Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

annatteko 3veelle esim lihaperunasoselaatikkoa ruoaksi, kuinka usein?

Vierailija
21.04.2007 |

tai esim makaroonilaatikkoa kaupasta? Itse annan kyllä, monta kertaa viikossa koska en keitä kaksi kertaa päivässä. Mielestäni nuo laatikot ovat superhelppoja, myös joku valmis keitto voin ostaa joskus.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin antasin edes koiralle semmosta sontaa.

Vierailija
2/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yhden kerran elämässään :) Että ei sen useammin.

Minä laitan 2 kertaa päivässä ruoan, usein kyllä lounaalla lämmitetään eilistä päivällisruokaa. Teen päivällistä lähes aina niin ison satsin, että siitä riittää miehelle evääksi ja ainakin lapselle lounaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaperunasoselaatikkoa, maksalaatikkoa, pinaattilättyjä, spagettijauhelihavuokaa, karjalanpiirakoita jne. tulee kyllä annettua muutaman kerran viikossa lounaaksi, etenkin sellaisina päiviä kun haemme esikoisen kerhosta juuri ennen lounasta enkä ole ehtinyt laittaa mitään työläämpää. Lisukkeeksi tuoreita kasviksia ja ruisleipää, ihan kunnon ateriahan se on.

Makaronilaatikkoa teen kyllä pakkaseen valmiiksi annoksiin pakastettuna, sillä kaupan versiot maistuvat mielestäni kököltä.

Vierailija
4/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan lastenlääkäri Uotila täällä meillä sanoi korvasairaan pojan äidille ettei mitään valmista. En ollut antanutkaan, oli vain monelle allerginen ja kunnon dietillä ongelma loppui. Olen aina tehnyt lapsille ruoat että tiedän mitä syövät. Isommille jo voi joskus jotain valmista antaa joskus kiireessä!

Vierailija
5/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat supernopeita ja -helppoja tehdä itse.

Vierailija
6/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se johdu siitä että pitäisin eineksiä jotenkin erityisen pahana asiana, ei vaan ole ollut tarvetta.

Vierailija
7/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teillä muuten koira syö? Jotain gourmet-pötköä vai?

Vierailija:

Tuskin antasin edes koiralle semmosta sontaa.

Vierailija
8/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon tulee lihaa, hirssiä, riisiä yms.

Sitä voi myös pakastaa.

Vierailija
9/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksihän niitä eineksiä on 80% kaupan tarjonnasta :)))

Vierailija
10/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin koen itseni huonoksi ja laiskaksi koiranomistajaksi kun en jaksa tehdä kasvissoseita ja syöttää raakaa lihaa ja luita. Nimittäin jos luen koira-aiheisilta palstoilta kokeneiden mielipiteitä, koirien valmisnappulathan (ne laadukkaatkin) ovat melkein pahempia kuin einekset ihmisille...

Vierailija
11/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asioidaan kauppahallissa. Siellä on tosi vähän eineksiä tarjolla.

Vierailija
12/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nopeita tehdä itsekkin.

Vierailija
13/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattilettuja, perunasoselaatikkoa tms. Ja mitä sitten... : )

Vierailija
14/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eineksiä meillä syödään karjalanpiirakoita, hampurilaisia, lihapullia, roiskeläppäpitsoja, pakasteranskalaisia ja kalapuikkoja. Nämä ovat ruokavaliossa ehkä kerran viikossa, joku näistä ja yleensä välipalana. Siilloin en itse ole kotona vaan muu perhe tekee ruokaa keskenään.

Vierailija
15/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ahkeria vanhempia, nostan teille hattua!

Itse laitan korkeintaan kerran päivässä ruoan, jolla mennään sitte 2-3 päivää eli teen isomman satsin. Ruoan teen neljäksi kun mies kotiutuu eli sillon lounaaksi vajaa 3 v:lle vielä kaupan purkkiruokia (siis jos ei ole enää eilistä ruokaa jäljellä). Eineksiä käytän myös paljon eli valmiita lihapullia, nakkeja, kalapuikkoja jne. ja jep, pakastevihannekset on käytössä.

Kukin tavallaan ; )

Vierailija
16/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ai niin ja lihaperunasoselaatikkokin on sillon tällön käytössä. Ihan ok kun lisää ketsuppia ja poitsu tykkää.

Vierailija
17/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdi laittaa ruokaa? Sehän menee siinä ohessa.

Vierailija
18/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vauva ja 3,5v. esikoinen. Laitan 1-2 ruokaa päivässä riippuen onko eilistä jäljellä lounaaksi vai ei. Lisäksi ulkoilemme 2 kertaa päivässä, koti on siisti, pakastimessa aina omatekemiä sämpylöitä ja kahvipullia... Mihin menee aika teiltä, jotka ette edes kerran päivässä saa ruokaa tehtyä?!

Vierailija
19/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka arkipäivä töiden jälkeen yhden ja viikonloppuisin kaksi per päivä.

Vierailija
20/31 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi