Näin huimat ovat Suvi Pitkäsen perheen elinkustannukset Dubaissa
https://www.is.fi/viihde/art-2000011682367.html
"Arvioisin, että meillä menee elämiseen 15000 euroa kuukaudessa. Asuntomme vuokra on reipas 5000 euroa"
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan hirvittävän naiivi,
Todennäköisesti olet. DJ-keikkoja, saatana. Kas kun ei freelancerina aivokirurgin juttuja vähän heittää.
"Arki sujuu lasten ehdoilla" - kun pitäisi olla, että arki sujuu lapsen ehdoilla, vanhempi lapsista on Suvin äidin luona Suomessa. Voi vaan kuvitella, kuinka hylätyksi lapsi tuntee itsensä, kun äiti ja sisko viettää leveää elämää tuhansien kilsojen päässä. Millainen äiti tekee lapselleen noin?
Ovat miehen kanssa ystäviä tai paremminkin kämppäkavereita olosuhteiden (lue: elämisen kalleuden) vuoksi, eli mitään parisuhdetta ei enää ole.
Kadehtiiko joku oikeasti tätä naikkosta?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi tekee ammatikseen?
DJ
Purskahdin nauruun!
Siinä sulle luuseri:
"Täällä olen todella hyvin työllistetty ja töitä on tarjolla ihan eri mittasuhteissa kuin Suomessa. Viime keväänä tein dj-keikkoja viitenä päivänä viikossa"
Ja sä ajattelit, että nämä porta-pottyt ihan rehdisti lehdissä kertoo kuinka jotkut sheikit sun muut paskoo niiden päälle ja mitä nyt milloinkin?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Elää varmaan tosi ympäristöystävällistä elämää Dubaissa. Kirppareilta vaatteet, kävelee paikasta toiseen, ilta-alesta ruoat....
Miksi pitäisi elää.noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän: olen kateellinen Suville. Sillä menee hyvin, on rahaa, ökyasunto, lämmintä ja aurinkoa
Ymmärsin sarkasmin, mutta mainittakoon silti vielä seuraavat:
- Toista lasta kasvattaa hänen äitinsä
- Nyt avautui siitä, miten puolison kanssa ovat yhdessä vain taloudellisista syistä ja kuinka ovat kuin kämppiksiä
- Dubain ihmisoikeusongelmat eivät kiinnostele
- Kärsii alkoholismista
- Jumiutunut silari-ankkahuulibimboiluun vaikka on jo keski-iässä, mitään vanhuudenturvaa ei ole
Ei minuakaan kiinnosta pätkääkään muiden maiden ihmisoikeusongelmat mutta muuten hyvä lista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Täällä olen todella hyvin työllistetty ja töitä on tarjolla ihan eri mittasuhteissa kuin Suomessa. Viime keväänä tein dj-keikkoja viitenä päivänä viikossa"
Jutussa oli virhe. Oikeasti Suvi "Dyson" Pitkäsellä on BJ keikkoja viisi kertaa päivässä. Näkeehän sen huulista että töitä on tehty!
Porta pottylle sheikki maksaa hyvin.
DJ ?? 15000€ elämiseen? DJ Camoon ..toimittaja herätys
Vierailija kirjoitti:
5000 eur vuokra, 10t eur muihin kuluihin (mitä lienevätkin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DJ
Se kirjoitetaan BJ.
Vierailija kirjoitti:
Toinen lapsi jätetty suomeen😬
Ehkä se on lapsen kannalta parempi.
15 000€ elämiseen kuussa. Se on 180 000€ vuodessa. Eihän tuossa ole siis järjenhiventäkään ! Niin ja millä rahalla, ? ei DJ palkasta laiteta 180 000 € vuodessa elämiseen.. ai niin, sori, onhan heillä elokuvateatteri... :).:)
Vierailija kirjoitti:
Joo sama ajatus tuli , 5000€ vuokra, lisäx 10000€ muut elämisen kulut kuussa, mitä ihmettä sitten lienevätkään....?? tuo lehden juttu on täysin käsittämätön
Vierailija kirjoitti:
DJ, onko sellaista ammattia vielä? Mitä ihmettä sellainen tekee nykyään digiaikana? Luulin, että jäi kasarille ja ysärille tuollaiset.
No hoitaa sitä digitaalista soittopöytää.
Ja moni soittaa ihan vinyyliäkin.
Vierailija kirjoitti:
Missään ei ole mitään materiaalia tai kommentteja tän dj-keikoista, koskaan.
Minä olen taidemaalari, en tosin ole maalannut mitään vielä .
Suvi ei jaksa postailla someen kokoajan
No kyllähän kaikki ymmärtää mitä tämä työkseen tekee. Suomen naiset Dubaissa.
Siis onhan Suvilla Onlyfans. Ehkä se on se isoin tulonlähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DJ
Siis BJ
Vierailija kirjoitti:
Myönnän: olen kateellinen Suville. Sillä menee hyvin, on rahaa, ökyasunto, lämmintä ja aurinkoa
Mies maksaa, asunto kallis mutta tavallinen. Aurinkoa ja lämpöä saa välillä täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Dubaissa sheikki maksaa 10000$ jos saa vääntää tortut naisen päälle.
Olen varmaan hirvittävän naiivi, mutta kyllä mulle menee läpi selitys dj-keikoista. Lisäksi Suomi on aika kapeakatseinen maa mitä tulee erilaisten ihmisten sietämiseen. Täällä pitää olla saunapuhdas insinöörityyppinen marjastaja ja räväkämpiä ihmisiä pidetään epäilyttävinä. Kyllä tässä ilmapiirissä on jotain tukahduttavaa jos ei sovi muottiin.