Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vajaa 40v mies ja en "osaisi" panna yhdenillan juttua

Vierailija
13.12.2025 |

Pidättekö erikoisena, että jos 30v ja 40v välissä oleva komea mies ei käytännösä "tiedä" miten hommat menee yhdenillan jutuissa? Olen pääasiassa elänyt pidemmissä suhteissa, välillä sinkkunakin ja käynyt kyllä baareissa, tutustunut naisiin ja saanut vastakaikua ihan hyvin. Eli paikkoja olisi, mutta vietti ei ole ajanut koskaan "tikanpoikaa puuhun".

Välillä mietin, että millaista seksi on "tuntemattoman" kanssa? Mitä siinä tehdään? Paljonko on esim. suutelua (sehän on suht intiimiä) ja onko suuseksiä? Käytetäänkö kumia vai riittääkö naisen ehkäisy.  Mitä nainen odottaa saavansa?

Mitä ajattelet miestä joka ehkä ei "osaisi" hyvää seksiä ekoilla kerroilla, jopa ekoina kuukausina uuden naisen kanssa?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivaiset kolmekymppiset suomipunkeromummot on mitä parasta seuraa, mikäli tykkää silakasta!

Vierailija
22/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se aina vaatii kumppanin mieltymysten opettelua. Jokainen ihminen on erilainen, ei ole mitään yleissääntöjä. 

Miksi ihmeessä edes haluaisit yhden yön jutun? Et tee sellaisella mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmaan, että kumia käytetään siksi, että ei saa tauteja. 

Vierailija
24/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Mikset ole vaivautunut ajelemaan rintakarvojasi pois, jos muuten kuitenkin kiinnität huomiota ulkonäköösi?

Vierailija
25/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään suudella paljon, jos mies on kiihottava ja on myös romanttisia tunteita. Odotan, että yhdyntä kestää toivottavasti ainakin 5 min ja että mies haluaa myös mun tulevan, mielellään siis suuseksiä myös.

Odotat, että mies nuolee tuntemattoman naisen baarin jälkeistä toosaa?

Siis tämä, hyi helvetti sitä silakan löyhkää!

Pese se haiseva toosasi joskus.

Vierailija
26/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh heh. Kuule, ne yhdenillan jutut kuuluu 16-20 vuotiaille. 40-vuotiaalla ei seiso uuden naisen kanssa. Pitää ensinnä tutustua muutama ilta. Siinä on se alkujännitys kun ei ole se tuttu ja turvallinen ihminen johon ehti tottua. Nuorena se oli sama, reikä kuin reikä, kunhan pääsi pukille.

Vierailija
27/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään suudella paljon, jos mies on kiihottava ja on myös romanttisia tunteita. Odotan, että yhdyntä kestää toivottavasti ainakin 5 min ja että mies haluaa myös mun tulevan, mielellään siis suuseksiä myös.

Odotat, että mies nuolee tuntemattoman naisen baarin jälkeistä toosaa?

Kusista ja pesemätöntä kännistä.

Vierailija
28/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiivaiset kolmekymppiset suomipunkeromummot on mitä parasta seuraa, mikäli tykkää silakasta!

Tämä, mutta nykyään myös viisi kymppiset jun tit ovat omasta mielestään nuoria, aina saa nauraa :D

Vierailija
29/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse parisuhteessa ja tänä vuonna ollut 5 muuta naista kenen kanssa ollut seksiä.4 näistä itsekin parisuhteessa ja 1 sinkku.Kenenkään kanssa en ole kondomia käyttänyt, vaan lauennut pilluun paljaalla.

Taidat tykätä niistä alemman tason naisista. Vai etkö saa muita? Ei varmaan mahdollistakaan tällä älykkyystasolla.

Eiköhän tuo äijä ole itse alemman tason ihminen.

Älä ala naisia luokittelemaan, kun äijä on aasi.

Jokainen joka toisia alemman tason ihmiseksi luokittelee on itse rottaa alempi paska.

Vierailija
30/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä vastauksia lukiessa missä puhutaan haisevasta toosasta, vinkeistä laittaa silmät kiinni, kuvittele että runkkaat jne. mietin, että pidätteköhän te edes naisista? Ehkä kannattaa pysähtyä miettimään hetkeksi. Jos puhutaan yhden yön jutuista ja vain nämä negatiiviset ja ällöttävät asiat tulevat ensimmäisenä mieleen niin ehkä naiset ei olekaan se teidän juttu.

Vierailija
31/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitää pestä toosa, mutta miehillä saa olla juustoa!

Vierailija
32/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tuli harrastettua. Kyllä ne tilanteet menee aika luonnostaan. Mutta en saanut kertaakaan niissä, vasta nykyisen kanssa opin saamaan. Ehkä se onnistuisi nyt yhden illan jutussakin, mutta odotukset ei olisi kovin korkealla kun ihmiset on erilaisia, tykkää eri jutuista niin sen puolesta ap en olisi huolissaan.

Vierailija
33/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kanssa aina ollut se ongelma, ettei uuden kumppanin kanssa seiso ensimmäisellä kerralla. Näin ollen pari yhden yön juttuakin ovat olleet epäonnistumisia. Tunteilla minä en tee mitään. Se, että kumpikin haluaa riittää.

Vierailija
34/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä löydätte näitä yhden illan/session kinkkuja? Kinkkuja jotka ilmaiseksi lähtevät miehen tuupattavaksi, sillä sopimuksella että yksi rakastelutuokio ja se on sitten siinä?

Mielestäni "yhden illan juttu" on sellainen joka sitten jää sellaiseksi, koska toinen/useampi kerta ei syystä tai toisesta realisoidu.

"Juttu", johon ryhdytään siten että mies ennalta ajattelee että tästä tulee "yhden illan juttu" mutta nainen ei niin ajattele, eikä asiasta sovita ennen "juttua", on jokin muu kuin "yhden illan juttu".

Vierailija
35/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi minuuttia:)) . Yleensä naiset toivovat, ettei kestäisi yli tuntia, mutta tuskastuvat, kun kestää.

Vierailija
36/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä vanhanaikainen, mutta en minäkään "osaisi" harrastaa sksiä tuntemattoman kanssa. Haluaisin tutustua ensin. Olen tosin ollut naimisissa 15v, joten aikaisemmat kokemukset on pitkältä ajalta, eikä niitä ole montaa. Tuntemattoman kanssa en nuorenakaan ole mennyt sänkyyn.

Vierailija
37/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä intiimitapahtumassa naisen kanssa kummatkin kokevat epävarmuutta, aina, olipa nainen tuttu tai tuntematon, tai kaupallinen. Etenkin nykyään koko sessio alusta loppuun on todella vaikea, kun miehen pitää kaikkeen saada ennalta naisen suostumus. Lisäksi, tasa-arvoisessa preludissa miehen elimistö ei muodosta riittävästi t-vitamiinia jota miesfunktio välttämättä tarvitsee.

Vierailija
38/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisessä intiimitapahtumassa naisen kanssa kummatkin kokevat epävarmuutta, aina, olipa nainen tuttu tai tuntematon, tai kaupallinen. Etenkin nykyään koko sessio alusta loppuun on todella vaikea, kun miehen pitää kaikkeen saada ennalta naisen suostumus. Lisäksi, tasa-arvoisessa preludissa miehen elimistö ei muodosta riittävästi t-vitamiinia jota miesfunktio välttämättä tarvitsee.

Eihän se että mies anoo suostumisia naiselta ole mitään tasa-arvoa!

Vierailija
39/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensipuksun epävarmuuksia lievittää suuresti, kun ymmärtää että nainen on jo mielessään antautunut miehelle, kun on yhdessä päädytty johonkin otollisen paikkaan. Nainen, tuttava taikka tuntematon, ei ikinä lähde parittoman miehen kanssa yhdessä autoon, kotiin, mökille, hotellihuoneeseen, julkiseen huussin, tai tms., ellei jo olisi miehelle mielessään antautunut. Siinä vaiheessa nainen vain hartaasti toivoo ja märkänä odottaa, että mies ottaa, miten tahansa, ohjat käsiinsä.

Vierailija
40/49 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse parisuhteessa ja tänä vuonna ollut 5 muuta naista kenen kanssa ollut seksiä.4 näistä itsekin parisuhteessa ja 1 sinkku.Kenenkään kanssa en ole kondomia käyttänyt, vaan lauennut pilluun paljaalla.

Kortsun kanssa ei tunnu hyvältä ja paljon lunnollisempaa hoitaa homma paljaalla, kuten luonto on asiat tarkoittanut tapahtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi