Miljonääri Kyösti Kakkonen haluaa arkipyhät työpäiviksi ja siirtää joulun viikonloppuun
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/443a5b73-3bd8-4be2-a34f-aed5a920b2a8
Mitä mieltä Kakkosen ajatuksista?
Kommentit (265)
Se on kyllä surullista, että se on aina nämä hautavalmiit, jotka niin innokkaina ovat valmiita kusemaan tulevien sukupolvien naamalle, kun tietävät ettei se tule heitä koskemaan. Sitten taas, todennäköisesti eivät ole enää edes elossa, kun näiden päätösten todelliset seuraukset konkretisoituu, niin mukavahan se on omaa varallisuutta kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kritisoi 4 päivän työviikkoja kun ei Tokmanni itsekään tarjoa myyjilleen kuin max. 30h/viikkosoppareita?
Mitä enemmän on työttömyyttä ja osa-aikatyötä, sen halvemmalla ihmiset suostuvat töihin. Kyösti haluaa kysynnän ja tarjonnan lain olevan rikkaitten puolella.
Kaupat, pelastuslaitos, joukkoliikenne, tveet ja radiot hiljennetään, sairaalat kiinni jouluksi. Saa kansa levätä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkonen on täysin oikeassa, joulu jonnin joutava juhla.
Joulu on osa suomalaisia perinteitä. Joulupukki tulee Suomesta ja turismille tärkeä asia. Kakko ajattelee vain itseään, ei muita ihmisiä tai Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Jahas pitääkö tässä lopettaa asiointi tämän herran yrityksissä.
Eikö hän myynyt putiikkinsa ajat sitten? Olet vuosikymmeniä myöhässä. Kyösti ehti jo rikastua avullasi.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ahneella on vielä paskainen loppu.
Ooks kade persaukinen?🤣 kuis elo siellä Hekan luukussa Kontulassa sujuu?
Fakta: syy Suomen huonoon jamaan on yritysjohtajat, jotka eivät osaa innovoida.
Verratkaa vaikka Ruotsiin, siellä on lukuisia maailmanluokan brändejä Ikeasta Spotifyihin jne. ja eri aloilla (autot ym.) ja sitten täällä Suomessa...Niin sellutehtaat oli, ja Nokia hetken, kunnes sössittiin sekin, Marimekko painaa vuodesta toiseen samalla vanhalla (ja kuluneella) Unikolla.
EI MITÄÄN UUTTA VUOSIKYMMENIIN!
Ja se ei ole duunareiden vika, vaan yritysjohtajien. Tekosyitä kyllä riittää.... mutku Venäjäkauppa, mutku korona, mutku kalliit duunarit, mutku on (MUUTAMA!) arkivapaa vuodessa.
Täällä ei vain ole osaamista. Ja sama pätee päättäjiin myös, esim. Viro porskuttaa, ja sinne siirtyy myös Suomalaisia firmoja pienemmän byrokratia ja fiksumman verotuksen takia (huom, ei sinällään pienemmän vaan fiksumman).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulu on osa suomalaisia perinteitä. Joulupukki tulee Suomesta ja turismille tärkeä asia. Kakko ajattelee vain itseään, ei muita ihmisiä tai Suomea.
Joulupukki tuo lahjaksi perskokkareille vain risuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sun pukki Suomesta tule, vaan Saksasta. Yläluokkainen väestö juhli punanuttuista pukkia eka.
Kyösti on uskovainen, mutta eipä paljon raamatun sana paina kun rahaa on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Kyösti voi nuuhkia paskaista persettä.
Mulla on työvuorot Jouluna. Mitäs siihen sanot?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä valitusta. Miksi ette perusta yrityksiä, johda itse itseänne ja pidä juuri niin pitkää vapaata kuin haluatte? Ei ole mitään niin nautinnollista kuin laittaa puhelimeen viesti, että turha tavoitella kahteen viikkoon, minä olen nyt vapailla. Voi vapaasti reissata ja kun palaa, asiakkaat ottavat ilolla vastaan ja ovat valmiita maksamaan vähän enemmän, koska vapailla ei ollut tulovirtaa.
Vain tiettyjä aloja voi tehdä yrittäjänä. Et voi tehdä juuri mitään töitä pelkästään yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kyösti on uskovainen, mutta eipä paljon raamatun sana paina kun rahaa on tulossa.
Ja hänen verorahoillaan elää moni työtävieroksuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä muuta voi odottaa tyypiltä jonka sukunimi tarkoittaa persereikää?
On sulla saastainen mielikuvitus. Tuoko lastenohjelma Pikku Kakkonenkin sulle persereiän mieleen?
Häntä pitää ymmärtää: hän ei ole ihan terve. Hän on päästään vakavasti "krank".
Hänelle tulee wc-elin mieleen Kolmosestakin - kuten esim. televisiokokki Jaakko Kolmonen (-vainaa) - koska hänellä on ulosteparafilia, joka vääristää kaiken hänen elämässään.
Terve ihminen ei innostu seksuaalisesti ulosteesta eikä noista kolmevuotiaitten "pylly-" ja "peppu-" ja "kakka-" ja pottajutuista.
Hän on vähän "pii paa pimpeli pom".
Seksuaaliterapeutti Kake
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä valitusta. Miksi ette perusta yrityksiä, johda itse itseänne ja pidä juuri niin pitkää vapaata kuin haluatte? Ei ole mitään niin nautinnollista kuin laittaa puhelimeen viesti, että turha tavoitella kahteen viikkoon, minä olen nyt vapailla. Voi vapaasti reissata ja kun palaa, asiakkaat ottavat ilolla vastaan ja ovat valmiita maksamaan vähän enemmän, koska vapailla ei ollut tulovirtaa.
Vain tiettyjä aloja voi tehdä yrittäjänä. Et voi tehdä juuri mitään töitä pelkästään yksin.
Ei vai? Mees pentu imee mutsis tissiä.
Vierailija kirjoitti:
Näitä esityksiähän tulee aina säännöllisin väliajoin. Ja aina unohdetaan se, että ihminen ei ole kone, joka tuottaa sitä enemmän mitä kauemmin sitä pidetään päällä. Ihminen väsyy sekä henkisesti että fyysisesti ja tarvitsee välillä jotain muutakin kuin työntekoa.
Toimistoissa ja palavereissä istuskelijat näitä suoltaa.
"Teen itse 16h työpäivää" Eli syön viineriä ja välillä käyn golffaamassa ja kotona päiväumilla. Sitten taas klo 18:00 Toimistolle käymään. Huh huh oli kova päivä. Kyllä Raudoittaja Rane voi ottaa mallia.
Kyösti työntäkööt ajatuksensa takaisin sinne kakkoseen ja poikittain.
Jesse synty syyskuussa.