Onko muita äitejä jotka tekevät töitä iltaisin ja viikonloppisin kun lapsi on mennyt nukkumaan?
Itse olen kai sitten jonkinlainen " uraäiti" mutta en sitä niin raskaaksi koe kun työskentelen silloin kun lapsi nukkuu.
Kommentit (9)
päiväunilla. lisäksi joskus iltaisin. osa-aikatyö kyseessä.
Vierailija:
Teen aina töitä, kun lapsi nukkuu. En yksinkertaisesti malta olla tekemättä. Kotitöistä sitten karsin, etenkin jos on stressiä. :)
tosin olen ratkaissut osan ongelmaa sillä että olen palkannut siivoojat käymään kerran viikossa.
ap
Iltavuoro aina klo 20:30-23 töitä. Joskus tosissaan hommia, joskus leppoisasti telkkarin katselun lomassa.
Nyt olen hoitovapaalla kolmannen kanssa, ja hoitovapaalle jäin koska työni vaatii niin paljon tunteja etten pysty täysivaltaisesti yhdistämään sekä työtä ja perhe-elämää.
Sit kun lapset kasvaa, ja perushuoltotyötä on vähemmän, niin ehkä sitten pystyn yhdistämään nuo tyydyttävällä tavalla, mutta voi olla ettei mulla ole enää siinä vaiheessa työpaikkaa enää jäljellä, olen jo tipahtanut ydinryhmästä. Valitettavasti.
joten duuni on ihan oikeasti todella mielenkiintoista. Ja se että saa tehdä mielekästä työtä (vaikka sitä on paljon) niin pitää minut ihmisenäkin ehyempänä.
ap
Teen aina töitä, kun lapsi nukkuu. En yksinkertaisesti malta olla tekemättä. Kotitöistä sitten karsin, etenkin jos on stressiä. :)