Miehen työkaveri otti yhteyttä, väittää että mieheni olisi yrittänyt lääppiä häntä firman pikkujouluissa
Kuinka uskottavaa? Mies on kunnollinen. Nainen otti facebookissa yhteyttä ja löysin helposti muutkin somet. Ilmeisesti perheetön ja sinkku. Kallistuisin itse sen puoleen, että haluaa tarkoituksella aiheuttaa minun ja mieheni välille kismaa ja kenties ihastunutkin mieheeni. Esitti niin "neutraalia" ja halusi puhua "naisena naiselle", joka saa aina pyörittelemään silmiä.
Kommentit (59)
Jos mä olisin ap, mä sanoisin sille naiselle jotenkin paremmin muotoillen, että Ahaa, meillä on avoin suhde, ja katsoisin miten hän reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olisin ap, mä sanoisin sille naiselle jotenkin paremmin muotoillen, että Ahaa, meillä on avoin suhde, ja katsoisin miten hän reagoi.
Miksi ihmeessä? Ihan älytöntä sanoa tuollaista.
Lisäksi kaikki ymmärtävät, että 99% todennäköisyydellä känninen mies tosiaan on lääppinyt pikkujouluissa.
Uskoisin soittajaa. Mikä motiivi olisi muuten? Ei mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pikkujouluissa kaikki varatut lääppivät ja joka muuta sanoo valehtelee
Pikkujoulut tuota varten. Kuten risteilyt ja Lapin lomat ja tyttöjen illat
Ja naisella mies kaverina, seksi siinä on aina taustalla
Heh. Mulla ollut monta miestä kavereina, eikä mitään seksuaalista.
Tyhmät muijat pitää sex-ahdistelija ukoistaan kiinni kynsin hampain. Ja vielä haukkuvat ahdistelun kohteita. Ei ihme, että ukkojen typeryys vain jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko niin, että avoimessa suhteessa seks.ahdistelukin on ok? Eikä kohteella ole sanomista. Vddu mitä horoeukkoja.
Luulin ensin, että se olisi miespuolinen työkaveri, mutta sitten tajusin, etteivät miehet kiss and tell.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti lääppikin ja sinä hölmö et usko.
Ap on naista esittävä Pasi. Sen huomaa sekä kuluneesta sovinistisesta kaavasta ("nainen haluaa viedä mieheni") että huonosta kirjoitustaidosta.
Vttu kukaan ei halua kenenkään miestä vaan miehet yrittää epätoivoissaan ja k y r p ä myrkytyksen kourissa kaikkia naisia.
Opettaja, opettaja, toi yritti lääppiä mua!
Lääppiminen ei vielä tarkoita mitään. Itsekin lääpin virman akkoja pikkujouluissa. Mitä sitten? Pettäminen on asia erikseen.
Mies44
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät muijat pitää sex-ahdistelija ukoistaan kiinni kynsin hampain. Ja vielä haukkuvat ahdistelun kohteita. Ei ihme, että ukkojen typeryys vain jatkuu.
Miehet täällä keksivät noita 1950-luvun setäsatuja. Ellet ole huomannut, kukaan ei halua esim. sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko niin, että avoimessa suhteessa seks.ahdistelukin on ok? Eikä kohteella ole sanomista. Vddu mitä horoeukkoja.
Lopeta. Sinä täällä satuja kerrot ja esität huonosti naista, huoris. Kyllä on kumma ettet kuole jo.
Vierailija kirjoitti:
Lääppiminen ei vielä tarkoita mitään. Itsekin lääpin virman akkoja pikkujouluissa. Mitä sitten? Pettäminen on asia erikseen.
Mies44
Sinä tietenkin lääpit ja toivottacövasti saat napakan polven palleihin ja kenkää.
Hyi helevata, miten ällöä. Ite vasta tapasin ikivanhan miespuolisen ystävän ja hyvän joulun toivotuksessa yritti suudella suulle. Nauro vielä idiootti. Tuohon loppui vuosikymmenten ystävyys. Ei mitään rajaa ja kunnioitusta meitä naisia kohtaan.
Voit kysyä, mikä ihmeen motivaatio naisella olisi valehdella sinulle ja keksiå tuollaista tarinaa?!?! Että ihan facebookissa etsisi sinut ja ottaisi yhteyttä!
Olet kyllä hyväuskoinen hölmö, jos mieheesi luotat tässä!
Vierailija kirjoitti:
et tunne ukkoja. ruokatunnilla, treenissä muka, ei oo, kohdomit autoon piilotetu siten-mihin sie et ikkää hoksaisi katsoa ellet huolla,korjaa autoa. Nössykät oikein,,hiljaisissa vesissä ne kalat kutee. Saatat vielä yllättyä. ja joillakin viina vie. Niin ukot kuin akat käy solkenaan vieraissa, jopa ukkonsa sammuneena, niin ukon kaverin kanssa touhutaan.
Nää on yleensä just ne vähän nössöt ja huonolla itsetunnolla varustetut. Sellaiset epäkypsät, jotka eivät osaa ottaa vastuuta itsestään ja tunteistaan. Pikkasen erektio-ongelmia, hiusraja pakenee ja vyössä pitänyt ottaa jälleen uusi reikä käyttöön. Isot lapset.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on tässä täysin sivuseikka. Keskustelu pitää käydä miehen kanssa. Pettääkö vai ei? Onko kunnollinen mies vai pettäjä?
LÄÄÄÄÄPPIÄ. Että oikein LÄÄPPIÄ. Jestas mikä provo taas.