelliset onnittelut täältäkin MARTINALLE JA VERNERIMAIJALLE!
Ihanaa! Nyt niitä vauvauutisia alkaa tulemaan. Jännittää jo..koskahan sitä täällä pääsee vauvantekoon..mitään oireita ei ole ollut ym.:)
Nyt miehen kainaloon. OIkein hyvää sunnuntai illan jatkoa kaikille tasapuolisesti!
T: Daim ja pömppis rv 36+6
taas on aika mennyt hurjja vauhtia ja ajattelin tulla taas ilmottaan että edelleen olen yhtenä kappaleena mrrr.....Selkää on alkanut särkeen joka yö ja ihme ja kumma lääkäri kirjotti vihdoinkin reseptin 100kpl panadolista ei meinaan jaksais joka toinen päivä ravata apteekissa.
Labra tulokset tuli tänään ja onneksi ei ole raskausmyrkytystä mutta lisääntyneiden alavatsakipujen takia testi otetaan uusiksi hyvä niin viime yö meinaan meni ihan plörinäksi kun alavatsaan sattui vähän väliä muuten olotila on ihan hyvä paitsi että neuvolassa kehotettiin syömään ja varsinkin juomaa enemmän höh!
Eilen oltiin retkellä ,patikoitiin pieni matka metsässä ja sitten tehtiin nuotiopaikalle nuotio ja paistettiin makkaraa ja nautittiin lämpimästä kevät säästä.Ja meidän " vesi hullut" koiratkin kävi sitten uimassa purrr.
verootajakin toi hyviä uutisia (kerrankin) saan 920E veronpalautusta jipiii!!!!Isännän lappuja odotellaan yhä tulevat varmaan huomenna ainakin ton mukaan mitä mä saan niin sen pitäisi saada tosi hyvin takasin mutta se nähdään sitten.
Omaanapaan ei mitään uutta pikkuinen jumppaa välillä aika rajusti mutta on selvästi rauhallisempi.Väsymys täälläkin vaivaa ,mutta onneksi lepääminen on nyt jo sallittua heh .
Ai niin onnea kaikille vauvan saaneille ,kyllä täälläkin kyyneleet on vauva ilmoituksia lukiessa herkässä(höpsö minä) heh :).
mutta kaippa sitä pitää mennä hakeen neiti tarhasta
Heidi rv 34+4
Onnea koko perheelle pikku prinssistä!
Ihanaa kuulla, että kaikki on hyvin!
OP