Onko muita miehiä joita
vi***taa kondomin käyttö vakituisessa suhteessa. ? Irtosuhteet on asia erikseen, kai jo jokaisen järkikin sanoo että kumin käyttö on ok. Meillä on kondomi ollut ainoa ehkäisy ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen, eikä muuta ole tulossakaan. Kuulemma mikään muu " ei käy" kun rouvalla on muutama kilo ylipainoa. (?). Tämä on alkanut rassaamaan ja kovasti, veikkaan että seksiä harrastetaan enää kolmannes siitä verrattuna aiempaan tilanteeseen jolloin oli muu ehkäisy käytössä. Usein halut lopahtaa jo siihen kun ajattelee että pitäisi kaivaa kumi esiin kesken kaiken ja sitten yrittää kumin tunnottomaksi puristamalla kalulla saada jotain huvia irti seksisessiosta. Onkin helpompaa hankkia helpotus oman käden kautta, (eipä juuri eroa huomaa), vasta pidemmän tauon jälkeen kiinnostaa oman vaimokullan tavara senverran että viitsii kumia kaivella kätköistä.
Kommentit (14)
En missään nimessä halua, että mies käyttää kumia. Sperma saa valua ja siitä saa roiskia.
n31
Kondomi valitettavasti tiputtaa nautintoa huomattavasti; peniksestä katoaa tuntoaisimuksen kärki, puhumattakaan sen aiheuttamasta latistavasta vaikutuksesta mieleen. Yhdynnän ekstaattinen huippu jää saavuttamatta ja toisinaan yhdyntä muuttuu tylsäksi kun tuntuu siltä että rakastelen kondomia enkä vaimoani. Myös seksin visuaalinen kiihottavuus laimenee kondomin takia.
Vierailija:
vi***taa kondomin käyttö vakituisessa suhteessa. ?
laittaa kumihanskat käteen ja laittaa sadetakin, ois ainakin steriilin tuntuista touhua...
ja katso ehkäisy, onhan muitakin vaihtoehtoja... Sulla taitaa olla kettumainen akka
ehkäisyvaahto on olemassa (ei tosin niin varma) ja sitten se terilisaatio jos lapsiluku on täynnä.
meillä sama ongelma ja niinpä olen menossa operoivaksi kun kierukka ei sovi ja lapsiluku täynnä. innolla odotetaan miehen kanssa tulevaa ;-)
Niin käy sterilisaatiossa niin ei kumia tartte, helppo homma miehelle ja luulisi että nainenkin tykkää kun ei tartte ehkäisystä välittää, tietenkin jos lapsiluku on jo täynnä niin toi passaa. Pallit kipeenä viikon verran ja sit menox ja pilistä tulii leikkauksen jälkeen muutakin kuin lämmin henkäys talvisäässä.
Jos muka pari ylikiloa estää muut ehkäisyt, ei pidä paikkaansa. Jos mulla olisi vakimies niin eka mistä päästäsisii eroon, olis kondoomi, ihan takuuvarmasti, oi odotan sitä päivää että saan paljasta!
kun hormonaalinen ehkäisy ei vaimolle sovi eikä kuparikierukka. Vähiin jää vaihtoehdot. Piuhat poikki sitten kun on lapsiluku täynnä.
Otapa asia puheeksi vaimosi kanssa, ja sano suoraan, että et pidä kortsun kanssa vehtaamisesta
t: N33
mieheni ei tykkää kortsuista. Asia ratkaistiin sillä että leikimme ns. tulella. Nyt kun lapsiluku on kolmen lapsen jälkeen täynnä. Hommasin itselleni hormonikierukan. Lapsien välissä olen yrittänyt syödä pillereitä, mutta sivuvaikutuksista en pitänyt. Jos nyt pitäisi miettiä ehkäisyä, sillä silmällä että lapsia tuli lisää niin luultavasti kokeilisin ehkäisyrengasta. Sen vaikutus on paikallinen.
(" ... Otapa asia puheeksi vaimosi kanssa, ja sano suoraan, että et pidä kortsun kanssa vehtaamisesta..." ) ..ja monesti, eipä löydy ratkaisua puhumalla, enkä kyllä yritäkään -enää.
on tullut leikittyä tulella eli ei ole mitään ehkäisyä käytetty.. On se niin ihanaa saada paljaana. Sisälle ei olla päästetty, mutta eihän se siltikään ole niin varmaa ehkäisemistä.
Meillä on kondomi ollut toistaiseksi ainoana ehkäisynä, mutta olisi kans kyllä aika miettiä jotain muuta..Olen syönyt e-pillereitä monta vuotta ja nyt haluaisin jotain muuta kun hormonaalista ehkäisyä. Toisaalta juuri se ehkäisyrengas olisi vähän hormonisempi kun pillerit..
Olen onnellinen, että mulle käy kuparikierukka, koska kaikki hormonia sisältävät ovat pois laskuista. On nimittäin jatkuvia kuivuudesta johtuvia alapään tulehduksia sitten, ja seksi tuntuu lähinnä kivuliaalta (molemmista), liukkari ei kuitenkaan aja samaa asiaa.
En sitten tiedä, että olisiko pitänyt käyttää jotain ehkäisyvaahtoa ja pessaaria, saako tuota jälkimmäistä edes Suomesta?
Yksi syy voi olla myös vaimokkeen inhotus ruumiineritteitä kohtaan. Onhan se lubberin kanssa siistimpää puuhaa kun ei peräpää vuoda aktin jälkeen ukon mehuja. Vaikka voihan tuota roiskia johonkin muuallekin ...