Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini pyytää käymään vähän väliä, mutta ei itse voi auttaa pienimmässäkään asiassa lasten kanssa

Vierailija
12.12.2025 |

Pyytää itse apua milloin missäkin, haluaa nähdä, pyytää käymään ym., mutta kun pyydän päivien varoitusajalla häntä vaunuttelemaan vauvaa tunniksi, hän ensin suostuu, koska ei ole muutakaan, mutta alkaa sitten empimään ja ehdottelemaan lapsen toista isovanhempaa avuksi ym. Minulla ei olisi aikaa ja energiaa käydä hänen luonaan niin usein kuin hän haluaa, koska olen yh ja minulla on vaativassa iässä olevat lapset. Poden kuitenkin huonoa omaatuntoa, jos en käy hänen luonaan, kun pyytää, mutta onko syytä, kun hän ei isovanhempana ja äitinäni voi olla avuksi silloin, kun tarvitsisin? Enkä pyydä usein, korkeintaan kerran kuussa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja mummoja. Ja itsekkäitä.

Ei ole. 7-kymppinen on jo vanhuuseläkkeellä. Jättäkää vanhukset rauhaan.

Vierailija
22/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten isä ei ole paljoa kuvioissa, koska asuu niin kaukana. Lasten isoisään en valitettavasti voi luottaa hoitajana useinkaan, koska on alkoholisti. Kyse oli tälläkin kertaa tunnin vaunuttelusta oman menoni ajan fyysisesti ja henkisesti hyväkuntoiselta ikäihmiseltä, onko liikaa vaadittu tosiaan? Ja apu, mitä äitini tarvitsee minulta on esim. tietoteknistä osaamista, mitä sitten yritän tehdä lasten itkiessä vieressä ja äidin kritisoidessa, kun lapset eivät osaa käyttäytyä vieläkään. Ap

No hemmetti soikoon eiks se nyt sen tunnin voi olla mieluummin sisällä niitten penskojen kanssa ettei penska juokse autotielle. Ja älä sä mitään vaadi vanhalta ihmiseltä.

Outoa että vauvan isä asuu kaukana. Miks levittelet jalkojas joka vastaantulijalle?

Lasten isä sattuu olemaan ainoa, jolle olen jalkojani levitellyt. Valitettavasti hän muutti työn perässä toiselle puolelle maata ja sinne sitten vähän niin kuin jäi, mutta ei siitä sen enempää. Itse uskon, että nukkuvan vauvan vaunuttelu olisi äidilleni helpompaa kuin sisällä kanniskelu ja rauhoittelu, vaipattaminen ym. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on seinähulluja kommentteja todennäköisesti itsekkäiltä mummoilta.

En vaivautuis juurikaan kyläilemään saatika auttamaan tollasta. Kertoisin suoraan miksi en, jos alkais valitusta kuulumaan.

Harrastava 70-vuotias ei ole mikään hauras, raihnainen vanhusparka.

T. En pyydä "kiireiseltä" äidiltäni enää pienintäkään palvelusta. Enkä todellakaan auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän