Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihan tavallinen ongelma ei kosketa sinua?

Vierailija
13.12.2025 |

Itse en ole koskaan kärsinyt hiusten takkuuntumisesta ja voisin hyvin elää ilman hiusharjaa tai kampaa.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä stressaantuminen ja ahdistuminen, koska en käy töissä.

Vierailija
22/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahasta riitely. Emme me rikkaita ole, mutta vastuuntuntoisia kyllä ja meillä on yhteiset rahat.

Sama, mutta meillä on erilliset rahat. 

Allergiat, "allergiat", hullut ruokavalio- ja laihdutuskokeilut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastelu. Toki välillä tulee flunssaa ja joskus tarttuu mahatauti, mutta ei ole mitään perussairauksia (vielä, olen alle keski-ikäinen). Siitä olen kiitollinen.

Vierailija
24/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi ap, oletko minä? Luulin aloitusta omakseni, ennen kuin luin päivämäärän!

Olen. Hei vaan, minä!

Ap

Vierailija
25/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos.

Vierailija
26/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen ongelmat.

Vierailija
27/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitaudit. Minulla on hyvä ehkäisyväline nimittäin oma pärstäni.

Vierailija
28/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastelu. Toki välillä tulee flunssaa ja joskus tarttuu mahatauti, mutta ei ole mitään perussairauksia (vielä, olen alle keski-ikäinen). Siitä olen kiitollinen.

Flunssien ja mahatautien sairastelu.

Suunnilleen kahden vuoden välein saan flunssan (ilman kuumetta) ja mahatauti mulla oli viimeksi yli 10 vuotta sitten, kun lapset oli pieniä ja toivat päiväkodista tauteja.

Vierailija
29/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssan jälkitaudit. En ole vielä koskaan saanut mitään tuollaisia.

Vierailija
30/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä jääkaappi. Jostain syystä jääkaappi on pursunut syötävää koko elämäni ajan. Ei ole koskaan ollut lähelläkään tilanne, että jääkaapissa olisi vain valo.

Vierailija
31/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyden pelko taloudellisen tilanteen johdosta. Olen yli 50vee ja voisin jäädä jo pois, mutta katson mitä tulee tällä syklisellä alalla. Lyhyitä lomautusjaksojs on ollut useampana vuonna, mutta pidän kun vapaata riittää.

Vierailija
32/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päihde -ja elämäntapasairaudet sekä riippuvuudet. En käytä mitään, en ylensyö.

Omapa on häpeäsi.

Ai mikä??

Vierailija
33/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mielestäni koskaan ruikuttanut ongelmiani muille, vaan yrittänyt selvitä niistä, joskus onnistunut, joskus ei. Jopa auttaakin kaveria missä voinut.

Vierailija
34/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan politiikkaa niin mun rahatilanne ei ole muuttunut oli hallituksessa sitten vasemmisto tai oikeisto. 

Vierailija
35/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipaketin puuttuminen kotoa ei ole ongelmani, kun en juo sitä. 

Melkein huvittaa, kun isäni pitää olla vähintään kolme pakettia kahvia varastossa, ettei vaan vahingossakaan ole loppu. 

Vierailija
36/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhkavuodet ja ylipäätään lasten aiheuttamat ongelmat sairasteluineen yms (olen Vela). En osaa ollenkaan samaistua, etenkään siihen että monelle nuo tuntuu tulevan yllätyksenä. Sama kuin hommaisi hevosen ja yllättyisi kun joutuu lapioimaan paskaa. 

Vierailija
37/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi ap, oletko minä? Luulin aloitusta omakseni, ennen kuin luin päivämäärän!

Miksi et olisi ap?

Vierailija
38/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahapula.

Vierailija
39/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten liiallinen lähestyminen ja iskuyritykset. 

Onko tämä siis tavallinen ongelma?!

Vierailija
40/40 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole lapsia niin ei kosketa poissaolot töistä jonkun muun sairastelun takia, ei päiväkodin ja koulujen loma-aikojen järjestelyt, ei harrastusrumbat. Kaiken kaikkiaan oman ajan puute ei kosketa minua - toki töissä käyn mutta vapaa-ajan saan olla ja elää kuten tahdon.

Flunssat yms kiertävät taudit: sairastan jonkun nuhan ehkä kolmen vuoden välein, mutta kuumeessa olen ollut ehkä 2 x viimeisen 10 vuoden aikana ja mitään vatsatauteja en ole sairastanut sitten 30 vuoteen... (olisikohan lapsivapaalla elämällä tässäkin osuutensa)

Tällä hetkellä tai oikeastaan koskaan ei ole koskettanu toimeentulon ongelmat, mistä olen kiitollinen. Asiahan voi muuttua. Olen kohtalaisesti palkatussa virkatyössä työllistävällä alalla. Ei ole koskaan tarvinnut pelätä ettei olisi töitä (vaikka oma ammatillinen kiinnostus ja pätevyys kohdistuukin alan sisällä aika kapeaan sektoriin, en todellakaan mitä tahansa olisi halunnut tai edes kyennyt tekemään)

Vakavat sairastelut tai menetykset itsellä tai perheessä omalla aikuisiällä. Lapsuuteni aikana kyllä, mutta vuosikymmeniä olen saanut elää onnekkaasti että kukaan perheenjäsen tai läheinen ei ole sairastunut, menehtynyt tai vammautunut mitenkään. Tästä voi sanoa että tulee muuttumaan tietenkin.