Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että ihmisillä on joku pakonomainen tarve tuhota kaikki kiva elämässäni

Vierailija
13.12.2025 |

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kerro ihmisille etukäteen mitään suunnitelmiani, koska yrittävät aina joko lannistaa tai jotenkin tehdä tavoitteen saavuttamisesta mahdotonta. On ollut jopa "kavereita" nuorempana, jotka kiusasivat tietyistä kiinnostuksenkohteista, jotka sitten itse jätin, ja he sitten myöhemmin rakensivat uransa näiden kiinnostusten ympärille. Kyllä, olivat siis persoonallisuushäiriöisiä tapauksia, mutta silti.

Sama minullakin. Jos joskus saankin jotain menestystä tai käyn vaikka ulkomaan matkalla, lähipiiri on ihan epäuskoinen että mitä ihmettä, enhän minä ole sitä saavuttanut tai siellä käynyt ja joudun ruveta todistelemaan tyyliin lentolippuja että kävin minä. Ihan kauheaa. Etukäteen en kerro kenellekään enää mitään eikä someakaan ole em. arvostelun vuoksi.

Minä taas olen törmännyt vähättelyyn. Uskotaan kyllä, mutta mikään ei ole minkään arvoista. Turha odottaa onnitteluja uudesta työpaikasta tms. 

- eri

Vierailija
22/27 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että anoppi olisi kannustava nuoria ihmisiä kohtaan, eikä ainakaan lyttäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin yhden vastaavan tapauksen. Hänen motiivinsa oli ilmeisesti kateus. Hän oli kateellinen ihan kaikesta. Täysin tavanomaisista asioista ja sellaisistakin mitä hänellä itsellään oli. Muilla ei olisi saanut olla yhtään mitään, kaikki kuului mielestään vain hänelle. 

Vierailija
24/27 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo ilmenee muiden käytöksessä?

No tuossa yksi oiva esimerkki: Kerroin kaverille käyneeni Lontoossa johon hän heti taivastelemaan että en varmasti ole siellä käynyt ja muuta vänkäämistä. Siis että mitä ihmettä? Kuka reagoi noin?

Kuulostaa oudolta. Kysy seuraavalla kerralla miksi en olisi käynyt, mitä tarkoitat?

Vierailija
25/27 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/27 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Aina kun pääset ylös, sulta vedetään matto jalkojen alta.

Vierailija
27/27 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Parempi pitää asiat omana tietona. Sen kerran, kun menee niistä puhumaan, niin tavalla tai toiselle joku saa ne torpattua tai kommentoi ikävään sävyyn tms. En kerro enää mistään kenellekään mitään. 

Ihan viisasta. Tieto on valtaa ja sitä ei kannata avoimesti antaa vääriin käsiin. Tämä vaan on tätä päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi