Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita äitejä jotka tekevät töitä iltaisin ja viikonloppisin kun lapsi on mennyt nukkumaan?

Vierailija
21.04.2007 |

Itse olen kai sitten jonkinlainen " uraäiti" mutta en sitä niin raskaaksi koe kun työskentelen silloin kun lapsi nukkuu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina töitä, kun lapsi nukkuu. En yksinkertaisesti malta olla tekemättä. Kotitöistä sitten karsin, etenkin jos on stressiä. :)

Vierailija
2/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväunilla. lisäksi joskus iltaisin. osa-aikatyö kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Teen aina töitä, kun lapsi nukkuu. En yksinkertaisesti malta olla tekemättä. Kotitöistä sitten karsin, etenkin jos on stressiä. :)

Vierailija
4/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin olen ratkaissut osan ongelmaa sillä että olen palkannut siivoojat käymään kerran viikossa.

ap

Vierailija
5/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuoro aina klo 20:30-23 töitä. Joskus tosissaan hommia, joskus leppoisasti telkkarin katselun lomassa.

Nyt olen hoitovapaalla kolmannen kanssa, ja hoitovapaalle jäin koska työni vaatii niin paljon tunteja etten pysty täysivaltaisesti yhdistämään sekä työtä ja perhe-elämää.

Sit kun lapset kasvaa, ja perushuoltotyötä on vähemmän, niin ehkä sitten pystyn yhdistämään nuo tyydyttävällä tavalla, mutta voi olla ettei mulla ole enää siinä vaiheessa työpaikkaa enää jäljellä, olen jo tipahtanut ydinryhmästä. Valitettavasti.

Vierailija
6/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten duuni on ihan oikeasti todella mielenkiintoista. Ja se että saa tehdä mielekästä työtä (vaikka sitä on paljon) niin pitää minut ihmisenäkin ehyempänä.

ap

Vierailija
7/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työni, kun lapset nukkuvat.

Vierailija
8/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen opettaja.