Pyysin miestä tuomaan jotain herkkuja kaupasta, toi viinirypäleitä
Huoh. 🙄 Muistan kun joskus luin metatyöstä enkä oikein uskonut asiaa, mutta nyt pidempään suhteessa olleena ymmärrän sen täysin.
Kommentit (63)
Minä ottaisin tuon vittuiluna ja kun mies pyytäisi kaupasta vaikka limsaa,toisin kivennäisvettä.
hei urpo.
Mistäs siinä mielessäsi seuraavaksi meinaat valittaa?
Mikä oli ennen herkkureissua valittamisesi aihe?
Vierailija kirjoitti:
Minä ottaisin tuon vittuiluna ja kun mies pyytäisi kaupasta vaikka limsaa,toisin kivennäisvettä.
Ihan eri asia.
Sinä kerrot tarkkaan, mitä toivot. Aapee ei.
Mitä vikaa on viinirypäleissä. Jos metatyö on sitä, että miehestä pitäisi tulla naisen ajatustenlukija, niin aika kova voi olla työsarka. Ehkä hän itse pitää viinirypäleistä enemmän, kuin suklaasta. Jos haluat suklaata, sano suklaata.
Vierailija kirjoitti:
hei urpo.
Mistäs siinä mielessäsi seuraavaksi meinaat valittaa?
Mikä oli ennen herkkureissua valittamisesi aihe?
Valitin siitä kun sillä on vellilertsi.
Vierailija kirjoitti:
Vastoin kuin monet naiset luulevat, mies ei ole ajatustenlukija. Pitää spesifioida mitä haluaa.
Olen tuntenut miehen joka vaati ajagusten lukua. Lopputulos oli että naiset ei osaa lukea ajatuksia.
Pyydä sitä syöttämään niitä sulle. Yksi kerrallaan.
Tulee mieleen eksäni,olin kipeänä sohvan pohjalla ja pyysin tuomaan jotain hyvää. Ääliö toi suolakurkkuja. Tilasin sitten pitsan ja äijä sai mussuttaa niitä kurkkujaan. Joo,on syystäkin eksä. Kuka luulee että kuumeinen,sohvalla makaava henkilö tahtoo suolakurkkuja?
Mun mies toi pizzat, saksanpähkinäjätskii, sitruunakakkua ja 7-uppia
Olisiko läski halunnut suklaata ja sipsejä?
Viinirypäleet ovat oikein oiva herkku.
Mä olisin tuonut jäävuorisalaattia ja kukkakaalia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka luulee että viinirypäleet ovat "herkku?" Yhtä hyvin voisi väittää että näkkileipä on herkku tai banaanit ovat herkkua.
Lapsikin tietää että herkkuja ovat suklaa,karkit,jäätelö ja sipsit.
On olemassa ihmisiä, joille tulee suklaasta, karkeista, jäätelöstä ja sipseistä huono, paha olo. Joten "herkku" on subjektiivinen käsite.
Vierailija kirjoitti:
Mokomakin potomaani megalomaani! Mokomakin pässinpää parasiitti!
Bašši-Bašuukki! Ektoplasman kuvatus! Analfabeetti!
Ap turhaan olet huolissasi metatyöstä, kun sitä tässä ei tehty.
Jatkossa kannattaa varmaan sanoa tarkalleen tuote minkä haluat. Vääränlaista se ois tuonut kumminkin vaikka olis tuonut jotain sun mielestä herkuksi miellettävää.
Äläkä sano mitään ylimääräistä, muuten mies tuo juuri sen ylimääräisen.
Oliko niitä Cotton Candy-vihreitä? Ne on oikeasti tosi karkinmakuisia! Ihan epäuskoinen olo niitä syödessä. Hyvä rypäle on hyvä.
Mikset sanonut suoraan mitä haluat, ei tollanen epämääräinen ' herkku" tarkoita yhtään mitään.
Kuka luulee että viinirypäleet ovat "herkku?" Yhtä hyvin voisi väittää että näkkileipä on herkku tai banaanit ovat herkkua.
Lapsikin tietää että herkkuja ovat suklaa,karkit,jäätelö ja sipsit.