Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos mää nukuin? Puolen yön jälkeen katoin vielä kelloa ja neljältä heräsin kun ukko kuorsas ja piipero raapi taas itseään. Heitin ukkoa tyynyllä ja laitoin piiperolle rasvaa; molemmat nukkuvat tyytyväisenä ja minä en saa enää unta.

Oli varmaan mulla eilen liian jännä päivä kun ihan ruokakauppaan pääsin! Ja Tiimarissakin piipahdin :) Vauva-ajatus tuli taas voimakkaammaksi kun ostin liivin suojia. Muutenkin sen perjantaisen hälyttelyn jälkeen on mielessä pyörinyt viime hetken muistettavat: vielä vaippoja, siteitä, buranaa...ilmanko ei unta saa.

Huvitti Janskun tuttava kun ei huomannut mahaa, koska kyllähän meillä kaikilla on jo tässä vaiheessa varmaan ihan kunnioitettava pallo. Miehen kaveri kommentoi mun mahaa, että kaameen iso varmaan kaks tulossa. No minä siihen, että eikö olekin iso ja kohta jäätte pojat toiseksi :) On tääkin isäntä vähän pullakoitunut talven aikana. Juttu loppu siihen, hah.

Pakko muutes vatsassa olla poika, koska " Äijät" - ohjelman aikana alko käymään mieletön monotus, naurettiin miehen kanssa sitä menoa. Vaan semmosen rymistelyn jälkeen ei naurata kun liitokset soi hoosiannaa.

Suppareita tulee ja menee. Katoin just piiperon neuvola korttia ja rv 36 oli jo auki 1cm ja kaulaa 2cm, että saapa nähdä perjantaina mikä on tällä kertaa tilanne.

Babyidean sivuilla on ohjeet akupisteisiin kivunlievityksenä synnytyksessä. Katselin ihan mielenkiinnolla. Aion selvitä synnytyksestä ilokaasulla, suihkulla, lämpimillä kaurapusseilla ja tietty mies saa hieroa itsensä kipeäksi. Viimeksi nämä toimi, tosin kätilö oli ihan mieletön tsemppari ja tiesi just oikeet jutut oikeeseen tilanteeseen. Jumppapallon päällä istuminenkin on tosi rentouttavaa. Ainahan voi tietty suunnitella, mutta totuus on toinen.

Jaahans päivä valkeni, saiskohan uudestaan nyt unta kun vatsakin sai viilinsä?

rv 35+2

Vierailija
2/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä poika heräteli 5.30, vieläkin silmät ristissä olen. :( Mies lähti töihin kuuden aikaan. Sitä vaan piti, että hirmusen paljon onnea Martinalle pikkusen pojan syntymän johdosta!! <3 Täällä tihrustettiin kans onnen kyyneleitä. :´)

Nyt kattomaan pojan touhuja. Ehkä tää päivä tästä taas lähtee käyntiin..

Hyviä vointeja palleroiset! :D

t:tiitiäinen, poika 2v4kk ja Oiva rv 34+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla taas täällä käymään kun pojan puuro on tossa jäähtymässä.. Pääsin vasta puol kahden aikaan yöllä nukkumaan. siis omasta tahdosta valvoin 12:sta mutta sitten en saanutkaan unta kun sänkyyn menin ja poika sitten alkoin itkemään 1 aikaan joten kävin hakemassa sen viereen. No sitten se kääntyili siinä sen puol tuntia ja välillä jalat kopsahteli mun päähän ja välillä käsi lensi mun nenään ym. rauhoittui sitten onneks mut sit heräilin pitkin yötä kun mulla oli kerrankin kylmä. Piti laittaa peitto takas pussilakanan sisään ja paita päälle. No kuumuuteen taas heräsin sitten aamuyöstä ja tietty vessaan. Ja seiskalta poika päätti että noustaan joten täällä ollaan..

Eilen kävin taas kattoo siskon pariviikkosta tyttöä.. oli aivan ihana kyllä! Vieläkään prinsessa ei suostunut olemaan hereillä vaikka siinä reilu pari tuntia oltiin:) viimeks kävin sama juttu, neiti vaan vetelee sikeitä vaikka tullaan katsomaan! no sain silti nyt pitää sylissä ja siinähän se pitkän aikaa tuhisi. Sitten kun lähdettiin niin alko tulla nälkä jo hänellekin joten alko tissittelemään. Voi että kun tuli vauvan kaipuu taas..

Tänään pitäis mennä pyrähtää kevätmarkkinoilla jos ton ukon saa ylös sängystä ennen kymmentä. Kyl sen on pakko nousta, kerrankin! Hyvää sunnuntaita vaan kaikille ja saa nähdä koska seuraava ilmoittaa uudesta toukovauvasta!

t:minnis80 rv 34+4

Vierailija
4/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että näitä vauva uutisia alkaa tänne satelemaan!!=)

Nyt lyö pää tyhjää...

-Alpukka rv38 TASAN!

Vierailija
5/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kumma, ei ole oikein mitään kommentoitavaa.. =)

No, yöuniin että täällä nukuttiin yheksän tuntia! Yhen kerran kävin vaan pissalla. Onneks sain takas eilistä..

Illalla jouduin laskemaan vauvan liikkeitä pariin otteeseen.. Mä kerroin jo siellä ultrassa että tosi hiljasia päiviä on vauvalla.. Lääkäri sit sano sen, että tunnin sisällä 10 liikettä ja toisen kerran vielä sit varmistaa ne..

No, sen 10 just sain.. Ennen kun nukahin niin pieni teki onneks sellasia kunnon liikkeitä pari. Nämä sen nykyset liikkeet kun on aika vaisuja..

Ärsyttää, aamulla heti heräsin kuulostelemaan ja hiljasta edelleen on.. Mietinki siis että menenkö käymään käyrällä, niin saan sen mielen päältä pois. Lääkäri kuiten sano että sinne vaan, jos kovin huolestuttaa.. Kun aamut ja illat on ollu yleensä vauvalle aktiivista aikaa..

Äh..

Ja sitten ku ne sanoo että vauva voipi rauhottua vaan ennen syntymää.. Että liiottelenko mä nyt tätä..

No, mä jatkan mietintää. Pitää kokeilla syyä, jos se auttas..

miitu rv 38+0 TASAN myös täällä! (niin ja tämähän on se päivä kun esikoinen synty, siis raskausviikot oli nämä. Ei taida tämä matkia isoveljeään ja tänään syntyä..)

6/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin välillä kirjoittamaan, eilenkin kävin moneen kertaan lukemassa viestit, mutta en jaksanut kirjoittaa, kun ei muka ollut mitään kirjoitettavaa.

Onnittelut Martinalle ja perheelle prinssistä!

Sain postia Madam Mammaltakin. Sen mukaan meille syntyy 1.5. poika, eikä enempää olisi tulossa. Ainakin jotain paikkansa pitävää oli, kun ultran mukaan kun tulis poika taas. Päiväkään ei haittaisi, kun olis kaikilla vapaata, niin ei olis lastenhoitajista pulaa, ja olis sitten kumminkin toukokuun puolella. :) Multa vaan saattais jäädä näkemättä/kokematta perinteinen vappu-uinti ja pehmis. Isännän veli kuuluu Suupohjan Sukeltajiin, ja ne ui joka vappu jokea pitkin hotellin rantaan. Sen jälkeen ollaan lähdetty vuoden ekalle pehmikselle Seinäjoelle, Ahonkylän levähdysalueella kun on viimeistään vappuna ollut pehmisauto. :) (nyt se kyllä on siinä jo ollut, kun on ollut lämmintä) Niinku ei lähempää muka saisi, mutta ollaan käyty vappuajelulla... Ei kyllä taida muille sanoa paikat mitään, tai Toymama ja Minra ehkä tietää. :)

( .) ei kuulu mitään uutta vieläkään. Sängystä nouseminen alkaa ottaa lonkkiin, mutta siinä se. Suppareista ei tietoakaan, vessassa tarvii käydä korkeintaan 2 kertaa yössä. Paljon pitäis tapahtua, jos reilun viikon päästä pitäis pojan syntyä. :) No, vointi kyllä muuttuu nopeestikin, jos synnytys on lähellä. Vedet ei oo vielä mennyt kotona koskaan, poikien aikana puhkaistiin vasta vähän ennen ponnistusta ja viimeksi meni prenan sängyssä yökäyrällä, kun jonkinlaisia suppareita tuli tauotta parin minsan välein. Ehti just edellinen loppumaan, kun uus jo alkoi. Eivät onneksi olleet kipeitä. Mutta se omasta navasta...

Ulkona on taas ihanan aurinkoinen sää, lunta löytyy vähäsen sieltä täältä. Ukkokulta lähti töihin joskus 4 jälkeen ja tulee kun ehtii... Jos vaikka jatkais neulomista, sais jotain taas valmiiksi...

+ taas viikko täynnä

+ ihana sää

+ muuten vaan hymyilyttää

Äippä 37+0 (ja raketit paukkuu ;D)

Vierailija
7/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minsku: Ai sun esikoinen on syntynyt näillä viikoilla!!! Olikos sulla enemmän kuin yks lapsi ennestään? Ajattelin, että mitenkäs ne muut on syntynyt jos sulla enempi lapsia on? Onko sulla aina sit synnytykset käynnistyneet sillai yht äkkiä? Et ei mitään " ennakkomerkkejä" ?

Sit tuli mieleen tosta kalvojen puhkaisemisesta, et miks ne joskus puhkaistaan ja joskus ei? Sen tiedän et joskus synnytystä vauhditetaan kalvojen puhkaisulla, mut miks joskus ne sit puhkaistaan just ennen ponnistusvaihetta? Mulla ei puhkaistu vaan ne puhkes spontaanisti ponnistusvaiheessa...

3xäippä (meniköhän nikki lähellekkään oikein?) puhui pehmiksestä.. Arvaas alkoko tekeen mieli! Mansikkapehmis on ihan parasta! Kesällä jos jäätelökioskista jotain otan, se on melkein aina mansikkapehmis!! Slurps!

-Alpukka

Vierailija
8/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana auringonpaiste täällä eilisen räntäharmauden jälkeen:) Mun mieli ei vaan oo yhtä aurinkoinen: äiti ja mies vetivät eilen kunnon kekkulit, saatiin äidin kanssa riitakin aikaseks mm.ristiäisistä ja mun nalkuttamisista sun muista. Mies oli ihan tillin tallin, eikä heränny aamulla, kun koira tahtoi ulos, joten lähin sitä sitten pissattaan ja sattu niin pirusti mahaa, että itketti. Tuleva mummu heräs kohmelossa ja mies nukkuu vieläkin. Pitäis lähtee MLL:n kirppikselle kiertään. Onneks ei tullu lähtöä yöllä, oisin yksin joutunut taksilla menee. Vieläkin kiukuttaa. Äidin kans saatiin jo sovituks onneks. Tää meidän " tahtojen taistelu" ei oo mitään uutta. Toi mies mua kiukuttaa ihan kympillä, kun lupas olla ottamatta paria olutta enempää. No joo, kait se täst laantuu:)

Mutta iloisempiin uutisiin: Onnea Martinalle vauvan johdosta!!! Ihanaa, kun alkaa sadella näitä kauan odotettuja palkintoja:)

Taidan syödä yhden muffinsin ja leppyä!

AE 36+1

Vierailija
9/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana yksi niitä öitä, jonka jälkeen on väsyneempi kuin nukkumaan mennessään. Onneksi ulkona paistaa aurinko ja sain miehen ylös jo hyvissä ajoin. Ajateltiin lähteä kalamarkkinoille nyt aamupäiväksi ja iltapäivällä onkin sitten taloyhtiön pihatalkoot.

Olen odottanut näitä talkoita, kun pitäisi hiukan keskustella naapurin kanssa tuosta yhteisten tilojen koristelusta. Meillä on siis seinänaapurin kanssa yhteinen sisäänkäynti. Olen itse aika minimalisti, mitä tulee koristeluun mutta naapurin rouva taas on tunkenut kaikki seinät ja nurkat täyteen toinen toistaan kamalampia kuivakukkaviritelmiä, kaarnan palasia, lyhtyjä jne. En oikein tiedä, miten saisin kohteliaasti viestini perille, että senkun koristelee omaa kotiaan kuinka haluaa mutta jättäisi vähän vähemmälle tuon yhteisten tilojen koristelun. Mulla menee hermot, kun koetan siivota paikkoja, kun joka suunnasta niskaan putoilee milloin mitäkin korsia.. Mutta miten tuosta nyt sanoo niin, ettei loukkaa?

ALMIKSELLE lohtuhalaus! Muistan, kun silloin jokunen päivä sitten mies tuli pöhnässä kotiin, sitä ikävää fiilistä, joka itselle tuli. Joskus kaikkein rakkaimmat ihmiset ovat tosi pönttöjä.

Odotus on varmaan läheisille tietyllä tavalla vielä pidempi kuin meille: Me sentään elämme vauvamme kanssa koko ajan. Meillä potkut, liikahdukset, kivut yms kertovat siitä, että kohta vauva tulee. Mies vaan istuu vieressä ja odottaa viikko toisensa jälkeen jotain epämääräistä ajankohtaa, jolloin lapsi syntyy. Hän näkee, että omalla rakkaalla on kipuja mutta ei voi auttaa. Hän tietää nyt lapsesta vain sen, mitä me hänelle kerromme. Samoin on tulevan mummun kohdalla: hän on huolissaan oman tyttärensä hyvinvoinnista ja samaan aikaan ei malttaisi odottaa, että lapsenlapsi tulisi maailmaan.

Nyt pitää lähteä liikkeelle tai mies hermostuu.

Halauksia ja hyvää sunnuntaita kaikille!

Saadaankohan tänään lisää vauvauutisia?

Jansku 37+1

Vierailija
10/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas tällainen " minun" -aamu! Raivostuttavaa kieltää koko ajan ja mitään tehoa ei ole.. Onneks ulkona hyvä ilma ni saa mennä ulos, siinä taas koko naapurusto raikaa ku saa komentaa tota neitiä.

Huomenna on MAANANTAI!! =D saan hetken rauhan kun polilla olen ja saan viimein tietää millo meille pieni syntyy ja muutenkin kuin pelkkää neuvolan mutinoita ja olankohautuksia.. Ja jos ekan kerran pääsis jopa käyrälle.

MARTINALLE suuresti onnea pikkurinssistä :)

toivottavasti sussulla kaikki hyvin, alkaa pian huolettaa kun ei mitään pihahdusta kuulu.

Eipä tänne mahaan ihmeempiä, eilinen oli yhtä tuskaa. Tuntui että toi napero tulee kylestä tai väkisin alakautta läpi. Vanha sektiohaava vieläkin ihan arka.

Ens viikko mennäänkin tohinalla, ei soittanu päiväkodista johtaja vaikka piti! Ärsyttävä tiistaina soitella ja pian loppuu aika kesken,ku ovat tollasia! Jos neiti sieltä hoitopaikan saa nii pitäs keretä tutustua! Ja kelaan saada paperit menemään! Tappelemaan niidenkin kans jostain kuitenkin taas joutuu. Mitäs sit jos en saa neidille hoitopaikkaa? Pitääkö mun alkaa soittaa sossuun et otanko sektioon mukaan vai saako pappa " isyyslomaa" ..

Ei ole taas helppoa olla " yksin" ,mummi ja pappa hoitaa kyllä mutta mummi lähtee sektioon ja molemmilla työ tai opiskelu.

Huh, alkaa iskee paniikki.

Rv 36+4, vois olla enempi ni sais tän mahan pooooois! :)

Vierailija
11/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana että kaikki meni hyvin. Perässä tullaan sitten aikanaan.

Täällä laryngiittipotilas nukkui jo paremmin, nyt enää tavallista yskää ja kuumetta. Sinänsä harmi kun tänään alkas suunnistuskausi ja oltiin suunniteltu että lähetään koko sakki kun mieskin on vapaalla kiertään korttelirastit. Tietysti jos ton potilaan käärii vällyhin ja laittaa rattaisiin niin ei kai se ulkoilma itessään pahaa tee, luulisin.

Ei oikein aatos kulje, siis sämpylää syömään.

pulmu 35+3

Vierailija
12/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Martinallle pienestä miehestä!!!!

Täällä vielä ollaan jakautumatta, vaikka illalla jo taas lähtövalmiudessa oltiin...nimittäin suppareita tuli aikas tiuhaan tahtiin 6, 10 min välein ainakin puolisen toista tuntia ihan yhtä mittaa.....mut sit ne taas rauhoittui:/ Noh tuskin tässä enään kauaa menee, mut toi varpaillaan olo pitemmän päälle ei ole kivaa. Olo on kyllä muuten ihan hyvä, yllätys yllätys masukaan ei tunnu olevan tiellä ja närästyksetkin on loppuneet.

Äsken alkoi supparit uudelleen ja ovat tulleet nyt tunnin 10 min välein, joten saas nähä mihin etenee......nyt tuli vielä vieraitakin. Joten tää kirjoitus loppuu nyt lyhyeen. Palataan asiaan ystävät, tsemppiä kaikille!!!

Lalla ja pallero rv38+3

Vierailija
13/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpukka: minulla siis yksi lapsi. Toi tuli sillain että aamulla meni limatulppa ja seuraavana yönä syntyi. Ja ei mitään ennakkoon tapahtunu. Sillä kai vähän lohtua ylläpitää, että vaikka mitään ei nyt tapahukkaa niin välttämättä ei yli mene..

Almikselle myös täältä halaus! Eihän se tietty kovin kivaa ole, kun on viimesillään ja sitten veetään perseet.. Ja kun ne humalassa tehdyt " keskustelut" ei välttämättä oo mitenkää rakentavia aina. Mutta toivottavasti tänään saatte puhuttua vielä.

Janskulla oli ihana näkökulma! Tosiaanki muut on kuitenki sillai ulkopuolella kuin me äidit itse..

Vauvan liikkeet voimistu taas, jospa sillä ois vaan vähän tilaa liikkua.. Päätiin muuten siinä samalla, että nyt loppu miettiminen että tulis jo tää vauva. Hitto, mulla on vielä kuukaus pahimillaan aikaa, ennenkö hommiin pääsen! Mähän tuun itte hulluks.. =)

Nyt lähetään ulos, aurinkoista päivää!!

m

Vierailija
14/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kalvot puhkaistiin ennen kuin laittoivat epiduraalin. Epiduraalissa ja spinaalissahan lapsen päähän kiinnitetään se seurantalaite, joten tuon laittaminen ei varmaankaan onnistu ilman kalvojen puhkaisemista.

Omaan napaan ei kummempia, eilen heilutettiin peittoja pitkästä aikaa ja kyllä on kuulkaa kamala olo ollut koko yön ja senkun jatkuu... Tuntuu, että vauva on valahtanut taas alemmas ja kamala kolotus selässä ja alamahalla :( Vi tosin johtua tuosta parin päivän siivousurakastakin.

Oikein aurinkoista sunnuntaita!

OP, Käpy 37+4 ja " Iivari" 1v7kk

Vierailija
15/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinalle kovasti isot onnittelut!

Samoin Mammaliinille, jota en viikolla käynyt onnittelemassa. :) (tulikohan nimimerkki oikein...)

Sussusta olisi kiva kuulla, toivottavasti kaikki on hyvin.

Almaeinolle sympatiaa täältä kovasti, voin kuvitella kuinka korpeaa moinen käytös. :/ Vaan muffinssi&kumppanit ovat mainioita mielenparantajia! ;)

Tuo vauvalista on mainio ajatus, olen ollut tosi huolissani tuon syntyneiden listan kohtalosta, kun nykyisellääänkin päivitystahti on ollut mitä on... Vaikka Miituhan ehdottautuikin päivittelemään kaveriksi. :) Mutta näin on varmaan helpoin järjestää tuo, että kaikki saavat sitten omaan tahtiin ilmoitella syntyneensä sinne. (voisin itse vaikka tulla huomenissa ilmoittautumaan... hehheh)

( - ) Tällä viikolla olen saanut kokea ensimmäiset supistuksetkin, siis sellaiset että huomaa jotain tapahtuvan. Aina on tullut muutama peräkkäin semmoisin 30-15min välein ja sitten loppunut, yleensä jonkin rankemman aktiviteetin tuloksena. Eilen sitten huomasin että jalat on kuin ilmapallot, edes vaelluskengät eivät mahtuneet jalkaan... Mittasin paineet, jotka olivatkin hiukka koholla (156/94) ja soitin äippäpolille, että pitäisikö mennä näytille. Sanoivat ettei ole syytä huoleen, jalkoja vaan koholle eikä saa tassutella ympäriinsä niin turvotus pysyy hanskassa ja että paineet ovat minun viikoilleni ihan kohtuulliset. :O Neuvolassa täti vannotti soittamaan HETI jos nousee yli 140/90:n. ÄP:lla sanoivat että vasta jos alapaine nousee yli 100-110:n kannattaa huolestua... Nyt sitten olen yrittänyt lepäillä ja pitää jalkoja koholla, enkä ole siis saanut ' nauttia' supistuksista.

Pikkuhiljaa alkaa muodostua lievää kärsimättömyyttä, vaikka laskettuunkin aikaan on vielä vaikka kuinkajapaljon. Vaikka kuinka olen itseäni tsempannut ja suggeroinut, että yli LA:n mennään ainakin kaksi viikkoa, niin silti tämä loppuvaihe lienee automaattisesti sellainen, että ei millään malttaisi odottaa. Kai suurin tekijä on siinä, että on henkisesti ehtinyt valmistautua niin kauan jo, että olisi ihan valmis muutokseen eikä sitä vaan sitten tapahdu. No, toisaalta parempi että saa odottaa ja kyllästyä kuin että joutuisi huolehtimaan ja suremaan ennenaikojaan ulkomaailmaan joutuneen kanssa. Kaikessa on puolenssa.

Ystävä eilen kyseli omaa veikkaustani syntymäpäivästä. Onkos teillä mitään arvauksia, mihin asti venähtää?

LA: 3.5.

Veikkaus syntymäpäiväksi: 13.5.

Ihana ilma ulkona, vaikka oli tosi mukavaa kun satoikin. Ehdin jo pelätä että kuiva kausi alkaa tänä vuonna jo huhtikuulta. Täidan hiippailla pihalle katsomaan kun mies istuttaa valkosipulia. Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille.

-v- 38+3

Vierailija
16/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvää sunnuntaita.

Tulin onnittelemaan Martinaa pikku pojan johdosta! Onnea myös koko perheelle! :)

Tosiaan jänskää kun alkaa näitä vaaveleita jo syntyä toukokuisillakin. Tuntuu, että itselläkin on jo " paljon" viikkoja, kun kohta 35. :D Ei enää kauaa, niin me loppukuisetkin saadaan nyyttimme.

Ihanaa, kun täällä Rovaniemellä paistaa aurinko!

sämpylä 34+5

Vierailija
17/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun sain purkautua teille aamulla!

Äiti lähti juuri takaisin Raumalle ja me ollaan kohta miehen kanssa lähtemässä kattoon jalkapalloa. Saatiin sovinto aikaiseks kaikkien kesken ja mies on ollu kyllä aika nöyrää poikaa.

Käytiin äidin kanssa MLL:n perhekirppiksellä. Siellä oli ovien takana jo sellainen jono, että luulis olleen Stockan hulluilla päivillä. Tehtiin hyviä löytöjä ruuhkan keskellä. Nyt täytyis pestä kirppisvaatteet ja muutenkin laittaa asioita paikoilleen.

Puhuttiinkin tos just miehen kanssa, että alkaa oleen ihan hyvin noita vaatteita ja toivottavasti ihmiset ostais vauvalle lahjaks jotain sellaista pysyvämpää muistoa: lelua, valokuva-albumia ym. Tuntuu, että ainakin noi lapsettomat kaverit on kiintyneitä ostaan niitä 50cm vaatteita ja ne menee niin nopeesti sitten pieniks.

Aurinko jaksaa vaan paistaa, mutta täytyy varmaan silti pukeutua kunnolla stadionille. Mies on niin katuvainen, että varmaan ostaa mulle jotain naposteltavaakin:)

Mut kiitti vielä, ootte ihan bestejä! Masuille taputukset täältä päin!

Almis again

Vierailija
18/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi sitten hiukan vanhanaikaisesti meidän touhukkaan sunnuntain kanssa. Kalamarkkinoilla oli hieno tunnelma ja sain muurinpohjaletunkin. Sitten yhtäkkiä tietysti alkoi kauhea vihlonta tuolla alaosastolla ja supparit. Luulin jo hetken tulleen, kun alkoi pöksyissä tuntua lirinää mutta se olikin vaan noin ämpärillinen valkovuotoa. Hädintuskin pääsimme kotiin takaisin. Olo hiukan rauhottui mutta eipä minusta ollut pihatalkoisiin vaan nukuin sohvalla ja mies meni edustamaan ruokakuntaamme..

Sussu huolettaa jo hiukan minuakin, kun ei mitään kuulu. Vai olisiko vaan uusi perheenjäsen vienyt kaiken huomion..Toivotaan niin!

Hyvää vointia kaikille!

Jansku 37+1

Vierailija
19/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jA HETI ALKUUN MARTINALLE SUURET ONNITTELUT POJAN SYNTYMÄN JOHDOSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D mahtavia uutisia eilen vielä tullut!

SUSSUA kaipailen minäkin....minne oot hävinnyt,onhan kaikki ok?

olikos vielä muita....tää on niin jännää ku ei muista kaikkien viikkoja ja saa jännätä kukahan seuraavaks " häviää" synnärille;)

Pääsispä jo itekkin pian synnyttämään:) tässä alkaa käydä malttamattomaks....heh vaikka pitää vielä yrittää nauttia näistä viimesistä viikoista ja ihanista vauvan liikkeistä;) nytkin vauva melskaa masussa niin mahtavasti.....maha senku kimpoilee puolelta toiselle ja möykkyjä hyppii:D ihana tunne ku ei niin painakkaan tällä hetkellä!!<3 mönkii ihmeen hellävaraisesti,mutta lujaa:)

Meillä mies ja poika nukkumassa....käväsin kaverin luona ja hetki sitten tulin niin täälähän nuo ukot nukkuivat! no mikäs siinä....poika nukku vaan puolen tunnin päiväunet ja viime yö ooli taas oikein syvältä jostain:( tuo pojan yskä on ihan älytön...heräs n. tunnin välein yskimään ja huutamaan! mut ihmeen hyvin sain aina unen päästä kiinni ku oon ite silti nukkunut aina ne pätkät mitä on hiljasta talossa ollut;)

Hauska juttu kyllä tuo JANSKULIN kertoma mahasta...ihmettelee mikset juo;) heh väkisinki varmaan naurattaa,jos joku ei huomaa tässä vaiheessa että on raskaana:D noh sattuuhan kaikenlaista hauskaa=) MAHAN koosta muutenki tuli mieleen...mua ärsyttää välillä ku jotkut kommentoi et " eihän sulla edes oo mikään kauhean iso maha" jne. tyyliin!!JOO eipä ei....tähän mun kokoon verrattuna tää on mulle iso ja painoa tullut melkein 20kiloa lisää niin kyllä kuule varmana on olo tukala kun en mikään jättiläinen oo normaalisti!! suhteessa tää maha on mulle ISO ja inhottaa välillä kuulla et ei oo muka mikään iso!

3xÄIPPÄ74 voi pehmistä;) eipä alkanut yhtään tekemään mieli.... mä kans tykkään noista huviajeluista :Dkuulostipas kivalta teidän pehmisautolla poikkeaminen:) tiedänkin muuten Ahonkylän:) vai sielä pehmisauto jo on....:P ei taida auttaa tähän hätään mua....tulis aika pitkä matka pelkän pehmiksen takia ajettavaks;) vaikka huviajelulle vähän huvittaiskin tänään lähteä ja ukolle siitä mainitsinkin!!

Nyt tais poika heräillä....täytyy mennä ruokkimaan!!

Mukavaa sunnuntain jatkoa jokaiselle!!!!!!

toymama 35+1

Vierailija
20/34 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanantaina. Synnytys käynnistettiin klo 10 ja poika oli maailmassa jo yhdeltä. Kaikki meni hyvin ja poika voi mainiosti. Kotona ollut niin kova hulina etten ole aikaisemmin kerinnyt asiasta ilmoittelemaan teille päin.

Nyt jatkan pojan syöttämistä. Teille muille hyviä vointeja!!

Vernerimaija ja vauva ja kolme sisarusta ja isä