Mulla on mieheni kanssa ns kaveri avioliitto
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sää kuvittelet
Kyllä olisin tietoinen jos näin ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sinun päätöksesi?
Ei vaan miehen.
Ei kai tossa mitään sinänsä epäuskottavaa ole. Minulla ja miehelläni ei ole mitenkään sovitusti "kaveriliitto", mutta varsinaista seksiä hän ei minulta saa ikinä ja on aina tiennyt sen ja silti halunnut minut. Paljon on asiasta puhuttu ja minulle kävisi paremmin kuin hyvin että hän seksisi menemään muualla, no problémos. Vaan ei millään. Kai hän sitten on jonkinlainen suuri romantikko tai vähän hullu. Järjestelymme sopii minulle tarpeeksi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
trolololoo
Ei ole trolli. Aluksi kaipasin seksiä, mutta nyt yli viisikymppisenä naisens olen tottunut tähän.
Vierailija kirjoitti:
Tollasia frigidejä te 50 naiset olettekin. Onneksi nuorempia ja kiimaisia on maa täynnä.
Minä olisin kiimainen. Miehenihän tässä on ollut jo vuosia haluton ja minä olen sopeutunut siihen.
Itse olen kolmekymppinen enkä tietääkseni frigidi. En vain pysty seksiin ja mieheni on tämän tiennyt kauan ennen kuin halusi seurustella ja muuttaa yhteen. Kyllä minua jotkin seksiaiheet kiinnostaa, en muuten täälläkin lueskelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollasia frigidejä te 50 naiset olettekin. Onneksi nuorempia ja kiimaisia on maa täynnä.
Minä olisin kiimainen. Miehenihän tässä on ollut jo vuosia haluton ja minä olen sopeutunut siihen.
Ihan oma päätöksesi, joten valitusoikeutta sulla ei ole.
Miehelläsi on sen lisäksi impotenssi tai salaliitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten miehen haluttomuus on minun päätökseni?
Niin. Mitä tällä tiedolla pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ajattelin vertaistukea. Kai joku muukin on samassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi olet vielä hoikan yksinkertainenkin.
Oma päätöksesi on ollut jäädä ilman seksiä. Joten valitusoikeutta sinulla ei ole, koska olet itse niin päättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla vertaistuki mahdollisesti auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi olet vielä hoikan yksinkertainenkin.
Oma päätöksesi on ollut jäädä ilman seksiä. Joten valitusoikeutta sinulla ei ole, koska olet itse niin päättänyt.
Niin olen. Vielä ei ole ero ollut mahdollinen, mutta loppuelämääni en näin elä.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläsi on sen lisäksi impotenssi tai salaliitto.
Voi olla kaapissakin.
Niinhän sää kuvittelet