Lempitalvitakkisi vetoketju hajoaa. Mitä teet?
Kommentit (32)
Olen tässä tilanteessa, mutta takki alkaa muutenkin hajota. En siis tiedä kannattaako vetoketjun korjaamiseen laittaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksaa vetoketjun vaihdattaminen?
Vetoketju ja sen ompelu maksoi yhteensä 40 euroa.
Se on vietävä Pärnäsen korjaamolle
Missä ja kuka semmoista vetoketjun vaihtoa edes tekee ja millä hinnalla? Tarttisi varmaan alkaa mainostamaan paremmin, kun ei kaikki tiedä. Ja kertoa hinta.
Itse en osaa korjata, enää ei ole ompelukonettakaan, äitikin sanoi että liian työlästä itse ruveta vaihtamaan, joten uuden sitten ostin.
Vierailija kirjoitti:
17 euroa maksoi vetoketjuineen. Viime maanantaina vein ja keskiviikkona sain takin takaisin ompelijalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jossain isossa kaupungissa. Pienessä kaupungissa ihan ammattiompelijalla 17€.
En mitään ylläolevista. Juttelen frendilleni jolla on ompelukone puhun hänet ympäri niin että hän vaihtaa ilmaiseksi vetoketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jossain isossa kaupungissa. Pienessä kaupungissa ihan ammattiompelijalla 17€.
Tämä on liian halpa. Ompelijalle ei jää tästä juuri minkäänlaista palkkaa. Pimeänä ok hinta.
Ilmastointiteipillä pomppa kiinni
Pidän sitä toisen, ohuemman takin alla avoimena. Koska se ei näy, voin kyhätä siihen pari " nappia " kiinnikkeeksi.
Tämä vaan silloin, jos se on sopiva em käyttöön.
Vaihtoehto 2 : vien sen tutulle rouvalle, joka laittaa sen kohtuuhinnalla. Maksan käteisellä. Huom, voin purkaa vanhan vetoketjun itse varovasti , sen osaan minäkin.
Vaihdan itse. Itse olen takkinikin ommellut, joten tiedän, mitä pitää ja voi tehdä.
Uhkaan miestä erolla.
Mies hoitaa vetoketjun, koska mies ei halua jättää lapsiaan.
Vaihdan uuden lukon, kun yleensä ei muuten hajoa.
Vierailija kirjoitti:
En mitään ylläolevista. Juttelen frendilleni jolla on ompelukone puhun hänet ympäri niin että hän vaihtaa ilmaiseksi vetoketjun.
Millä tavalla puhut hänet ympäri? Onnistuuko se pelkällä kehumisella ja lirkuttelemisella, vai pitääkö sinun luvata jotain vastapalvelukseksi?
Onko vetoketju kuinka työläs vaihtaa itse?
T. Poropeukalo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla puhut hänet ympäri? Onnistuuko se pelkällä kehumisella ja lirkuttelemisella, vai pitääkö sinun luvata jotain vastapalvelukseksi?
Ee-i. Toimii pelkäällä kahvittelulla. Ystäväni halusi korjata revenneen paitani, en halunnut, heitin paidan roskikseen, sanoin että en halua villasukkia joululahjaksi, sain villasukat, ehdotin pipoa, sain neulotun pipon. Minulla ei ole talvitakkia jonka vetoketju olisi rikki mutta siinä olisi jotain hyödyllistä tekemistä käsityöhullulle ystävälleni. Olen saanut häneltä pitsipöytäliinoja jotka laitan pöydille vain silloi kun hän tulee kylään.