Mitä matkakohdetta suosittelet joulu-tammikuun vaihteeseen? Mielellään +20 ja aurinkovarma paikka!
Nyt alkaa nyppiä siihen malliin tämä pimeä vuodenaika. Houkuttelis lähteä lomalla johonkin aurinkoiseen kohteeseen. Yksin lähtisin reissuun. Suositelkaa!
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Egypti:
Suoli toimii rivakasti.
Jännitystä elämään huoneen ludemyrkytyksistä.
Joviaalit ja rehelliset katukaupustelijat.
Mutta pyramidit on sen arvoisia.
Mahatauti tulee kuitenkin, joten osta ripulilääke lähimmästä apteekista jo ekana lomapäivänä.
- jallajalla 😝
Yritä pidentää loma kymmeneen päivään ja lähde Thaimaahan.
Kyllä myös Thaimaata esitän. Pitkät lennot ja parempi olisi olla kaksi viikkoa, mutta varma lämmin ja (lapsi)ystävällinen kohde. Olen itse ollut Thaimaassa kymmeniä kertoja ja asunutkin Thaimaan liepellä melkein 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon, kahden vai pidempi reissu?
Viikko piisaa.
Kap Verde
Minkälainen paikka?
Olin viime keväänä. Ihan kiva aivot narikkaan paikka (sitä itse halusin), mutta vaati all inclusive resortin.
En todellakaan olisi uskaltanut syödään mitään paikallisissa ravintoloissa, sen verran karua meininkiä.
Maa on todella köyhä, ja siellä ei ole yhtään mitään. Ei ainakaan shoppailua. Maaperä on laavaa.
Ilmasto on suomalaiselle sopiva, tuulinen ja pilvinen mutta kuitenkin lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä myös Thaimaata esitän. Pitkät lennot ja parempi olisi olla kaksi viikkoa, mutta varma lämmin ja (lapsi)ystävällinen kohde. Olen itse ollut Thaimaassa kymmeniä kertoja ja asunutkin Thaimaan liepellä melkein 10 vuotta.
Kyllä, mut 2vkoa tuonne ym. kaukokohteisiin tarvii lomaa olla. Viikoksi en lähtisi Kanariaa edemmäs.
Vierailija kirjoitti:
Dubai.
No way. Ihmiskauppa ja sitä rataa.
Etelä-Teneriffaa myös suosittelen. Esim Puerto Mogan ja Playa Paraiso ovat kivoja rauhallisia kohteita.
Madeira on ihana, mutta tammikuussa saattaa olla illalla viileää. Päivällä usein just siinä +20 lämpötila.
Dubai voisi olla hyvä myös, mutta mene sinne Mariaan. Siellä voi oikein hyvin myös nainen lomailla yksin.
Nämä siis suositukset viikon reissulle!
Osta kirkasvalolamppu ja matkusta sen luokse vaikka makkarista olkkariin. Vaihtoehto on halvempi kuin ulkomaanmatka, ympäristöystävällisempi ja kukkarokin kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Entä Jordania?
Kylmä vuodenvaihteessa. Olen itse menossa tammikuussa työn takia.
Australia / Uusi-Seelanti on ok. Kuutiomeduusoita pitää kuitenkin varoa jos mereen tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Jos vain viikko niin kap verde
Kuulemma karsea paikka. Ei siellä ole mitään.
Florida. Aurinkoa ja hyvät ostosmahdollisuudet - kuten toivoit. Jos riittää pelkkä aurinko, niin Egypti.
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Teneriffaa myös suosittelen. Esim Puerto Mogan ja Playa Paraiso ovat kivoja rauhallisia kohteita.
Madeira on ihana, mutta tammikuussa saattaa olla illalla viileää. Päivällä usein just siinä +20 lämpötila.
Dubai voisi olla hyvä myös, mutta mene sinne Mariaan. Siellä voi oikein hyvin myös nainen lomailla yksin.
Nämä siis suositukset viikon reissulle!
Eikö Teneriffasta nyt ole ollut päivittäin tarpeeksi kauheita uutisia? Jotain vastuullisuutta nyt.
Mauritius