Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoivan äidin lapset haisevat myös tupakalle :(

Vierailija
21.04.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkaavan äidin lapset haisee kakalle :' (

Vierailija
2/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskokaa tai älkää. Olen lasten kanssa päivittäin tekemisissä (pk:n " täti" ), joten kyllä haistan taatusti. Itse en polta. Tupakan haju tarttuu jopa äidin käsien välityksellä lapseen. Huomaan ihan selvästi, missä perheessä tupakoidaan ja missä ei. Eikä määrällä ole väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan kyllä lapsen vanhemmista, poltavatko, mutta en lapsesta. Varmaan sinun hoitamiesi lapsien vanhemmat polttavat lapsen läheisyydessä.

Terv. Myös päiväkodissa työskentelevä tupakoimaton henkilö.

Vierailija
4/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

peseekö kukaan käsiään joka tupakan jälkeen? En mä ainakaan...

Vierailija
5/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

peseekö kukaan käsiään joka tupakan jälkeen? En mä ainakaan...

Vierailija
6/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla sitten liiankin tarkkanenäinen, mutta haistan kyllä hoitolasten lisäksi omien lasteni kavereista kenen kotona poltetaan. Raskausaikana tupakan haju oksetti ja yökkimisreaktio tuli jos joku poltti tupakkaa kadun toisella puolella. En voinnut kuvitellakaan meneväni jonnekin (ruoka) ravintolaan missä sai polttaa sisällä.

Ja minulla ON tarkka hajuaisti, eräs päivä pihalla lasta nukuttaessani ihmettelin miksi pihalla haisee niin vahvasti pesuaineelle. Nuuskin rattaita, lasta, omia vaatteitani... haju tuli naapurin pensasaidan takaa noin 4-5m päästä, missä oli pyykki kuivamassa.

Vierailija
7/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

peseekö kukaan käsiään joka kakan jälkeen? En mä ainakaan...

Vierailija
8/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan vain kun lapset nukkumassa (ja siis poltan ulkona), tämän jälkeen pesen heti kädet ja hampaat, jos sattuisivat heräämään. Kyllä tiedän, että silti haisen vähän aikaa tupakalta, mutta en ainakaan niin paljon. Eli ihme olisi, jos tämän haistaisit mun lapsista aamulla!!!

Vierailija
9/9 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdoin minäkin sitten muksuna löhkätä kaamealle kun silloin aurinkoisella 70-luvulla molemmat vanhempani tupakoivat, ja vielä sisällä... Toisaalta varmaan ne tarhan täditkin silloin röyhyttelivät...:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme