Pyysin miestä tuomaan jotain herkkuja kaupasta, toi viinirypäleitä
Huoh. 🙄 Muistan kun joskus luin metatyöstä enkä oikein uskonut asiaa, mutta nyt pidempään suhteessa olleena ymmärrän sen täysin.
Kommentit (63)
Vastoin kuin monet naiset luulevat, mies ei ole ajatustenlukija. Pitää spesifioida mitä haluaa.
Mitä sen sitten olisi pitänyt tuoda? Sen kannattais katella parempi muija.
Hyi. Viinirypäleet maistuu aina jollekin torjunta-aineelle.
Ois tuonut kotimaisia marjoja pakasteena tai vaikka mandariineja.
Mandariinitkin olisi hyvä vaihtoehto tai lisä viinirypäleille.
Jos ei ole pikkurahasta puutetta tietysti olisi tuonut myös viiniä, piparkakkuja, ranskalaisia juustoja ja erilaisia hilloja tai hyytelöitä. Ja kattanut teille sitten tarjottimen juomineen illanviettoa varten.
Taitaa ajarella, että olet "Classy Lady"? Tai sitten salaa haveilee sellaisesta?
Mä oon viinirypäleille allerginen ja rusinoille. Tulee punaisia läikkiä kasvoihin. Ja tosiaan niissä kuori maistuu kitkerälle.
Perjantaiherkkuja on esim. pitsaa, limpparia, suklaa- tai toffeekarkkeja, jätskilöö, popcornit, sipsit jne
Valitsiko sinä nyt siis siitä, että pyysit herkkuja, ja herkkuja sinulle tuotiin?
En oikein tajua tuollaista. Jos haluat jotain tiettyä, niin kerrot. Jos et, niin kiitos ja nautit siitä mitä tuotiin.
Tajua, että se toinenkin ihminen. Hän toi herkkuja.
Äijä toi siis 2 euron herkut teille. Siinäpä sitä herkkuJA. On se köyhä.
<Pyydetään tuomaan herkkuJA nii hyväkäs roudaa viinirypäleboxin
Valitat vai kiittelet?
Nyt on viinirypäleet ihan parhaita. Meilläkin syödään niitä herkkuna.
Oikein teki!