Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat miehet viedään jo huonosta suhteesta, eivät edes ehdi sinkuksi. Jos varattu 40+ menestynyt mies lähestyy kannattaa suhtautua avoimin

Vierailija
13.12.2025 |

mielin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en miehellä muuta tee,kun voi auttaa nikkaroimisessa. Ja sit se voi hieroa mun hartioita. Siinä se.

Vierailija
2/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaadijaadijaa. Varattu mies on hyvä ja eroaa ensin siitä huonosta suhteestaan jos haluaa "parhaan miehen" merkin otsaansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, onkohan ihan parasta A-ryhmää, jos on suhteensakin saanut huonoksi? 🤔

Vierailija
4/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaa, onkohan ihan parasta A-ryhmää, jos on suhteensakin saanut huonoksi? 🤔

Nainen narsisti?

Vierailija
5/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja nyt ei ainakaan kuulu niihin "parhaisiin miehiin".

Vierailija
6/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta miestä, joka alkaa pohjustaa uutta suhdetta ollessaan vielä parisuhteessa. Selkärangaton luuseri. En halua vajota hänen tasolleen. 

Vierailija
7/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin miehen ja lisäksi pettävän sellaisen? Kerrotko ap, mitä hyötyä parisuhteesta miehen kanssa minulle olisi?

Vierailija
8/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ei sitten eroa vaimostaan löydettyään sen kolmannen osapuolen, vaan haluaa pysyä avioliitossa ja pitää sen kolmannen osapuolen? Jos vaimo ei eroa ota, eroa ei tapahdu.

Vierailija
9/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisin miehen ja lisäksi pettävän sellaisen? Kerrotko ap, mitä hyötyä parisuhteesta miehen kanssa minulle olisi?

Mies eroaa kun riittävän kiinnostava uusi nainen löytyy

Vierailija
10/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vässykkä ei osaa hetkeäkään olla yksin ja ilman seksi- ja kodinhoitopalveluita. Hyi hele.

Vierailija
11/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma on se, että nämä "parhaat miehet" kantavat huonoa suhdetta mukanaan. Hyppäämällä vauhdissa suhteesta seuraavaan, samat ongelmat viedään tuliaisina uuteen suhteeseen. Ja taas sitä seuraavaan.

Suhde ei korjaannu vaihtamalla näyttelijät, vaan heräämällä siihen vastemieliseen tosiseikkaan, että minä olen se keskenkasvuinen kusipää, eikä mikään asia parane, ennen kuin kasvan aikuiseksi ja otan vastuun itsestäni.

Vierailija
12/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei suurinta osaa meistä naisista kiinnosta sellainen vässykkä joka ei osaa tai uskalla erota ennen kuin on uusi katsottuna.

Vierailija
13/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tämä on juuri se kysymys. Että miksi miehellä ei ole selkärankaa, mutta yrittää kutsua itseään "hyväksi mieheksi"? Limanuljaska tuo on.

Vierailija
14/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelma on se, että nämä "parhaat miehet" kantavat huonoa suhdetta mukanaan. Hyppäämällä vauhdissa suhteesta seuraavaan, samat ongelmat viedään tuliaisina uuteen suhteeseen. Ja taas sitä seuraavaan.

Suhde ei korjaannu vaihtamalla näyttelijät, vaan heräämällä siihen vastemieliseen tosiseikkaan, että minä olen se keskenkasvuinen kusipää, eikä mikään asia parane, ennen kuin kasvan aikuiseksi ja otan vastuun itsestäni.

Tämä!

Vierailija
15/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaadijaadijaa. Varattu mies on hyvä ja eroaa ensin siitä huonosta suhteestaan jos haluaa "parhaan miehen" merkin otsaansa. 

Juu. Parhaat miehet eivät petä, olisivat sitten kuinka "huonossa" suhteessa tahansa.

Ehkä aloittajalla oli virhe? Puhui paskimmista miehistä.

Vierailija
16/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vässykkä ei osaa hetkeäkään olla yksin ja ilman seksi- ja kodinhoitopalveluita. Hyi hele.

Vässykät eivät pysty olemaan yksin. Näitä tulee vastaan nettideiteillä. Eräskin naimisissa oleva mies yritti saada minua suhteeseen kanssaan. Hänen vaimonsa ei enää ollut suostunut seksiin terapiatkin oli käyty, muttei ollut auttanut. Mies pommitti minua viesteillä ja lopetti vasta, kun valehtelin, etten välitä seksistä pätkääkään. 

Vierailija
17/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vastannut, mitä hyötyä minulle olisi olla parisuhteessa tämän miehen kanssa suhteessa vapauteen?

Vierailija
18/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään hyvää miestä, jolle olisi noin käynyt. Pari erittäin paskaa miestä kyllä tiedän.

Vierailija
19/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en miehellä muuta tee,kun voi auttaa nikkaroimisessa. Ja sit se voi hieroa mun hartioita. Siinä se.

Vaihda naiseen niin saat turpaanvedon kaupan päälle!

Vierailija
20/29 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti lähes kaikki miehet etsivät ensin uuden naisen ennen kuin eroavat. En tunne yhtään miestä joka olisi oma-aloitteisesti eronnut ilman että uusi kumppani on odottamassa.

Loput miehistä joko pettävät koko ajan, tai pysyvät suheessa, koska palvelu (siivous, vaatehuolto, kodin metatyöt) pelaa.

Jos nainen yrittää saada aikaiseksi keskustelua siitä, miten epätyydyttävää parisuhdetta voisi kehittää, miehet pitävät sitä nalkutuksena. No, muutaman vuoden tai vuosikymmenen "nalkutuksen" jälkeen nainen ottaa eron. Ja mies ihmettelee huuli pyöreänä "meillähän oli kaikki ok".. Ja taas ilmestyy baareihin ja deittisaiteille uusi samanlainen emotionaalisesti epäkypsä valittajamies, joka kiertää suhteesta toiseen, ja "vika on naisissa".

Oikeasti hyvät miehet eivät petä, eivätkä eroa, koska nainen ei päästä hyvää miestä menemään. 

Jokunen hyväkin mies hairahtuu ja ottaa eron ihastumisen vuoksi, mutta nämä eivät ehdi olla vapailla markkinoilla.

En hyväksy varattujen iskemistä, mutta valitettavasti moni tekee niin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi