Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vajaa 40v mies ja en "osaisi" panna yhdenillan juttua

Vierailija
13.12.2025 |

Pidättekö erikoisena, että jos 30v ja 40v välissä oleva komea mies ei käytännösä "tiedä" miten hommat menee yhdenillan jutuissa? Olen pääasiassa elänyt pidemmissä suhteissa, välillä sinkkunakin ja käynyt kyllä baareissa, tutustunut naisiin ja saanut vastakaikua ihan hyvin. Eli paikkoja olisi, mutta vietti ei ole ajanut koskaan "tikanpoikaa puuhun".

Välillä mietin, että millaista seksi on "tuntemattoman" kanssa? Mitä siinä tehdään? Paljonko on esim. suutelua (sehän on suht intiimiä) ja onko suuseksiä? Käytetäänkö kumia vai riittääkö naisen ehkäisy.  Mitä nainen odottaa saavansa?

Mitä ajattelet miestä joka ehkä ei "osaisi" hyvää seksiä ekoilla kerroilla, jopa ekoina kuukausina uuden naisen kanssa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse parisuhteessa ja tänä vuonna ollut 5 muuta naista kenen kanssa ollut seksiä.4 näistä itsekin parisuhteessa ja 1 sinkku.Kenenkään kanssa en ole kondomia käyttänyt, vaan lauennut pilluun paljaalla.

Vierailija
2/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse parisuhteessa ja tänä vuonna ollut 5 muuta naista kenen kanssa ollut seksiä.4 näistä itsekin parisuhteessa ja 1 sinkku.Kenenkään kanssa en ole kondomia käyttänyt, vaan lauennut pilluun paljaalla.

Taidat tykätä niistä alemman tason naisista. Vai etkö saa muita? Ei varmaan mahdollistakaan tällä älykkyystasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat tykätä niistä alemman tason naisista. Vai etkö saa muita? Ei varmaan mahdollistakaan tällä älykkyystasolla.

Joo voin vain kuvitella nämä laatu-naiset. Kulmaräkälästä muutaman kaljan hinnalla.

Vierailija
4/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en osaa sanoa mutta kondomi aina. Sukupuolitaudit aiheuttavat syöpää, hedelmättömyyttä ja vaikka mitä ikävää, kaikki eivät ole helposti pois hoidettavia pikkujuttuja. 

Vierailija
5/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen ilman tunteita on lähinnä päihderiippuvaisten/epävakaiden/huomionhakuisten/narsististen juttu, joten voit olla tyytyväinen jos ei kiinnostele.

Vierailija
6/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en tekstissäsi kovasti ihmetellyt, mutta et ole ihan oikeustoimikelpoinen jos luulet että kumia käytetään pelkän raskauden ehkäisyyn 

Vierailija
7/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään suudella paljon, jos mies on kiihottava ja on myös romanttisia tunteita. Odotan, että yhdyntä kestää toivottavasti ainakin 5 min ja että mies haluaa myös mun tulevan, mielellään siis suuseksiä myös.

Vierailija
8/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se alfa-pvp ihana aine 💜

Vierailija
9/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä naiset ovat ylemmän tason naisia 

Vierailija
10/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se alfa-pvp ihana aine 💜

Tiedät omat kokemuksesi

Vierailija
11/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään suudella paljon, jos mies on kiihottava ja on myös romanttisia tunteita. Odotan, että yhdyntä kestää toivottavasti ainakin 5 min ja että mies haluaa myös mun tulevan, mielellään siis suuseksiä myös.

Näin miehenä noillahan ei ole yhdenillanjutuissa merkitystä. Molemmit huolehtii omistaan ja sen jälkeen ei enää nähdä.

Itse hartastankin noita lähinnä reissussa, enkä omassa naapurustossa Helsingissä.

Vierailija
12/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotat, että mies nuolee tuntemattoman naisen baarin jälkeistä toosaa?

Vierailija
13/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
14/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina takuuvarmaa että naiset käyvät heti henkilöön. Senkin takia naiset ovat alemman tason ihmisiä.

Vierailija
15/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt tietenkin todella outoa, että tuohon ikään ehtinyt ei-kokematon mies ei ymmärrä, että seksissä (jopa niissä yhdenillanjutuissa) tärkeintä on kommunikointi. Ei kai sitä nyt oikeasti kukaan ekoilla kerroilla odota uudelta kumppanilta mitään järjetöntä suoritusta, koska silloinhan vasta tutustutaan toisen mieltymyksiin ja kehoihin, mutta jos vielä ekojen  kuukausienkaan jälkeen homma ei toimi, silloin kyse on siitä ettei osaa tai välitä kommunikoida toisen kanssa.

Vierailija
16/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotat, että mies nuolee tuntemattoman naisen baarin jälkeistä toosaa?

Siis tämä, hyi helvetti sitä silakan löyhkää!

Vierailija
17/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane silmät kiinni ja kuvittele runkkaavasi. Korvatulpat jos nainen ääntelehtii.

Vierailija
18/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pane silmät kiinni ja kuvittele runkkaavasi. Korvatulpat jos nainen ääntelehtii.

Tuo on taksikuskien hommia.  Ovat toisilleen niin kateellisia että oppineet.  Ei voi edes katsoa kun toinen nauttii.

Vierailija
19/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo äijä ole itse alemman tason ihminen.

Älä ala naisia luokittelemaan, kun äijä on aasi.

Vierailija
20/33 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja. Sanoi jo aika aluksi, ettei hän halua harrastaa merkityksetöntä seksiä vaan vain sellaisen kumppanin kanssa, josta oikeasti välittää. Kertoi myös avoimesti, että todennäköisesti häntä jännittää niin paljon että todnäk ensimmäiseen kertaan tai kahteen touhusta ei tule juuri mitään. 

Minusta on hienoa, että kuuntelee itseään ja on itselleen rehellinen. Jollei kiinnosta tai ei koe hyväksi ajatusta yhden yön jutuista niin sitten ei harrasta sellaisia. Ja todennäköisesti se ensimmäinen kerta uuden kumppanin kanssa ei ole tajunnanräjäyttävä, ihan riippumatta siitä ollaanko parisuhteessa vai täysin tuntemattonia.

Nuorempana jonkin verran harrastin yhden yön juttuja, ei koskaan suutelua eikä ikinä samaan sänkyyn nukkumaan. Vähän hyväksikäytön makua varmaan kumpaankin suuntaan, kun halusin vain saada munaa eikä lainkaan kiinnostanut mistä vastapuoli pitää; eikä kumppanitkaan kyselleet minun mielipiteitäni. Nyt olen ollut mieheni kanssa niin kauan ja meillä on niin hyvä suhde, että todennäköisesti en enää "osaisi" yhden yön juttua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän