Mitä tehdä suurille pienille häpyhuulille?
Huokaus - pienet häpyhuulet, tai oikeastaan vain yksi niistä, on todella iso. Voiko asialle tehdä mitään???? Ja pitäisikö asialle tehdä mitään??? Mitä mieltä olette, niin kanssasisaret kuin meiehetkin.
Mieheni ei ole huomautellut asiasta, vaan seikka kiusaa minua itseäni eikä voi olla vaikuttamatta siihen, etten oikein osaa olla vapautuneesti alastomana.
Mikä siis neuvoksi?
Kommentit (6)
Mitä välii sillä on jos ne on eri paria. Päässä täytyy olla vikaa jos tommosten asioiden antaa vaivata mieltä.
Älä hyvä ihminen tee mitään!
Munkin kyrpäni on käyrä ja ei haittaa ollenkaan!
Ei elimien tarvitse olla symmetrisesti täydellisiä! Päinvastoin, on mukava kun on "uniikkeja" vehkeitä ihmisillä!
Lisäksi isoja on ihana pyöritellä kielellä! Joten mieti enemmänki että miten saat toista puolta suurennettua!
Arvaas nolottaako jo nyt. Enpä tullut miettineeksi.
Miksi minua todellakin häiritsee itsessäni jokin epäsymmetrisyys kun ei häiritse mikään epätäydellisyys miehessäni.
Olenpa ääliö.
Lähden ruoskimaan itseäni - näin niinkuin ajatuksissani - ja yritän keskittyä tähdellisempiin ongelmiin.
Terveisin, ap
Kuten vastasin seuraavallekin neuvojalle, taidan olla itseni kanssa hieman hakoteillä. Hyvä, että muut ravistelevat välillä hereille ja osoittavat, että olen mietteineni vähintäin hieman pöhkö.
Tuumii
ap
Tai kutista toinen yhtä pieneksi. Ihan kuinka haluat.
Huokaus - pienet häpyhuulet, tai oikeastaan vain yksi niistä, on todella iso. Voiko asialle tehdä mitään????
Tai kutista toinen yhtä pieneksi. Ihan kuinka haluat.
Älä hyvä ihminen tee mitään!
Munkin kyrpäni on käyrä ja ei haittaa ollenkaan!
Ei elimien tarvitse olla symmetrisesti täydellisiä! Päinvastoin, on mukava kun on "uniikkeja" vehkeitä ihmisillä!
Lisäksi isoja on ihana pyöritellä kielellä! Joten mieti enemmänki että miten saat toista puolta suurennettua!