Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää seksistä ja se on ongelma kun pitää esittää

Vierailija
13.12.2025 |

Koska koko suhde kaatuisi jos sanoisin sen suoraan etten tykkää siitä..koska tykkään siitä miehestä kyllä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään olet käyttänyt SSRI lääkkeitä? Halut eivät välttämättä palaa edes lääkkeen lopetuksen jälkeen. Koskaan.

Vierailija
42/52 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin aloittaa ketjua aikalailla tästä aiheesta joskus aamupäivällä, mutta se näyttää poistuneen :( 

Ja nyt tämä ketju mikä sen inspiroi löytyy seksipuolelta, hmh. 

No, kuitenkin. Minulla on avomies ja meillä ei ole seksiä eikä ole koskaan ollut. Suhde on silti romanttinen. Että kyllä sellaisiakin miehiä on joille tämä käy oikein hyvin. 

Oletettavasti heitä on kuitenkin aika vähän kun itse vasta näin päälle kolmekymppisenä törmäsin sellaiseen. En ole aiemmin missään varsinaisessa "kunnon suhteessa" ollutkaan kun olen tiennyt että seksi ei tulisi sujumaan enkä vain pysty siihen. 

MIten löysitte toisenne? 

Mies bongasi minut harrastuksen kautta netissä/somessa kun kyselin apua asiaan x, kiinnostui ja siitä se sitten lähti. Hän teki itseasiassa välittömästi selväksi, että nyt on niin kiinnostava tyyppi että pakko tutustua ja tavata jos se vain minulle sopii. 

Olin kyllä tosi selkeä, etten halua mitään romanttista enkä PYSTY mihinkään seksiin. Mies totesi että ei haittaa ja tavattiin sitten. Aika kauan meni että luotin ja uskoin, että hän on oikeasti tajunnut että tarkoitan myös mitä sanon. Mutta nyt on useampi vuosi jo asuttukin yhdessä. 

Aluksi oli selkeämpää mielestäni sanoa hänelle etten halua mitään romanttista vaikka siitähän ei ollut kyse. Mutta aiemman kokemukseni mukaan jos keskiverto kiinnostuneelle miehelle sanoo että voisin seurustella mutten pysty seksiin, he kuulevat että "tarvitsen aikaa" tai "haluan edetä hitaasti". Ja odottavat turhaan että seksiä on joskus luvassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulu parisuhteeseen ollenkaan.

Vierailija
44/52 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihmissuhde ei oikein voi rakentua valheelle.

Mutta kahden aseksuaalin suhde voi kai toimia 

Vierailija
45/52 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet tuollaisen miehen kanssa parisuhteessa? Törkeää huijausta. Et itsellesi aseksuaali mies. Miksi vihaan miestäsi noin paljon?

Vierailija
46/52 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitö lesbo volttia!

Vierailija
47/52 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan. Lopeta kaikki seksi,ei kannata tehdä mitään vastentahtoisesti. 

Vierailija
48/52 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei välitä seksistä. Tykkää kyllä kaikesta muusta läheisyydestä. 

Etsi samanlainen. 

Mistä tuollaisia löytäisi, haluaisin kans. 

Vierailija
49/52 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei välitä seksistä. Tykkää kyllä kaikesta muusta läheisyydestä. 

Etsi samanlainen. 

Mistä tuollaisia löytäisi, haluaisin kans. 

Jos äijä lopettaa panemisen niin laitan heti tulee sun luo. Sais kyllä aika nopeet lähdöt.

Vierailija
50/52 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitö lesbo volttia!

Olet ymmärtänyt jotain väärin. Lesbot kyllä haluavat seksiä ja kaikenlaista läheisyyttä, mutta toisten naisten kanssa. 

Vierailija
51/52 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle, että jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan. Lopeta kaikki seksi,ei kannata tehdä mitään vastentahtoisesti. 

Kannattaa lopettaa se suhde myöskin.

Vierailija
52/52 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun puhutaan näistä A seksuaalimiehistä, miehistä jotka ei kaipaa seksiä tai miesystävistä niin ihmettelen vaan et miksi sen kumppanin sit pitää olla eded mies. Eikö se voi olla sit yhtälailla nainen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä