Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat miehet viedään jo huonosta suhteesta, eivät edes ehdi sinkuksi. Jos varattu 40+ menestynyt mies lähestyy kannattaa suhtautua avoimin

Vierailija
13.12.2025 |

mielin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies, joka on saatavilla, ei ole hyvä mies. 

Vierailija
22/31 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, joskus nuorempana muistan ajatelleeni saman suuntaisesti. Että hyviä yli kolmekymppisiä sinkkumiehiä on vain vähän ja eroavat eivät kauan ehdi sinkkuna olla joten ei parane olla liian ronkeli sen suhteen onko erosta kuinka pitkä aika. 

Nyt vähän vanhempana, kuitenkin vielä alhaisissa nelissäkymmenissä olevana, ajattelen että silloin käsitykseni siitä mikä on "hyvä mies" oli ihan vinksahtanut. 

Kyllä se kypsyminen kaikille jossain vaiheessa tulee, joten voit ap odotella ihan rauhallisin mielin oman ajatusmaailmasi kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelma on se, että nämä "parhaat miehet" kantavat huonoa suhdetta mukanaan. Hyppäämällä vauhdissa suhteesta seuraavaan, samat ongelmat viedään tuliaisina uuteen suhteeseen. Ja taas sitä seuraavaan.

Suhde ei korjaannu vaihtamalla näyttelijät, vaan heräämällä siihen vastemieliseen tosiseikkaan, että minä olen se keskenkasvuinen kusipää, eikä mikään asia parane, ennen kuin kasvan aikuiseksi ja otan vastuun itsestäni.

Tämä just. Jos hyppää suhteesta toiseen käsittelemättä asioita ja menemättä myös vähän peilin eteen, ne samat ongelmat kulkevat mukana seuraavaan suhteeseen. Hempeää auvoa kestää hetken aikaa siinä uudessa suhteessa kunnes arki koittaa ja ne samat saamarin piirteet/toimintatavat puskevat sieltä esiin.... Ja ei kun taas uutta "parempaa" naista vaan koukkuun kun ei tajuta että ensin pitäisi tosiaan vähän opetella tarkastelemaan sitä omaakin osuuttaan pieleen mennessä suhteessa. 

Miehet jotenkin erityisesti harrastavat tätä toimintaa että uutta katsellaan jo siinä edellisen suhteen aikana, toki parhaimmat tajuavat olla hyppäämättä heti uuteen. 

Vierailija
24/31 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti lähes kaikki miehet etsivät ensin uuden naisen ennen kuin eroavat. En tunne yhtään miestä joka olisi oma-aloitteisesti eronnut ilman että uusi kumppani on odottamassa.

Loput miehistä joko pettävät koko ajan, tai pysyvät suheessa, koska palvelu (siivous, vaatehuolto, kodin metatyöt) pelaa.

Jos nainen yrittää saada aikaiseksi keskustelua siitä, miten epätyydyttävää parisuhdetta voisi kehittää, miehet pitävät sitä nalkutuksena. No, muutaman vuoden tai vuosikymmenen "nalkutuksen" jälkeen nainen ottaa eron. Ja mies ihmettelee huuli pyöreänä "meillähän oli kaikki ok".. Ja taas ilmestyy baareihin ja deittisaiteille uusi samanlainen emotionaalisesti epäkypsä valittajamies, joka kiertää suhteesta toiseen, ja "vika on naisissa".

Oikeasti hyvät miehet eivät petä, eivätkä eroa, koska nainen ei päästä hyvää miestä menemään. 

Jokunen hyväkin mies hairahtuu ja ottaa eron ihastumisen vuoksi, m

Kuulostaa enemmänkin siltä, että sinä vain viehätyt kusipäisistä pettäjistä ja päädyt aina niiden kanssa yhteen. Ja sitten kuvittelet, että kaikki miehet on tuollaisia.
Olet samanlainen kuin ne miehet, jotka väittää, että kaikki naiset ovat kiinnostuneita vain rahasta.

Mulla on ihana mies, joka ei ole lainkaan kuvailemasi kaltainen.

Vierailija
25/31 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelma on se, että nämä "parhaat miehet" kantavat huonoa suhdetta mukanaan. Hyppäämällä vauhdissa suhteesta seuraavaan, samat ongelmat viedään tuliaisina uuteen suhteeseen. Ja taas sitä seuraavaan.

Suhde ei korjaannu vaihtamalla näyttelijät, vaan heräämällä siihen vastemieliseen tosiseikkaan, että minä olen se keskenkasvuinen kusipää, eikä mikään asia parane, ennen kuin kasvan aikuiseksi ja otan vastuun itsestäni.

Ehkä kannattaa myös myöntää itselleen se vastenmielinen tosiseikka, että aina ne suhteen ongelmat eivät ole miehestä johtuvaisia vaikka mediassa naiselle varataankin aina näissä tilanteissa viattoman uhrin rooli ja hänen huono käytöksensä ulkoistuu miehen syyksi.

Vierailija
26/31 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti lähes kaikki miehet etsivät ensin uuden naisen ennen kuin eroavat. En tunne yhtään miestä joka olisi oma-aloitteisesti eronnut ilman että uusi kumppani on odottamassa.

Loput miehistä joko pettävät koko ajan, tai pysyvät suheessa, koska palvelu (siivous, vaatehuolto, kodin metatyöt) pelaa.

No mun miesserkku on kunnollinen kiltti mies ja hänen vaimonsa hankala ihminen ja käy vieraissa ja serkkuni pysyy avioliitossa vain yhteisen pienen lapsen takia.

Vierailija
27/31 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa myös myöntää itselleen se vastenmielinen tosiseikka, että aina ne suhteen ongelmat eivät ole miehestä johtuvaisia vaikka mediassa naiselle varataankin aina näissä tilanteissa viattoman uhrin rooli ja hänen huono käytöksensä ulkoistuu miehen syyksi.

Häh, eihän noin kukaan väitäkään. Tottakai syytä on molemmissa. Mutta aika usein miehet just ovat munkin mielestä ja oman kokemuksen perusteella niitä jotka eivät sitä OMAA OSUUTTAAN huonossa suhteessa pysty tarkastelemaan ja hyppäävät jo lähes varattuna uuteen suhteeseen. Ja sitten kohta ihmettelevät miksi taas meni pieleen..... 

Vierailija
28/31 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten... Mutta ei silti, jos ei ole edes erottu: Jos kaikki viat ovat vaimossa, se vaimo tulee kylkiäisenä miehen mukana.

Vierailija
29/31 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai vikaa voi olla, ja varmasti onkin molemmissa. Sitten asialle tehdään jotain, tai erotaan. Kypsä ihminen ei ryhdy uuteen suhteeseen, kun vanha on vielä päällä.

Vierailija
30/31 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies, joka on saatavilla, ei ole hyvä mies. 

Riittävän kiinnostava nuori mirmeli kun alkaa jallittaa hyväkin mies lankeaa

Vierailija
31/31 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen yrittää saada aikaiseksi keskustelua siitä, miten epätyydyttävää parisuhdetta voisi kehittää, miehet pitävät sitä nalkutuksena. No, muutaman vuoden tai vuosikymmenen "nalkutuksen" jälkeen nainen ottaa eron. Ja mies ihmettelee huuli pyöreänä "meillähän oli kaikki ok".. Ja taas ilmestyy baareihin ja deittisaiteille uusi samanlainen emotionaalisesti epäkypsä valittajamies, joka kiertää suhteesta toiseen, ja "vika on naisissa".

Oikeasti hyvät miehet eivät petä, eivätkä eroa, koska nainen ei päästä hyvää miestä menemään. 

Jokunen hyväkin mies hairahtuu ja ottaa eron ihastumisen vuoksi, m

On tietenkin mahdollista että miehen exä oli narsisti