Miehenä olen sitä mieltä, ettei naisia tulisi päästää asepalvelukseen ollenkaan. Ei edes vapaaehtoisina!
Täällä kun on viime päivinä joku tai jotkut huutaneet naisillekkin pakollisen asepalveluksen perään, niin minullapa on miehenä päinvastainen mielipide. Olen sitä mieltä, ettei todellakaan naisille pakollista asepalvelusta vaan jopa naisten vapaaehtoinen asepalvelus on poistettava.
Kun olin itse miehenä pakon sanelemana armeijassa, niin näin siellä palveluksen aikana näitä sinne vapaaehtoisesti tulleita naisia. Saatana, miehet joutuivat monesti kantamaan heidän tavaroitaan marsseilla, jotta naiset pysyisivät joukon mukana!
Ei siis naisia ollenkaan armeijaan hidastamaan ja haittaamaan kokonaisten yhteisten sotilasjoukkojen palvelusta! Jos naisille halutaan jotain pakollista maanpuolustukseen liittyvää, niin olkoon se sitten lottakoulu tai vastaava. Asepalvelukseen naisia ei tule päästää!
Kommentit (11)
Ampuivatko paremmin kuin sinä, vai mikä pännii? 😄
Jotkut naiset oli huonoja, kun jotkut miehet olivat myöskin todella huonoja. Joittenkin naisien kamoja joutui kantamaan, kuten joutui kantamaan huonokuntoisten miestenkin. Älä siis kerro osatotuutta. Töhöjä miehiä siellä oli myös ihan riittämiin.
Oletpa raikas tuulahdus keskiajan ajatusmaailmasta.
Mitäs, kun mun aikana siellä oli miehiä, jotka ei jaksaneet kantaa ja marssia. Jos miehilläkin nyt siksi kielletään, niin koko maanpuolustus jää muunsukupuolisten varaan. Minusta vähän liikaa taakkaa heille.
Niinpä. vain miehet. Ja sen lisäksi että menette sinne ilman naisia niin sovitaan, ettette myöskään tule takaisin. Eli yksisuuntainen tie. Moicu!
Vaihtari-ikäisiä ei enää menkat vaivaa.
Ja v*tutuksen määrän voi purkaa rynkyn varressa. Myös elämän kokemus ja viisaus on sitä luokkaa.
Että täältä pesee poijaat.
No siis naiset voisi laittaa kykyjänsä vastaaviin hommiin. Kyllä siellä löytyy vaikka ja mitä. Esimerkiksi varmana pystyisivät drooneja lennättämään. Ei naisia pidä laittaa telamiinoja kantamaan.
Tee nyt seuraavaksi sitten ketju jossa valitat miten miesten asevelvollisuus on suurin tasa-arvo-ongelma. Tee nyt.
Vierailija kirjoitti:
No siis naiset voisi laittaa kykyjänsä vastaaviin hommiin. Kyllä siellä löytyy vaikka ja mitä. Esimerkiksi varmana pystyisivät drooneja lennättämään. Ei naisia pidä laittaa telamiinoja kantamaan.
Ja valitusta tulisi ihan varmasti! Osaan jo nyt arvata, kuinka jotkut feministit alkaisivat huutamaan, että miksi naisia laitetaan fyysisesti kevyempiin hommiin kuin miehiä, kun heidän mielestään nainen pystyy fyysisesti ihan samoihin hommiin kuin mieskin. Monilla jo nykyään armeijaan hakeutuvilla naisilla on tuo päähänpinttymä, että haluavat osoittaa, kuinka nainen, ainakin heidän omasta mielestään, pystyy siellä ihan samaan kuin mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa raikas tuulahdus keskiajan ajatusmaailmasta.
Mitäs, kun mun aikana siellä oli miehiä, jotka ei jaksaneet kantaa ja marssia. Jos miehilläkin nyt siksi kielletään, niin koko maanpuolustus jää muunsukupuolisten varaan. Minusta vähän liikaa taakkaa heille.
Kyllä tuossa aloituksessa haiskataa lähinnä mahorkka ja hapankaali.
Et sitten oppinut ryhmätyöskentelytaitoja siellä armeijassa... 🤔