En tykkää seksistä ja se on ongelma kun pitää esittää
Koska koko suhde kaatuisi jos sanoisin sen suoraan etten tykkää siitä..koska tykkään siitä miehestä kyllä.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä mies!
Ei oo kun en oo ikinä tykännyt. En vaan halua sitä.
Etkö edes soolona?
Olen eri, mutta pennis pimpurassa on täysin eri asia, kuin ulkoisten värkkien sorkkiminen. Tutkimusten mukaan jo sikiöt räpläävät värkkejään kohdussa.
On eri asia. Mutta "pennis pimpurassa" ei ole ainoa seksin muoto.
Yleensä sellaiset naiset, jotka eivät saa orgasmeja seksissä, eivät myöskään saa niitä itsekseen. Eli ongelmaa voi lähestyä opettelemalla tyydyttämään itseään. Sitten kun tietää, miten saa nautinnon yksin, osaa saada sen myös miehen kanssa, koska voi opastaa mitä miehen pitää tehdä.
Siispä harjoittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä mies!
Moni mies sanoo "en halua siivota, en tykkää siitä", mutta suostuu vaimonsa mieliksi, tässä on kyse vähän samasta.
Jos kuuluu "en suostu siivoomaan tai en suostu seksiin" -ryhmiin, olisi rehellistä, ettei rupea parisuhteeseen.
Pylly pystyyn vaan. Kyllä sen 10 minuuttia kerran viikkoon kestää. Sitäpaitsi saat miehen tulemaan nopeamminkin jos sanot miehelle, että toivot sitä. Sivutuotteena mies tuo sinulle kukkia koska pitää uhrautumustasi rakkaudenosoituksena ja mies haluaa maksaa sen takaisin.
Seksi on kyllä niin turha asia, jos sille ei ole tarvetta. Mitä siinä samalla pitää edes tehdä? Ällöpussailla? Huohottaa? En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Pylly pystyyn vaan. Kyllä sen 10 minuuttia kerran viikkoon kestää. Sitäpaitsi saat miehen tulemaan nopeamminkin jos sanot miehelle, että toivot sitä. Sivutuotteena mies tuo sinulle kukkia koska pitää uhrautumustasi rakkaudenosoituksena ja mies haluaa maksaa sen takaisin.
Voi v...kokemusta on tuollaisesta ja ei enää ikinä! Menkööt miehet muualle painamaan ja viemään kukkia! Meitä löytyy, jotka ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana tykkäsin mutta en enää. Eipä kyllä ole parisuhdettakaan.
Parisuhdetta ei tarvitse, jos omat raha-asiat on kunnossa.
Mulla on vähän sama juttu ja olen päättänytkin elää yksin. Ja joo, alkurakkauden huumassa on tuntunut hyvältä ja olen lauennutkin, mutta nykyään koko homma on plääh... En halua huijata ketään miestä suhteeseen kun minulla ei semmosta seksin tarvetta ole. Toisen mieliksi jos antaa niin senkin kyllä mies huomaa.
Itsetyydytystä en ole ikinä ymmärtänyt. Niin, ehkä osa naisista vain on tämmöisiä.
Seksi maistuu hyvän rakastajan kanssa. Jos kolmesti päivässä pitää kestää huonoa, siinä menee vähitellen kyllä maku koko hommasta, vaikka mies olisi kuinka kiva.
Siis mistä et tykkää? Orgasmista? No sun pitää sitten vaan kertoa sille miehelle, että et tykkää läheisyydestä, et kosketuksesta, et orgasmista... ja jos se on miehelle ok niin kaikki hyvin. Et voi vaan feikata ja valehdella sille miehelle, se raukka luulee sitten että rakastat häntä, vaikka et rakasta, koska et tykkää hänestä fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän sama juttu ja olen päättänytkin elää yksin. Ja joo, alkurakkauden huumassa on tuntunut hyvältä ja olen lauennutkin, mutta nykyään koko homma on plääh... En halua huijata ketään miestä suhteeseen kun minulla ei semmosta seksin tarvetta ole. Toisen mieliksi jos antaa niin senkin kyllä mies huomaa.
Itsetyydytystä en ole ikinä ymmärtänyt. Niin, ehkä osa naisista vain on tämmöisiä.
Et ole vaan koskaan saanut kunnon orgasmia. Olet ehkä "lauennut" eli saanut sellaisen miniorgasmin jonka saa kun vähän klittaa hinkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä mies!
Moni mies sanoo "en halua siivota, en tykkää siitä", mutta suostuu vaimonsa mieliksi, tässä on kyse vähän samasta.
Jos kuuluu "en suostu siivoomaan tai en suostu seksiin" -ryhmiin, olisi rehellistä, ettei rupea parisuhteeseen.
Niin, tai sitten sanoo sen rehellisesti. On olemassa myös siivoojia, ja aseksuaaleja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana tykkäsin mutta en enää. Eipä kyllä ole parisuhdettakaan.
Parisuhdetta ei tarvitse, jos omat raha-asiat on kunnossa.
Eli parisuhde on niille joiden pitää lokkeilla miehen siivellä pärjätäkseen. Ihanan romanttista.
Mikset eläisi omantasoistasi elämää?
Vierailija kirjoitti:
Taas palstamies avautuu olevansa surkea seksikumppani. Häpeäisit.
Suhteenne tulee kaatumaan joka tapauksessa, koska et voi feikata loputtomasti. Kannattaisi etsiä sopivampi mies ja antaa miehen etsiä itselleen sopiva nainen.
Yritin aloittaa ketjua aikalailla tästä aiheesta joskus aamupäivällä, mutta se näyttää poistuneen :(
Ja nyt tämä ketju mikä sen inspiroi löytyy seksipuolelta, hmh.
No, kuitenkin. Minulla on avomies ja meillä ei ole seksiä eikä ole koskaan ollut. Suhde on silti romanttinen. Että kyllä sellaisiakin miehiä on joille tämä käy oikein hyvin.
Oletettavasti heitä on kuitenkin aika vähän kun itse vasta näin päälle kolmekymppisenä törmäsin sellaiseen. En ole aiemmin missään varsinaisessa "kunnon suhteessa" ollutkaan kun olen tiennyt että seksi ei tulisi sujumaan enkä vain pysty siihen.
Vierailija kirjoitti:
Yritin aloittaa ketjua aikalailla tästä aiheesta joskus aamupäivällä, mutta se näyttää poistuneen :(
Ja nyt tämä ketju mikä sen inspiroi löytyy seksipuolelta, hmh.
No, kuitenkin. Minulla on avomies ja meillä ei ole seksiä eikä ole koskaan ollut. Suhde on silti romanttinen. Että kyllä sellaisiakin miehiä on joille tämä käy oikein hyvin.
Oletettavasti heitä on kuitenkin aika vähän kun itse vasta näin päälle kolmekymppisenä törmäsin sellaiseen. En ole aiemmin missään varsinaisessa "kunnon suhteessa" ollutkaan kun olen tiennyt että seksi ei tulisi sujumaan enkä vain pysty siihen.
MIten löysitte toisenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä mies!
Oletko ex-tyttöystäväni? Makasi alla ja odotti että on ohi. Joskus kysyi, että meneekö vielä pitkään?
Minun sinkkuuttani jaksetaan ihmetellä, mutta en vain tiedä mitä miehellä tekisin. Ei ole tarvetta läheisyyteen, seksiin, yhteiselämään, seurusteluun, talouden jakamiseen, perheen perustamiseen jne.