Onko kello 9 illalla jotenkin poikkeuksellisen myöhäinen aika käydä suihkussa mielestäsi?
Kysyn nyt ihan uteliaisuudesta mielipiteitä, että onko kello 21 tai sen jälkeen (ehkä johonkin klo 22 tai 23 asti) jotenkin poikkeuksellisen myöhäisiä aikoja käydä suihkussa. Ihan van tuli mieleen, kun olen ihmetellyt, että miksi omassa taloyhtiössä suljetaan ilmanvaihto tasan kello 21:00, ja ilmeisesti ihmisten näin ollen nähtävästi oletaan käyvän suihkussa sitä ennen, koska tuon iltayhdeksän jäkeen kaikki vesihöyry jää leijumaan kylppäriin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa ei klo 21.00 jälkeen saa käydä suihkussa tai muutoinkaan laskea vettä. Klo 21.00 alkaa hiljaisuus.
Pöyristyykö joku muutoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä aika jos ei pese hiuksia. Märkien hiusten kanssa on ikävä mennä nukkumaan.
Kaikki ei mene nukkumaan klo 22.
Ja jotkut omistavat hiustenkuivaimen.
No ei ole, itse käyn vaikka keskellä yötä jos valvon myöhään. Kuulostaa kyllä oudolta että ilmanvaihto suljettaisiin yöksi, ehkä se menee vain pienemmälle teholle tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä aika jos ei pese hiuksia. Märkien hiusten kanssa on ikävä mennä nukkumaan.
Kaikki ei mene nukkumaan klo 22.
Mun hiukset kuivuu 2 tuntia. Sen mukaan eletään :D
Lapsille kyllä, jos menee aikaisin nukkumaan. Tai muut uniset. Aikuinen joka nukkunut pitkään tai päivällä, ei ongelmaa.
Käyn usein suihkussa noin kello 2 yöllä. Ja ei, minä en asu kerrostalossa. Minun ei tarvitse pohtia mitä naapurit ajattelevat. Huvittavaa kyllä, lähin naapuri on ammatiltaan sairaanhoitaja ja tekee kolmevuorotyötä. Aamuvuoro, päivävuoro, iltavuoro.
Ja mistäkö tiedän, milloin naapuri tulee kotiin? Valvontakamerasta. Kamera hälyttää aina, kun tiellä liikkuu jotain. Kamera kuvaa kotipihaa (yksityisalue) ja kuvakentässä näkyy myös sisäänajotie (naapureiden yhteinen). Siitä ajavat kaikki.
Höpö höpö. Töistä tuleva saa käydä suihkussa ja keittää nuudeleita.