Onko kello 9 illalla jotenkin poikkeuksellisen myöhäinen aika käydä suihkussa mielestäsi?
Kysyn nyt ihan uteliaisuudesta mielipiteitä, että onko kello 21 tai sen jälkeen (ehkä johonkin klo 22 tai 23 asti) jotenkin poikkeuksellisen myöhäisiä aikoja käydä suihkussa. Ihan van tuli mieleen, kun olen ihmetellyt, että miksi omassa taloyhtiössä suljetaan ilmanvaihto tasan kello 21:00, ja ilmeisesti ihmisten näin ollen nähtävästi oletaan käyvän suihkussa sitä ennen, koska tuon iltayhdeksän jäkeen kaikki vesihöyry jää leijumaan kylppäriin.
Kommentit (27)
Ihan hyvä aika jos ei pese hiuksia. Märkien hiusten kanssa on ikävä mennä nukkumaan.
Aika vaikeeta käydä suihkussa ennen klo 21 kun pääsen töistä vasta 22.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä aika jos ei pese hiuksia. Märkien hiusten kanssa on ikävä mennä nukkumaan.
Kaikki ei mene nukkumaan klo 22.
Tuota en tiiä mutta mä en mene noin myöhään suihkuun. Hiukset ei kerkeä kuivua ennen nukkumaan menoa.
Vierailija kirjoitti:
Et ehkä taida ymmärtää 'ilmanvaihtoa' ihan oikein.
No, voinet sitten kertoa, että mikä on oikeaoppinen nimitys laitteistolle, mikä imee venttiilien ja putkistojen kautta kaikki ruoanlaiton höyryt ja käryt ja ja vaikka kylppäristä vesihöyryt ja muut sellaiset pois. En ole koskaan kuullut sitä kutsuttavan muuksi kuin koneelliseksi ilmanvaihdoksi.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Tuota en tiiä mutta mä en mene noin myöhään suihkuun. Hiukset ei kerkeä kuivua ennen nukkumaan menoa.
Ootkos kuullut hiustenkuivaajasta?
Ei ole myöhäinen. Hiljaisuus on klo 22 ja suurin osa käy kyllä ennen sitä. Itse käyn kyllä myöhemminkin, kun välillä pääsen töistä klo 22.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukset menis pilalle siitä kun joka ilta kuivaa sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootkos tietoinen että suihkussa voi käydä 18-19?
Olettekos kuulleet, että kaikki tehkööt juuri niin kuin huvittaa? Se ihan sama, mitä joku naapurin Marjatta tai Pentti tekee. Te teette oman mielenne mukaan juuri silloin, kuin teille itsellenne sopii.
Kerrostalossa ei klo 21.00 jälkeen saa käydä suihkussa tai muutoinkaan laskea vettä. Klo 21.00 alkaa hiljaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa ei klo 21.00 jälkeen saa käydä suihkussa tai muutoinkaan laskea vettä. Klo 21.00 alkaa hiljaisuus.
Ihan varmasti saa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, voinet sitten kertoa, että mikä on oikeaoppinen nimitys laitteistolle, mikä imee venttiilien ja putkistojen kautta kaikki ruoanlaiton höyryt ja käryt ja ja vaikka kylppäristä vesihöyryt ja muut sellaiset pois. En ole koskaan kuullut sitä kutsuttavan muuksi kuin koneelliseksi ilmanvaihdoksi.
ap.
On se koneellinen ilmanvaihto. Olisiko kyseessä vuokratalo, mahdollisesti opiskelija-asuntoja tms, niissä kun olen joskus asunut niin olen kuullut että huippuimuri hiljenee tai mene puolelle teholle n klo 21 tai 22.